Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece
Strani: 1
sporočil: 4.340
... se dokazuje s privlačno karoserijsko podobo in mami tudi s konkurenčno ceno, čeprav je v najcenejši izvedbi naprodaj za nič skromnih 45.490 evrov.Ehm, nizka cena? Resda je malenkostno cenejši od podobno zasnovanih nemških avtov, ampak v tem avtomobilskem razredu velik del cene odpade na imidž znamke. Kia pač je kar je. Pred desetimi leti je bila eden najcenejših avtov s kvaliteto primerno ceni (nič manj in nič več), do danes so pa ceno že precej dvignili, kako je s kvaliteto, pa iz lastnih izkušenj ne vem. Ne glede na to kaj so naredili s kvaliteto, pa se imidža v avtomobilski industriji ne zgradi v desetih letih. Škoda še vedno ni VW, Audi še vedno ni Bentley, pa tudi Lexus ni Mercedes.
Če k temu dodamo še za Kio neugodno dejstvo, da ima zelo drage dele (dobro je sicer to, da se dosti delov dobi na avtoodpadih po normalnih cenah) in da je nekatere dele potrebno čakati tudi cel mesec, če hočeš novega, je glede domnevno konkurenčne cene jasno vse.
sporočil: 2.264
Precej zasoljene cena...tukaj v ZDA je osnovni Stinger na voljo za
330 EUR/mesec za tri leta leasinga in odkupno ceno 15.000 EUR,
skupaj tako pride 27.000 EUR (po današnjem tečaju in z vsemi
davki).
sporočil: 2.264
Niti ne...BMW 330i pride na enako foro (3 leta leasing + odkup)
14.300 EUR leasinga + 22.300 EUR za odkup, se pravi 36.600 EUR oz.
35% več.
sporočil: 5.775
čas vnosa: 26.01.18 00:11
Če so pa revži in večina spi pod mostom, BREZ zdravstvenega
zavarovanja. ;))))
sporočil: 4.340
[PyotrNovak]V ZDA je predvsem večina bogatašev brez zdravstvenega zavarovanja. Pa kljub temu ne spijo pod mostom in niso brez zdravstvene oskrbe :-)
Če so pa revži in večina spi pod mostom, BREZ zdravstvenega zavarovanja. ;))))
sporočil: 134
Image je brez dvoma povezan s časovno komponento, amapak mislim, da
ga Kia izvrstno gradi. Sploh, če pogledaš, kaj jim je uspelo
narediti v zadnjih desetih letih. Pred tem so bili povsem
neprepoznavni, nato so se s Cee'dom in Sportageom uvrstili v prvo
prodajno ligo, pa dobili v Nemčiji nagrado za najboljšo kakovost
(poleg Mazde), imajo najdaljšo garancijo, sedaj pa še Stingerja, za
katerega lahko tako rekoč v vsem tujem tisku prebereš, da gre za
neverjetno dober avto, ki prekaša precej dražje premijske
konkurente po številnih plateh. Sedaj gre po mojem le še za
predsodke, po katerih smo Slovenci brez dvoma v svetovnem vrhu....
sporočil: 171
[rename]Sej so še vedno cca pol cenejši.
V Sloveniji pa tqk b3mfl najbrz vec 50,60eurov?
P: jaz se ne spoznam na cene avtomobilov, zato nisem najboljsi sogovornik....spomnim se ene 10,15 let nazaj, da je bilo v ZDA cca pol ceneje kot pri nas.
Nekaj zaradi večje konkurence, večinoma pa zaradi nižjih davkov.
sporočil: 134
Izračunaj si ceno za podobno opremljenega nemca s podobno
zmogljivim motorjem, pa bš videl, da bo vsaj 30 do 40% dražji. Je
image res vreden toliko?
sporočil: 6.570
Niki, ampak Stonic pa izgleda šajtrga v primerjavi s Kono.
Kako se jim je lahko nekaj takega ponesrečilo?
Kako se jim je lahko nekaj takega ponesrečilo?
sporočil: 2.264
430i GrandCoupe Sport z avtomatiko, usnjem, šibedahom, varnostimi
pripomočki ipd. pride v Sloveniji po ceniku 55-57k EUR, kar je 10%
nad ceno Stingerja. Kia daje 10% popusta (glede na članek, ne vem
koliko je v resnici), BMW ga daje 15-20% (lastna izkušnja), na
koncu je BMW mogoče dražji par jurjev. Stinger bi imel smisel če bi
bila dejanska transferna cena okoli 35k EUR, ne pa 45k.
sporočil: 4.340
[Niki11]Lahko da je odpor do Kie kje tudi predsodek, ma pri meni so zgolj in samo slabe izkušnje. Sam imam to slavno Kia Ceed, žena jo ima, mama jo je imela, pa se je je že znebila... Moja Kia že od novega vžiga ali ne, na servisu vedno vžge. Tudi takrat, ko je tja prišla z avtovleko, je vžgala in niso mogli pomagati. Ko je po šestih letih začela puščati bencin (kvaliteten avto se očitno spozna po tem, da med tankanjem opaziš lužo bencina pod avtom :-)), so mi na servisu in pri uvozniku lepo povedali, da take napake garancija krije samo do petih let (temu se reče 7 let brez skrbi). Z zavorami je tak stalno križ - popravljalo jih je že vsaj 6 serviserjev, tudi trije pooblaščeni, pa kljub temu prej ali slej padejo v režim, ko bodisi cvilijo ali pa se diski grejejo in obrabljajo ploščice. Žena je imela še večjo srečo - po osmih letih in 160000 km je enkrat ostala v križišču - nič takega, samo zmešano olje in hladilna tekočina in 1000€ stroškov na nepooblaščenem servisu. Ta mi je tudi povedal, da to niti ni redkost pri teh avtih. Mama se je Kie še pravi čas znebila, pa ne zato, ker bi si želela novega avta.
Image je brez dvoma povezan s časovno komponento, amapak mislim, da ga Kia izvrstno gradi. Sploh, če pogledaš, kaj jim je uspelo narediti v zadnjih desetih letih. Pred tem so bili povsem neprepoznavni, nato so se s Cee'dom in Sportageom uvrstili v prvo prodajno ligo, pa dobili v Nemčiji nagrado za najboljšo kakovost (poleg Mazde), imajo najdaljšo garancijo, sedaj pa še Stingerja, za katerega lahko tako rekoč v vsem tujem tisku prebereš, da gre za neverjetno dober avto, ki prekaša precej dražje premijske konkurente po številnih plateh. Sedaj gre po mojem le še za predsodke, po katerih smo Slovenci brez dvoma v svetovnem vrhu....
sporočil: 4.340
[Niki11]Ja, image je toliko vreden. Še več. Zakaj je pa Audi A4 dvakrat dražji od Golfa? Je izdelava dvakrat dražja? Ni. Če bi gledali tehnične karakteristike (kot ti primerjaš Kio in BMW-ja), bi bil A4 lahko kakšnih 30% dražji od Golfa. Poleg tega bi si upal trditi, da sta po kvaliteti Golf in A4 veliko bolj primerljiva, kot Kia in BMW.
Izračunaj si ceno za podobno opremljenega nemca s podobno zmogljivim motorjem, pa bš videl, da bo vsaj 30 do 40% dražji. Je image res vreden toliko?
sporočil: 6.715
[usimoncic]Ja, ko imajo norci denar kramarji služijo...
> [Niki11]
> Izračunaj si ceno za podobno opremljenega nemca s podobno zmogljivim motorjem, pa bš videl, da bo vsaj 30 do 40% dražji. Je image res vreden toliko?
Ja, image je toliko vreden. Še več. Zakaj je pa Audi A4 dvakrat dražji od Golfa? Je izdelava dvakrat dražja? Ni. Če bi gledali tehnične karakteristike (kot ti primerjaš Kio in BMW-ja), bi bil A4 lahko kakšnih 30% dražji od Golfa. Poleg tega bi si upal trditi, da sta po kvaliteti Golf in A4 veliko bolj primerljiva, kot Kia in BMW.
Strani: 1