Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avto, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestah
Strani: 1
sporočil: 2.577
To, da bo potrebno v bližnji prihodnosti prekiniti uporabo fosilnih
goriv (nafte) za pogon osebnih in tovornih vozil je seveda jasno
vsakemu otroku, a osebno sem prepričan, da pogon na elektriko iz
akumulatorjev ne bo nikoli prava izbira. Akumulatorji so lahko le
zamenjava za prevoze po mestu in za "fensišmensi" razkazovanje, če
ima dotična oseba ali družina v lasti električno vozilo kot enega
izmed dragih "konjev" v svoji "konjušnici". Danes pač nisi "in", če
se ne pogovarjaš o električnih avtomobilih, o tem, kje bomo dobili
vse surovine za akumulatorje in kje bomo to ropotijo potem
reciklirali, pa resno ne govori nihče nič. Mislim, da je kljub
vsemu rešitev za avtomobilsko industrijo v postnaftni dobi le pogon
FCV ali morda še kakšen drugačen in boljši način, za katerega še ne
vemo. Pa brez zamere.
sporočil: 188
Glede na to, da 90 odstotkov Evropejcev dnevno prevozi manj kot 80 kilometrov...90% Evropejcev nima svoje hiše/garaže ali vsaj parkirnega mesta z možnostjo polnjenja svojega EV.
P.S. Nisem še zasledil vendar predvidevam, da bo tudi kak komentar glede subvencioniranja EV. Davke plačujemo vsi, EV (subvencijo) pa si lahko privoščijo samo 'bogati'. Revni (so)plačujemo bogatim avtomobile, bogati bodo še bogatejši... :-)
sporočil: 1.623
[mpss]Imas prav, s tem, da smrdijo tako bogati, kot revni in za to se (menda) gre.
>Glede na to, da 90 odstotkov Evropejcev dnevno prevozi manj kot 80 kilometrov...
90% Evropejcev nima svoje hiše/garaže ali vsaj parkirnega mesta z možnostjo polnjenja svojega EV.
P.S. Nisem še zasledil vendar predvidevam, da bo tudi kak komentar glede subvencioniranja EV. Davke plačujemo vsi, EV (subvencijo) pa si lahko privoščijo samo 'bogati'. Revni (so)plačujemo bogatim avtomobile, bogati bodo še bogatejši... :-)
Vecina dizlov, katera se vozi po SLO bi bila bolj za na odpad, kot za na cesto.. smrdijo kot star FAP..
sporočil: 14.456
Z veliko pomočjo slovenskega Eko sklada (7.500 evrov nepovratnih sredstev)To ni nobena pomoč Eko sklada ampak je odiranje vseh porabnikov energije, da bi se denar (po oddelitvi plač in bonitet državnim priskladnikom) superhikovsko delilo nerevežem.
Vsak tak avto bi moral imeti na vratih velike nalepke z napisom: "Hvala, navadni odjemalci energije, ker ste mi podarili 7.500 jurja!"
Avto, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestahDemokratiziral?! Kaj pa je demokratičnega v superhikarskem odiranju plebsa pod spačeno krinko psevdo ekologije? Manipulacija in bedarija!
Dajte mi 7,5 davkoplačevalskega jurja pa se zavežem, da se bom tri leta premikal naokrog samo z lastnimi močmi (peš, bicikl) ali z javnim prevozom. Moj izpust bo manjši od vsakega japonskega lista. Pravzaprav dajte celi moji familiji 37 jurjev in pol pa boste ubili kar pet eko muh na en mah!
Ekskluzivno smo ga preizkusili na Tenerifu.Džurnalistično preiskovalno izvohali, zalezovali, ujeli in preizkusili - v množini, for our eyes only.
sporočil: 1.301
khhhm... szi obligatornim spoštovanjem in razumevanjem "nujnosti
PR-ovstva" člankov prvih voženj, ampak... to kar pišete so vseeno
rahle buče.
najprej... avto bi si prej kot "novi" zalužil naziv "orenk fejsliftani"! saj, če pogledaš njegovo silhueto ta, z linijo strehe in vsem med obema osema, ZELOOO spominja na prejšnjega Leafa. če si vzameš pišive tri in pol sekunde več, opaziš, da ima karoserija identčen izrez bočnih vrat oziroma, da so vrata kar enaka prejšnjim! in to celo Z NOTRANJO OBLOGO VRED! kar običajno pomeni, da se školjljke (čitaj: bistva) avtomobila niso dotikali, ampak so spremenili tisto, kar se na na njo lahko "natakne"... odbijači, maska, luči, hauba... in to je "z aviona" videt že na fotkah!!
če greš, v dvomu o opaženem, primerjat tehnične podatke s prejšnjim vidiš, da ima avto ENAKE dimenzije oziroma, da se razlikujejta samo dolžina (za par cm, kar gre pripisati drugače "buhtlastim" odbijačem) in masa (za ene 100 kil, kar gre pripisati za 10kWh zmogljivejši bateriji)! zaključek je torej jasen... avto je veliko bolj "spimpan", kot pa "nov"!
tudi pri ostalem "sajnju rožic" vam žal hitro "poide sapa"... Leaf letnik 2011, katerega omenjate v primerjavi realnega dosega (175km vs. 270km), je imel 24kWh baterijo! si mor'š mislit "dosežek"... 100km več z "duplo večjo" baterijo! pa še s tem bi, če si dovolim bit res žleht, "Đekna putovala za Minken nedelju dana"! :P :))
in ne nazadnje, "fosilna" 100-110kW C segmentna konkurenca -katere "realni" doseg z enim polnenjem je ene 3 do 5x daljši- je že po ceniku za približno 25% cenejša od debelo subvencinirane cene "novega" Leafa! razen seveda "njegovega veličanstva" Golfa... ta je po ceniku cenejši samo za "par jurjev" :/. koliko avtomobilov se proda po cenah z uradnega cenika je pa tudi vsem jasno...
entuziazem je sicer lepo in hvalevredno čustvo... ampak, pri testiranjih in opisih avtomobilov bi poleg entuziazma pričakoval tudi kanček trezne objektivnosti... še posebej od profesionalcev ;) :).
a, ja.... a ste jih vprašali kolko bo stala zamenjava te nove, 40kWh baterije? če je vrjeti forumom, so za zamnjavo prve, 24kWh baterije zahtevali ene 5.000 evrov... pa še staro baterijo si jim moral pustit...
najprej... avto bi si prej kot "novi" zalužil naziv "orenk fejsliftani"! saj, če pogledaš njegovo silhueto ta, z linijo strehe in vsem med obema osema, ZELOOO spominja na prejšnjega Leafa. če si vzameš pišive tri in pol sekunde več, opaziš, da ima karoserija identčen izrez bočnih vrat oziroma, da so vrata kar enaka prejšnjim! in to celo Z NOTRANJO OBLOGO VRED! kar običajno pomeni, da se školjljke (čitaj: bistva) avtomobila niso dotikali, ampak so spremenili tisto, kar se na na njo lahko "natakne"... odbijači, maska, luči, hauba... in to je "z aviona" videt že na fotkah!!
če greš, v dvomu o opaženem, primerjat tehnične podatke s prejšnjim vidiš, da ima avto ENAKE dimenzije oziroma, da se razlikujejta samo dolžina (za par cm, kar gre pripisati drugače "buhtlastim" odbijačem) in masa (za ene 100 kil, kar gre pripisati za 10kWh zmogljivejši bateriji)! zaključek je torej jasen... avto je veliko bolj "spimpan", kot pa "nov"!
tudi pri ostalem "sajnju rožic" vam žal hitro "poide sapa"... Leaf letnik 2011, katerega omenjate v primerjavi realnega dosega (175km vs. 270km), je imel 24kWh baterijo! si mor'š mislit "dosežek"... 100km več z "duplo večjo" baterijo! pa še s tem bi, če si dovolim bit res žleht, "Đekna putovala za Minken nedelju dana"! :P :))
in ne nazadnje, "fosilna" 100-110kW C segmentna konkurenca -katere "realni" doseg z enim polnenjem je ene 3 do 5x daljši- je že po ceniku za približno 25% cenejša od debelo subvencinirane cene "novega" Leafa! razen seveda "njegovega veličanstva" Golfa... ta je po ceniku cenejši samo za "par jurjev" :/. koliko avtomobilov se proda po cenah z uradnega cenika je pa tudi vsem jasno...
entuziazem je sicer lepo in hvalevredno čustvo... ampak, pri testiranjih in opisih avtomobilov bi poleg entuziazma pričakoval tudi kanček trezne objektivnosti... še posebej od profesionalcev ;) :).
a, ja.... a ste jih vprašali kolko bo stala zamenjava te nove, 40kWh baterije? če je vrjeti forumom, so za zamnjavo prve, 24kWh baterije zahtevali ene 5.000 evrov... pa še staro baterijo si jim moral pustit...
sporočil: 296
[pobalin] Pravzaprav dajte celi moji familiji 37 jurjev in pol pa boste ubili kar pet eko muh na en mah!Matematika ti pa ne gre :)
sporočil: 1.050
Zadnja sprememba: milos9 18.01.2018 15:01
Pa greva DrugMirko, lepo po vrstikhhhm... szi obligatornim spoštovanjem in razumevanjem "nujnosti PR-ovstva" člankov prvih voženj, ampak... to kar pišete so vseeno rahle buče.
MM: Ne čutim nobene nujnosti PR-ovstva
najprej... avto bi si prej kot "novi" zalužil naziv "orenk fejsliftani"! saj, če pogledaš njegovo silhueto ta, z linijo strehe in vsem med obema osema, ZELOOO spominja na prejšnjega Leafa. če si vzameš pišive tri in pol sekunde več, opaziš, da ima karoserija identčen izrez bočnih vrat oziroma, da so vrata kar enaka prejšnjim! in to celo Z NOTRANJO OBLOGO VRED! kar običajno pomeni, da se školjljke (čitaj: bistva) avtomobila niso dotikali, ampak so spremenili tisto, kar se na na njo lahko "natakne"... odbijači, maska, luči, hauba... in to je "z aviona" videt že na fotkah!!
če greš, v dvomu o opaženem, primerjat tehnične podatke s prejšnjim vidiš, da ima avto ENAKE dimenzije oziroma, da se razlikujejta samo dolžina (za par cm, kar gre pripisati drugače "buhtlastim" odbijačem) in masa (za ene 100 kil, kar gre pripisati za 10kWh zmogljivejši bateriji)! zaključek je torej jasen... avto je veliko bolj "spimpan", kot pa "nov"!
MM: Avtov popolnoma nove zasnove skoraj ni več, tu tale leaf ni nkakršn izjema. Vseeno je dodelan do te mere, z ojačitvami, izolacijo, karoserijskimi deli, kabino, baterijo, motorjem.... da ga lahko označimo za nov avto.
tudi pri ostalem "sajnju rožic" vam žal hitro "poide sapa"... Leaf letnik 2011, katerega omenjate v primerjavi realnega dosega (175km vs. 270km), je imel 24kWh baterijo! si mor'š mislit "dosežek"... 100km več z "duplo večjo" baterijo! pa še s tem bi, če si dovolim bit res žleht, "Đekna putovala za Minken nedelju dana"! :P :))
MM: Ja doseg je mnogo večji, po WLTP je zrasel iz 112 (to je WLTP podatek, 175 je NEDC!!!) na 270 km, kapaciteta baterije pa le iz 24 na 40 kwh. Cena je ostala na ravni prejšnjega, kar je dober, kaj dober, odličen dosežek in dokaz, da gre razvoj v pravo smer.
in ne nazadnje, "fosilna" 100-110kW C segmentna konkurenca -katere "realni" doseg z enim polnenjem je ene 3 do 5x daljši- je že po ceniku za približno 25% cenejša od debelo subvencinirane cene "novega" Leafa! razen seveda "njegovega veličanstva" Golfa... ta je po ceniku cenejši samo za "par jurjev" :/. koliko avtomobilov se proda po cenah z uradnega cenika je pa tudi vsem jasno...
MM: Jasno je, da je doseg dizlov in bencinarjev daljši, a tudi doseg električarjev se hitro povečuje, mreža polnilnic raste, danes je precej ceneje imeti in lažje uporabljati e-avto kot pred nekaj leti. Ko golfa opremimo s pritiklinami leafa, ta ima serijskih kar nekaj varnostnih pomagal, pridemo blizu te cene.
entuziazem je sicer lepo in hvalevredno čustvo... ampak, pri testiranjih in opisih avtomobilov bi poleg entuziazma pričakoval tudi kanček trezne objektivnosti... še posebej od profesionalcev ;) :).
MM: Avto prinaša velik napredek, zato je entuziazem na mestu, pa tudi treznosti je dovolj, saj so opisane tudi napake, ki jih ima, brez olajševalnih okoliščin za novo tehniko.
a, ja.... a ste jih vprašali kolko bo stala zamenjava te nove, 40kWh baterije? če je vrjeti forumom, so za zamnjavo prve, 24kWh baterije zahtevali ene 5.000 evrov... pa še staro baterijo si jim moral pustit...
MM: Stroška menjave ne poznam. Ni veliko primerov, ko je bilo bateriji potrebno zamenjat. Po šestih letih so te ohranile 85 % kapacitete, kar ni slab podatek glede na črne napovedi, da bodo v tem času popolnoma iztrošene.
sporočil: 4.340
[moon]Nimaš prav, kajti 26k€ za avto je cena, ki jo plača srednji sloj. To je tisti sloj, ki pokrije veliko večino davčnih prihodkov. Sploh v Sloveniji, čeprav tudi drugje ni dosti razlike. Reveži pač ne plačajo skoraj nič davkov oz. so v veliki večini prejemniki davkov, bogatašev pa pač ni dosti, pa še ti se pogosto davkom izognejo s selitvijo in davčnimi optimizacijami.
> [mpss]
> >Glede na to, da 90 odstotkov Evropejcev dnevno prevozi manj kot 80 kilometrov...
>
> 90% Evropejcev nima svoje hiše/garaže ali vsaj parkirnega mesta z možnostjo polnjenja svojega EV.
>
> P.S. Nisem še zasledil vendar predvidevam, da bo tudi kak komentar glede subvencioniranja EV. Davke plačujemo vsi, EV (subvencijo) pa si lahko privoščijo samo 'bogati'. Revni (so)plačujemo bogatim avtomobile, bogati bodo še bogatejši... :-)
Imas prav, s tem, da smrdijo tako bogati, kot revni in za to se (menda) gre.
Vecina dizlov, katera se vozi po SLO bi bila bolj za na odpad, kot za na cesto.. smrdijo kot star FAP..
[pobalin]Ti pa imaš prav. Vse te subvencije so en navaden nateg davkoplačevalcev. Edino pozabil si povedat, da še zdaleč niso edini, pa tudi največji nateg ne. Skratka, tehnofreak si bo zaradi Ekosklada lahko za dostopen denar kupil zanimivo igračko. In ker so bo nekaj davkoplačevalskega denarja zapravilo tu, se ga pač ne bo zapravilo kje drugje - najverjetneje enako neumno.
> Z veliko pomočjo slovenskega Eko sklada (7.500 evrov nepovratnih sredstev)
To ni nobena pomoč Eko sklada ampak je odiranje vseh porabnikov energije, da bi se denar (po oddelitvi plač in bonitet državnim priskladnikom) superhikovsko delilo nerevežem.
Vsak tak avto bi moral imeti na vratih velike nalepke z napisom: "Hvala, navadni odjemalci energije, ker ste mi podarili 7.500 jurja!"Ni slaba ideja!
sporočil: 1.301
[milos9]:) me veseli...
Pa greva DrugMirko, lepo po vrsti
MM: Ne čutim nobene nujnosti PR-ovstva
[milos9] Avtov popolnoma nove zasnove skoraj ni več, tu tale leaf ni nkakršn izjema. Vseeno je dodelan do te mere, z ojačitvami, izolacijo, karoserijskimi deli, kabino, baterijo, motorjem.... da ga lahko označimo za nov avto.ok... pogojno kupim. ampak res pogojno! ker ta avto je približno tako "nov" kot sta bila nova Corsa E leta 2014 in Passat B7 leta 2010... in po tej logiki je enako "nov" tudi "kitajski" C5... tudi njemu so dali drugačne luči, odbijače, haubo, masko, armaturo in celo motorje. ampak začuda, nikomur ni padlo na pamet razglašat ga za "nov model"!
zame je avto nov takrat, ko razen gole in vsaj malo dodelane platforme ter pogonskega sklopa (kar se menja na kakšno desetletje in pol) nima enakih sestavnih delov s prejšnjo genreacijo... karoserijsko in v notranjosti (no, če zanemarimo kakšno stikalo ali ročico)! če pa je med obema osema identintičen, ima identične dimenzije in ima celo iste obloge notranjosti vrat, si pa "mislim svoje"... o avtomobilu in tudi o tistemu, ki to razglaša :(.
[milos9] Ja doseg je mnogo večji, po WLTP je zrasel iz 112 (to je WLTP podatek, 175 je NEDC!!!) na 270 km, kapaciteta baterije pa le iz 24 na 40 kwh. Cena je ostala na ravni prejšnjega, kar je dober, kaj dober, odličen dosežek in dokaz, da gre razvoj v pravo smer.ok, "pol" vzamem nazaj. ampak samo pol... sem šel prebrat še enkrat in vidim, da mi je v spominu ostala NEDC cifra zapisana v oklepaju... pa vseeno! neke drastične razlike -da bi recimo trditev "dvakrat več baterij, dvakrat daljši doseg" bila kej drastično večje zavajanje od trditve "Nissanov Leaf je nov model" - pa vseeno ni! :P
poleg tega pa... nisem prepričan, da so "baterijski elektirčarji" res pot v pravo smer... vsej taki, kot so danes. si bo treba zmislit kakšen drug tip baterije, z veliko manjšo maso, neprimerno hitrejšim polnenjem in še čim (da cene in ekologije proizvodnje in razgradnje niti ne omenjamo)
[milos9] Jasno je, da je doseg dizlov in bencinarjev daljši, a tudi doseg električarjev se hitro povečuje, mreža polnilnic raste, danes je precej ceneje imeti in lažje uporabljati e-avto kot pred nekaj leti. Ko golfa opremimo s pritiklinami leafa, ta ima serijskih kar nekaj varnostnih pomagal, pridemo blizu te cene.vrjetno res... ampak enako vrjetno je tudi, da (če zaradi slikovitosti malo pretiravam) na uradno ceno primerljivga avta C segmenta dobimo "Leafovi subvenciji" primerljiv popust... in pol Leaf kljub prijazno subvencionirani ceni ne zgleda več kej posebej "ugodno"... sej se za 26k eur dobi že kar korektno opremljen avto D segmenta.
[milos9] Avto prinaša velik napredek, zato je entuziazem na mestu, pa tudi treznosti je dovolj, saj so opisane tudi napake, ki jih ima, brez olajševalnih okoliščin za novo tehniko.no, ta očitek je letel predvsem na to, da bi kot profesionalci, dejstvo, da je avto kot ste rekli "dodelan, z ojačitvami, izolacijo, karoserijskimi deli, kabino, baterijo, motorjem", lahko napisali brez slabe vesti... bi mi bralci vsaj vedeli, vam je to jasno. pa tudi trditev o "novem" Nissanu Leafu bi postavilo v drugačno, veliko bolj pravilno luč.
[milos9]Stroška menjave ne poznam. Ni veliko primerov, ko je bilo bateriji potrebno zamenjat. Po šestih letih so te ohranile 85 % kapacitete, kar ni slab podatek glede na črne napovedi, da bodo v tem času popolnoma iztrošene.heh, kaj pa vem... sej tudi jaz sem imel isto baterijo 8 ali 9 let v stari nokii, moja je jih je pa v tem času "skurla" ene par (in telefonov tudi). pa še takrat je "držala" ene 5 dni... če se sme potegnit analogija, bi lahko rekli, da je mogoče tudi pri avtu to odvisno od načina upor...eee.."zlorabe" :P
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 18.01.2018 21:58
[usimoncic]Pazi, saj teh 7,5 jurja je šele začetek. Kujoni, ki so si s šenkanim javnim denarjem kupili nadstandardno elektrosamohodko, prišparajo oz. javne blagajne lupijo še z vsakim prevoženim kilometrom. Od 1,307 evra MPC za liter bencina gre danes cca 63% oz. skoraj 80 centov v državne kufre, tudi za čist zrak in proizvodnjo elektrike...
> [pobalin]
> To ni nobena pomoč Eko sklada ampak je odiranje vseh porabnikov energije, da bi se denar (po oddelitvi plač in bonitet državnim priskladnikom) superhikovsko delilo nerevežem.
Ti pa imaš prav. Vse te subvencije so en navaden nateg davkoplačevalcev. Edino pozabil si povedat, da še zdaleč niso edini, pa tudi največji nateg ne. Skratka, tehnofreak si bo zaradi Ekosklada lahko za dostopen denar kupil zanimivo igračko. In ker so bo nekaj davkoplačevalskega denarja zapravilo tu, se ga pač ne bo zapravilo kje drugje - najverjetneje enako neumno.
www.mgrt.gov.si/si/d...derivatov/
Pri elektriki (moj gospodinski račun) je pa struktura cene ravno obratna: ena tretjina zneska gre za energijo, ena tretjina za omrežnino in samo okrog 33% končne cene za razne prispevke in DDV. V primerjavi z bencinom torej čisto stradanje državnih jasli. Recimo, da tortica tukaj kaže dejansko razdelitev:
www.agen-rs.si/gospo...tev-racuna
> Vsak tak avto bi moral imeti na vratih velike nalepke z napisom: "Hvala, navadni odjemalci energije, ker ste mi podarili 7.500 jurja!"Zmotil sem se. Moral bi napisati 7.500 evrov ali pa 7,5 jurja in dodati še "plus X centov za vsak kilometer".
Ni slaba ideja!
Od mene dobijo vsak mesec dobrih pet evrov (+22% DDV) "za OVE in SPTE" in "energetsko učinkovitost", da imajo birokrati cekine za subvencioniranje solarnih panelov, električnih avtomobilov, termičnih sanacij fasad ipd. Ampak če bi v našem bloku ta denar namesto državnim para eko pijavkam dajali v hišni rezervni sklad, bi v enem letu zbrali cca 3.600 evrov in v desetih cca 36 jurjev, kar je približno znesek, na katerega lahko v najboljšem primeru računamo kot pripevek eko sklada k zaenkrat bolj želeni kot načrtovani sanaciji fasade, ki je čez palec ocenjena na cca 300 jurjev.
Tako se dela socialno in eko para državo v najlepši provinci na tem svetu in v celem kozmosu! Aleluja superhik!
sporočil: 4.340
[pobalin]Ja, ja, vse vem. Pa še pri davku na motorna vozila in letni dajatvi.
> [usimoncic]
> > [pobalin]
> > To ni nobena pomoč Eko sklada ampak je odiranje vseh porabnikov energije, da bi se denar (po oddelitvi plač in bonitet državnim priskladnikom) superhikovsko delilo nerevežem.
>
> Ti pa imaš prav. Vse te subvencije so en navaden nateg davkoplačevalcev. Edino pozabil si povedat, da še zdaleč niso edini, pa tudi največji nateg ne. Skratka, tehnofreak si bo zaradi Ekosklada lahko za dostopen denar kupil zanimivo igračko. In ker so bo nekaj davkoplačevalskega denarja zapravilo tu, se ga pač ne bo zapravilo kje drugje - najverjetneje enako neumno.
Pazi, saj teh 7,5 jurja je šele začetek. Kujoni, ki so si s šenkanim javnim denarjem kupili nadstandardno elektrosamohodko, prišparajo oz. javne blagajne lupijo še z vsakim prevoženim kilometrom. Od 1,307 evra MPC za liter bencina gre danes cca 63% oz. skoraj 80 centov v državne kufre, tudi za čist zrak in proizvodnjo elektrike...
www.mgrt.gov.si/si/d...derivatov/
Ne skrbi, ko bo več elektrificiranih avtov, bodo tudi tu udarili. Sicer pa tudi pri LPG država vzame bolj malo, tako da lahko tisto kuriš na cestah, če hočeš minimizirati prispevek državi.
Pri elektriki (moj gospodinski račun) je pa struktura cene ravno obratna: ena tretjina zneska gre za energijo, ena tretjina za omrežnino in samo okrog 33% končne cene za razne prispevke in DDV. V primerjavi z bencinom torej čisto stradanje državnih jasli. Recimo, da tortica tukaj kaže dejansko razdelitev:
www.agen-rs.si/gospo...tev-racuna
Tako pač je. Imaš dve možnosti: (1) skušaš čimveč tega toka spraviti v svojo denarnico s kandidaturami na razpisih Ekosklada ipd., (2) greš v politiko in skušaš kaj spremeniti.
> > Vsak tak avto bi moral imeti na vratih velike nalepke z napisom: "Hvala, navadni odjemalci energije, ker ste mi podarili 7.500 jurja!"
> Ni slaba ideja!
Zmotil sem se. Moral bi napisati 7.500 evrov ali pa 7,5 jurja in dodati še "plus X centov za vsak kilometer".
Od mene dobijo vsak mesec dobrih pet evrov (+22% DDV) "za OVE in SPTE" in "energetsko učinkovitost", da imajo birokrati cekine za subvencioniranje solarnih panelov, električnih avtomobilov, termičnih sanacij fasad ipd. Ampak če bi v našem bloku ta denar namesto državnim para eko pijavkam dajali v hišni rezervni sklad, bi v enem letu zbrali cca 3.600 evrov in v desetih cca 36 jurjev, kar je približno znesek, na katerega lahko v najboljšem primeru računamo kot pripevek eko sklada k zaenkrat bolj želeni kot načrtovani sanaciji fasade, ki je čez palec ocenjena na cca 300 jurjev.
Tako se dela socialno in eko para državo v najlepši provinci na tem svetu in v celem kozmosu! Aleluja superhik!
sporočil: 14.456
[usimoncic]Če spleten teorijo zarote, gre predvsem za to, da bodo preko elektrosamohodk podražili elektriko - vsem. Država še manj kot od LPG vzame od fižola, zelja in čebule. V danih razmerjih mi je za izpuste čisto vseeno. :-)
Ne skrbi, ko bo več elektrificiranih avtov, bodo tudi tu udarili. Sicer pa tudi pri LPG država vzame bolj malo, tako da lahko tisto kuriš na cestah, če hočeš minimizirati prispevek državi.
Tako pač je. Imaš dve možnosti: (1) skušaš čimveč tega toka spraviti v svojo denarnico s kandidaturami na razpisih Ekosklada ipd., (2) greš v politiko in skušaš kaj spremeniti.Tole je: (1) nespodobno povabilo in (2) nespodobno povabilo. :-)
sporočil: 66
[quetal]Se. V SSKJ je moškega spola in se sklanja enako kot Pavle.
A se ne imenuje otok Tenerife?
Strani: 1