Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-54454 sporočil: 4.098
Zadnja sprememba: anon-54454 18.11.2017 09:58
[Endimion]
The guardian tudi govori o 5 sekundah in 96 km/h techcrunch pa o dvajsetih pri 40 tonah. Prerosto deli moj izracun s 4 pa bos videl da moras imet 1MW moci za tako samo 20 sekundno pospesevanje.
Jaz sem samo tvoje cifre komentiral, ker si strasil s fiziko.
Ce ti cifre vzamem, pa itak ostane samo se tvoja vera, kar je pa je tvoja intimna zadeva in se je brezveze o njej prepucavat.

Tudi ta tvoj strasni 1MW malo drugace zveni, ce reces, da je to enako, kot da bi pod pokrov tovornjaka spravil motorje iz 3 Tesla S modelov s po 345kW moci.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2684527

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.338
Morda. Ne recem. Podoben nacin uporabljajo ze leta krizarke. Vec manjsih d agregatov ki so manjsi po velikosti, in dva azipoda s katerimi se ladja premika in krmari. DE pogon.

Pri kamionih niti ne rabis fast chargerja na primer. Voznik tako ne sme vec kot devet ur na dan voziti. Mirno se lah fila ostali cajt. A problem ostaja nekaj ton mrtve teze, ki jo premikas pa ce ma not se kaj elektronov ali pa ne. Baterija namrec. Ce tehta prazen vlacilec klasicni denimo 5 ton tehta elektro vsaj 8. Pa pizda za te tri tone extra kuris energijo... Skratka ekonomika prevoza po kilometer toni ni v prid elektru!!! Pri tesli baterije pomenijo okoli 10% GWR. Pri tovornjaku z diesel motorjem tank plus nfta okoli 3%. To ni strasenje s fiziko. To je dejstvo. In nenazadnje je ze logistika polnilnic znanstvena fantastika. Na jebenem barju imas zvecer 150 tovornjakov. Pri 150 tesla kamionih rabis zraven elektrarno. In to na vsakem pocivaliscu. Ki bi se lepo pocasi filali cez noč. Pocivalisva v ZDA so pa kot majckena mesta.

Ce mi vzames stevilke mi ostane vera. Se strinjam. Ampak jaz tu stevilke imam in tezko bos rekel da so napacne.

Strani: 1