Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-15342 sporočil: 8.014
Zadnja sprememba: anon-15342 06.11.2017 15:53
Slovenija je z dokapitalizacijami NLB kršila evropska pravila o državnih pomočeh in z njimi izkrivljala trg. In zato morala pristati na zaveze. Te so znane od decembra 2013.
To sem že nekajkrat napisal, da ne drži, pa bom poskusil še enkrat:

EK Sloveniji niti očitala ni, da je z dokapitalizacijami NLB kršila evropska pravila o državnih pomočeh, kaj šele, da bi ji to kršitev pravnomočno dokazala. Zato, da ji tega ni očitala, je EK "zgolj" zahtevala od Slovenije zaveze, da
- bo scoprala "okrepljeno porazdelitev bremen" v NLB [to sicer le prek nižjih uradnikov po telefonu in z neuradnimi e-maili, na CJEU je predstavnik EK Miha Žebre celo trikrat zatrdil, češ da tega EK ni nikoli zahtevala, temveč se je s takim predlogom slovenske vlade le strinjala] in
- bo NLB privatizirala [to pa tudi uradno].

Ko je te zaveze prejela, pa je izdala odločbo, da je državna pomoč NLB v celoti skladna s pravili o državnih pomočeh.

Vsi postopki EK v zvezi z državno pomočjo Slovenije NLB so tukaj:
ec.europa.eu/competi...3_SA_33229
in sklepni odločitvi se glasita: "Positive decision" in "Decision not to raise objections".

To seveda ne pomeni, da EK ne more kdaj v prihodnosti, če NLB ne bo prodana, sprožiti novega postopoka proti Sloveniji in ji očitati, da državna pomoč ni ***več*** skladna, ker Slovenija ni izpolnila svojih zavez. Ampak to morda bo leta 2018, kar ni isto, kot da bi to že bilo vse od leta 2013.