Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: Volišča so odprta do 19. ure - danes je referendum o 2tiru

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[0513ANITO]
> [0513ANITO]
> > [MarijanMacek]
> > > [menim]
> > > > [simona2]
> > > > ... zakon bo uveljavljen in drugi tir bo ...
> > >
> > >
>
> Ha...
>
> Lej v eni prejšnjih debat si me malo zabil.
>
> Zdaj ti bom pa poizkusil malo vrnit.
>
> Nadvišanje zunjanjega tira se pri ostrih ovinkih v primeru tovornih vlakov uporablja zelo omejeno in se uporablja predvsem na progah, kjer vozijo izključno potniški vlaki.. Tovorni vagoni imajo lahko zaradi specifike tovora bistveno višje težišče od potniških vlakov. Ne piše zastojn v standardu da je minimalni krivinski radij 800 m (razen v primeru dovoza na postajo in v ostalih izjemnih primerih).
za tovorne in potniške (pustimo dve kategoriji potniških ob strani) veljajo enake predpostavke za vožnjo skozi krivino. Njvišje nadvišanje je lahko izjemoma tudi 160 mm, toda pozor, kakor je dovoljen največji bočni pojemek (ali presežek nadvišanja) je omejen tudi negativno pojemek (primankljaj nadvišanja) za počasnejše vlake, torej tovorne. In glej ga zlomka, tovorni vozijo od 80-100 km/h in skozi ovinek R=800 in nadvišanjem 0 mm je hitrost točno 80 km/h. Rdaiji za novogradnje so res napisani na 800 m, razen pri uvozu v postajo. In kaj je v Dekanih, nekaj 100m pred cepiščem in uvozon na Tovorna KP. Plus tega, se lahko izjemoma radij zmanjša zaradi.....
>
> Ampak najbolj pomembna razlika med potniškim in tovornim vlakom je v dolžini kompozicije. Potniški vlaki so pol krajši in imajo bisteno višjo maso od tovornih vlakov.
Najprej te popravim, potniški vlaki so bistveno krajši od tovornih, vsaj na SŽ. In njih masa je neznatna z maso tovornih. Masa in dolžina vlaka pri vožnji v ovinek ne postavljanta nobenih oimejitev. Masa tovornega vlaka omejuje njihovo hitrost pri vožnji v klanec in pospeševanje, hitrost pri vožnji navzdol pa je omejena največjih klancih samo v primeru premale relativne zavrtosti tov. vlaka.
>
> Torej proga in njene tehnične karakteristike morajo niti v prvi vrsti prilagojene tovornemu prometu.
>
To pa ni res, poišče se ustrezen kompromis. In kompromis je teh famoznih 17‰.