Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: Volišča so odprta do 19. ure - danes je referendum o 2tiru

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.825
[0513ANITO]
> [MarijanMacek]
> > [menim]
> > > [simona2]
> > > ... zakon bo uveljavljen in drugi tir bo ...
> >
> > Si prepričana, da bo drugi tir izgrajen tako, kot ga predlaga vlada. Če je radius ovinka pri Dekanih na vladni trasi v resnici samo 600m, kot smo prebrali na našem forumu, in je precej manjši od minimalnega krivinskega radija železniškega tira 800m, potem se lahko zgodi tole: www.youtube.com/watc...t4G0RD77Ws
>
> Skozi ovinek z radijem 800 m in najvišjim redno dovoljenim nadvišanjem 150 mm lahko navaden vlak vozi 130 km/h. Ker sledi kmalu cepišče za potniško postajo, predvidena kretnica verjetno za 80 km/h v odklon in uvoz na Tovorno postajo s hitrostjo 50 km/h ali manj ni nobene potrebe po višji dovoljeni hitrosti. In vlak ne bo končal kot nekateri bluzijo. V Španiji je vlak mnogo mnogo prehitro pripeljal iz hitre proge, 190 namesto 80 km/h. Če bi vlak pripeljal v Dekanih s 160 km/h v ovinek za 130 km/h, še ne bi iztiril. Toda, hitrost se že prej zmanjša na ustrezno. Bočni pojemki so za navadne vlake omejeni na 0,65 m/s2 predsvem zaradi udobja potnikov, in ne nevarnosti iziritve. Tako, da nehajte nakladat o neustreznem ovinku, če ne poznate osnov železniškega prometa.

Ha...

Lej v eni prejšnjih debat si me malo zabil.

Zdaj ti bom pa poizkusil malo vrnit.

Nadvišanje zunjanjega tira se pri ostrih ovinkih v primeru tovornih vlakov uporablja zelo omejeno in se uporablja predvsem na progah, kjer vozijo izključno potniški vlaki.. Tovorni vagoni imajo lahko zaradi specifike tovora bistveno višje težišče od potniških vlakov. Ne piše zastojn v standardu da je minimalni krivinski radij 800 m (razen v primeru dovoza na postajo in v ostalih izjemnih primerih).

Ampak najbolj pomembna razlika med potniškim in tovornim vlakom je v dolžini kompozicije. Potniški vlaki so pol krajši in imajo bisteno višjo maso od tovornih vlakov.

Torej proga in njene tehnične karakteristike morajo niti v prvi vrsti prilagojene tovornemu prometu.

Sicer pa marsikaj piše v želežniškem standardu, ki je javno dosegljiv na netu...

Drugače pa se vladna stran na vse mogoče kriple prizadeva javnosti (to je strokovni) zamolčati tehnične karakteristike 2. tira.
Sem našel eno napako v svojem tekstu po preteku časa za popravo:

Ampak najbolj pomembna razlika med potniškim in tovornim vlakom je v dolžini kompozicije. Potniški vlaki so pol krajši in imajo bisteno NIŽJO maso od tovornih vlakov.