Zasebnost
28 min
Kdo gradi najdražje jedrske elektrarne, kdo najcenejše in kje bo Slovenija?
2 uri
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
2 uri
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
4 ure
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
4 ure
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
4 ure
Fantje igrajo monopoli 4
4 ure
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
5 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
5 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
5 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
6 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
6 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 2
6 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
7 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem
8 ur
Kako izbrati tehnološki trend, ki mu je vredno slediti (Oglas)
8 ur
Vlada na dopisni seji o tretji medicinski fakulteti, za projekt za zdaj predvidenih 18 milijonov evrov 1
8 ur
Delo: Javna najemna stanovanja naj bi gradil tudi državni DSU 1
9 ur
JEK 2: nova nuklearka bo stala od 9,3 do 15,4 milijarde evrov, odvisno od moči. Kakšna bo cena elektrike? 9

Strani: 1

0430ABAKU sporočil: 1.798
[#2674792] 22.09.17 16:36
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 22.09.2017 16:39
V osmih mesecih letošnjega leta so v pristanišču v Trstu povečali pretovor zabojnikov za 20 odstotkov. Pretovor narašča predvsem zaradi uvedbe novih rednih železniških tovornih povezav proti Srednji in Vzhodni Evropi; ravno ta teden so uvedli novo redno povezavo s Češko, že pred tem pa so se povezali tudi z Madžarsko.
PR vlade za referendum?
Objektivno gledano, če odmislimo vsa mogoča in morebitna nagajanja Italijanov, bi bila povezava Koper-Trst zelo logična.
Šlo bi za mednaroden prijekt, kar v Bruslju radi vidijo in tudi finančno podprejo.
Šlo bi za cenejši projekt.
Šlo bi za tehnično manj zahteven projekt.
Rabimo boljšo mednarodno potniško povezavo. Če bo dobra povezava, bodo že "turisti" prinesli precej. Zakaj bi tržaški mulc šel v Trstu na pivo, če za isti denar dobi v Kopru dva? Vmes je pa samo par minut z vlakom?
Tisti, ki si ne domišljajo, da morajo vse narediti sami in biti samozadostni, jim gre običajno bolje, od tistih, ki bi vse sami.
Korazijan sporočil: 391
[#2674798] 22.09.17 17:18 · odgovor na: 0430ABAKU (#2674792)
Odgovori   +    1
To je PR, ki so ga poslali iz Port Authority Trieste.
anon-406186 sporočil: 262
[#2674847] 22.09.17 22:25 · odgovor na: 0430ABAKU (#2674792)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 22.09.17 21:50
Točno tako je! Zgraditi je treba zgolj 10 km poceni ravninske proge do Trsta. In še za to bila evropska sredstva, ker bi šlo za čezmejni projekt.

Tako bi lahko šel presežek tovora iz luke, ko/če sedanja železnica ne bi več zadoščala, do Avstrije po progi Pontebbana. Seveda bi po EU pravilih tudi tam tovore lahko vozile Slovenske železnice kot jih npr. tudi po Sloveniji že vozijo avstrijske.

Vse ostalo je megalomanstvo pod krinko t.i. nacionalnega interesa in poskus povsem neracionalnega zapravljanja davkoplačevalskega denarja.

Strani: 1