Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 11.127
[#2671466] 06.09.17 18:59
Odgovori   +    28
A mi zivimo v IT oblaku? Oblacimo in vedrimo na ministrstvu, beremo tuje raziskave in ne stopimo nikoli na realna tla? Tako grozno je tudi branje Podlogarjeve in Pakove o turizmu. Eno samo nakladanje. Sklatimo no te pticice v realni svet. TOO too much!
FIN-454644 sporočil: 11.127
[#2671469] 06.09.17 19:23
Odgovori   +    31
Ce imas sreco, vrzes miljardo skozi okno zvecer, preden gres spat in ko se zjutraj zbudis, na gredici pod oknom zraste devettisoc delovnih mest.Genialno. Take mislece je treba poslati nabirat gobe. Samo jesti jih pri njih ne smes.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2671474] 06.09.17 19:40
Odgovori   +    42
Obljuba vlade o 9000 novih delovnih mest deluje prepričljivo, saj bo v nekaj letih gradnje drugega tira število zaposlenih v javnem sektorju zagotovo poraslo za več od 9000. Torej, zagotovo bomo dobili vsaj 9000 novih parazitov.
crt sporočil: 27.801
[#2671492] 06.09.17 20:44
Odgovori   +    20
"Mednarodna organizacija 'International Global Organization'
em what? nekaj takega kot podjetje "ful huda firma doo" ?
anon-217002 sporočil: 275
[#2671503] 06.09.17 22:15 · odgovor na: anon-317028 (#2671474)
Odgovori   +    6
Strinjam se. Vendar boš (ob sedanji vladni politiki) teh 9000 parazitov dobil tako ali tako. Lahko sicer prišparaš milijardo in kusur, vendar, ti bo to onemogočilo kreiranje delovnih mest z dodano vrednostjo. Koliko bo teh mest? Če ne štejemo kratkoročnih delovnih mest povezanih z izgradnjo, potem je rezultat (0) NIČ. Vsak dodatni strojevodja bo potreboval novo lokomotivo, vsak dodatni vzdrževalec proge bo potreboval vsaj usposabljanje, verjetno pa tudi osebno orodje, lahko pa precej več, itd. itd. To vse stane in potrebne so dodatne investicije. Koliko? Tega ti makroekomosti ne znajo povedati, jaz tudi ne, ker nimam potrebnih znanj. Zna biti, da bi to znali povedati na SŽ. Sam računam s povprečno vrednostjo delovnega mesta 100.000€.
Če govorimo o posrednih efektih, ki so seveda verjetni, potem moramo računati z recimo 100.000€ za delovno mesto. Za 9000 delovnih mest bo nekdo moral investirati še 0,9 milijarde EUR. Recimo, da se bo denar za investiranje v delovna mesta našel saj je Slovenija je zelo odprta za privatno podjetniško investiranje. Recimo, da bodo neposredno potrebna delovna mesta pomenila samo polovico vseh delovnih mest. Če sprejmemo predpostavko, da neko povprečno neposredno delovno mesto skupaj z skladišči in drugimi neposredno vezanimi prostori in zunanjo ureditvijo potrebuje vsaj 300 m2, potem za 4.500 delovnih mest potrebujemo 1.350.000 m2 prostora. Ali so Občina Koper in ostale zaledne občine že rezervirala teh milijon in kusur m2 kot bodoče industrijske cone? J…š makroekonomijo, ko deluje enostavna kmečka pamet!
FIN-379669 sporočil: 8.284
[#2671520] 07.09.17 07:11 · odgovor na: (#2671510)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: FIN-379669 07.09.2017 07:17
Napačne predpostavke za odločitev.

Drugi tir rabimo, vendar za kakšno ceno? Ta malenkost pa vpliva na to, da drugi tir prestavimo na listi prioritet na 10. mesto (malo karikiram). Če pa da Cerar javno zagotovilo v obliki zakona, da vrednost projekta ne bo presegla 1 mlrd eur (z ddv), potem se lahko pogovarjamo o premiku navzgor - na recimo 5. mesto.

Najprej naj uredijo zdravstvo, nato se lotijo reorganizacij ministrstev za gubljenje vremena, sledijo cestne povezave, šele potem naj se lotijo drugega tira.

Bo Luka že malo počakala, ker tudi sama nima neomejenih možnosti za širitev. To pa je tudi ena ključna predpostavka, ki vpliva na to, ali bi ali ne imeli drugi tir za milijardo i kusur.
FIN-454644 sporočil: 11.127
[#2671522] 07.09.17 07:20 · odgovor na: FIN-379669 (#2671520)
Odgovori   +    7
Da ti ministrstvo citira mednarodno studijo o nsvezavi investicije in nova delovna mesta namesto da konkretno razlozi in pojasni oceno cez palec v konkretnem prostoru, v konkretni investiciji, je dokaz, da je treba ministrstva prevetriti. Kaj zaboga dela nekajsto zaposlenih na ministrstvih? Delajo se izobrazene in pametne in delajo neumnosti za davkoplacevalski denar. Naj povedo v katerih sektorjih se bo povecala zaposlitev. Ce je glavni namen umik tovornjakov s cest, se bodo soferji morali prekvalificirati, ce nocejo izgubiti delovnih mest. Je tako?
anon-182066 sporočil: 11.068
[#2671553] 07.09.17 10:05
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-182066 07.09.2017 10:09
Stvar je enostavna, če ne bo 2. tira, bodo slovenske AC še večje ozko grlo kot so trenutno. Tu ima Vlada prav, potrebno bo spraviti več tovora na tire. Kar se pa tiče novih delovnih mest je pa stvar takšna, da delovne sile na Obali itak ni dovolj, tako da mi ni jasno, kdo sploh navija, naj se število delovnih mest tam poveča za 9000. Seveda pa bo investicija prispevla k rasti zaposlenosti širše, nekaj seveda v Luki, nekaj na železnici, nekaj v ostalih logističnih storitvah, ne nazadnje pa infrastuktura privlači več investitorjev, ki bodo zgradili nove podjetja ali razširili obstoječe zmogljivosti in s tem ustvarili nova delovna mesta v celi Sloveniji, ne samo na Obali, ker bo železniška povezava sodobnejša in s tem hitrejša. Če jih bo teh delovni mest 9.000, morda več ali manj od te številke pa nihče ne more točno določiti.
FIN-454644 sporočil: 11.127
[#2671563] 07.09.17 10:34 · odgovor na: anon-182066 (#2671553)
Odgovori   +    4
reverja se samo zagotovilo, da bo nastalo 9000 novih delovnih mest. Lahko se seveda razpravlja o potrebnosti drugega tira, pa o stroskih in marsicem. Novinar je izpostavil delovna mesta o katerih je ministrstvo govorilo. Na pamet. Na blef.
anon-103583 sporočil: 2.569
[#2671591] 07.09.17 11:21 · odgovor na: (#2671510)
Odgovori   +    0
[denac]
Nova delovna mesta bodo tudi v vseh medijih, ki že zdaj toliko pišejo in govorijo o 2. tiru, kasneje bodo pa še več, saj bo gradnja (po vladno) trajala kar 20 let.
Mega projekt najetičnejše vlade bo največji uspeh delovnih ljudi Slovenije, zato bodo novinarji šilili svinčnike še nekaj desetletij za pisanje o tem veleprojektu.
Morda bodo dobili delo tudi umetniki, ki bodo obešali svoja dela na stene dolgih tunelov, da redkim vlakom ne bo dolgčas.
Na koncu lahko tudi pričakujemo celovečerne filme o 2. tiru v stilu Neretve.
Slovenija ima bodočnost. Hvala Cerar.

PS
Vseeno pa bom na referendumu glasoval PROTI.
Kam se pa mudi?
Naj projekt stoji.
Leto za letom gre,
menjajo vlade se.

Glavca siva bo,
cesarjeva prav tako,
na državljanov račun
služil ne bo kak tajkun.

(Ni financ še za plače za štiri kovače) Press

Strani: 1