Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako je vlada dobila 9.000 delovnih mest pri drugem tiru? Mačka jih je na repu prinesla!
Strani: 1
sporočil: 11.127
A mi zivimo v IT oblaku? Oblacimo in vedrimo na ministrstvu, beremo
tuje raziskave in ne stopimo nikoli na realna tla? Tako grozno je
tudi branje Podlogarjeve in Pakove o turizmu. Eno samo nakladanje.
Sklatimo no te pticice v realni svet. TOO too much!
sporočil: 11.127
Ce imas sreco, vrzes miljardo skozi okno zvecer, preden gres spat
in ko se zjutraj zbudis, na gredici pod oknom zraste devettisoc
delovnih mest.Genialno. Take mislece je treba poslati nabirat gobe.
Samo jesti jih pri njih ne smes.
sporočil: 30.415
Obljuba vlade o 9000 novih delovnih mest deluje prepričljivo, saj
bo v nekaj letih gradnje drugega tira število zaposlenih v javnem
sektorju zagotovo poraslo za več od 9000. Torej, zagotovo bomo
dobili vsaj 9000 novih parazitov.
sporočil: 27.801
"Mednarodna organizacija 'International Global Organization'em what? nekaj takega kot podjetje "ful huda firma doo" ?
sporočil: 275
Strinjam se. Vendar boš (ob sedanji vladni politiki) teh 9000
parazitov dobil tako ali tako. Lahko sicer prišparaš milijardo in
kusur, vendar, ti bo to onemogočilo kreiranje delovnih mest z
dodano vrednostjo. Koliko bo teh mest? Če ne štejemo kratkoročnih
delovnih mest povezanih z izgradnjo, potem je rezultat (0) NIČ.
Vsak dodatni strojevodja bo potreboval novo lokomotivo, vsak
dodatni vzdrževalec proge bo potreboval vsaj usposabljanje,
verjetno pa tudi osebno orodje, lahko pa precej več, itd. itd. To
vse stane in potrebne so dodatne investicije. Koliko? Tega ti
makroekomosti ne znajo povedati, jaz tudi ne, ker nimam potrebnih
znanj. Zna biti, da bi to znali povedati na SŽ. Sam računam s
povprečno vrednostjo delovnega mesta 100.000€.
Če govorimo o posrednih efektih, ki so seveda verjetni, potem moramo računati z recimo 100.000€ za delovno mesto. Za 9000 delovnih mest bo nekdo moral investirati še 0,9 milijarde EUR. Recimo, da se bo denar za investiranje v delovna mesta našel saj je Slovenija je zelo odprta za privatno podjetniško investiranje. Recimo, da bodo neposredno potrebna delovna mesta pomenila samo polovico vseh delovnih mest. Če sprejmemo predpostavko, da neko povprečno neposredno delovno mesto skupaj z skladišči in drugimi neposredno vezanimi prostori in zunanjo ureditvijo potrebuje vsaj 300 m2, potem za 4.500 delovnih mest potrebujemo 1.350.000 m2 prostora. Ali so Občina Koper in ostale zaledne občine že rezervirala teh milijon in kusur m2 kot bodoče industrijske cone? J…š makroekonomijo, ko deluje enostavna kmečka pamet!
Če govorimo o posrednih efektih, ki so seveda verjetni, potem moramo računati z recimo 100.000€ za delovno mesto. Za 9000 delovnih mest bo nekdo moral investirati še 0,9 milijarde EUR. Recimo, da se bo denar za investiranje v delovna mesta našel saj je Slovenija je zelo odprta za privatno podjetniško investiranje. Recimo, da bodo neposredno potrebna delovna mesta pomenila samo polovico vseh delovnih mest. Če sprejmemo predpostavko, da neko povprečno neposredno delovno mesto skupaj z skladišči in drugimi neposredno vezanimi prostori in zunanjo ureditvijo potrebuje vsaj 300 m2, potem za 4.500 delovnih mest potrebujemo 1.350.000 m2 prostora. Ali so Občina Koper in ostale zaledne občine že rezervirala teh milijon in kusur m2 kot bodoče industrijske cone? J…š makroekonomijo, ko deluje enostavna kmečka pamet!
sporočil: 8.284
Zadnja sprememba: FIN-379669 07.09.2017 07:17
Napačne predpostavke za odločitev.Drugi tir rabimo, vendar za kakšno ceno? Ta malenkost pa vpliva na to, da drugi tir prestavimo na listi prioritet na 10. mesto (malo karikiram). Če pa da Cerar javno zagotovilo v obliki zakona, da vrednost projekta ne bo presegla 1 mlrd eur (z ddv), potem se lahko pogovarjamo o premiku navzgor - na recimo 5. mesto.
Najprej naj uredijo zdravstvo, nato se lotijo reorganizacij ministrstev za gubljenje vremena, sledijo cestne povezave, šele potem naj se lotijo drugega tira.
Bo Luka že malo počakala, ker tudi sama nima neomejenih možnosti za širitev. To pa je tudi ena ključna predpostavka, ki vpliva na to, ali bi ali ne imeli drugi tir za milijardo i kusur.
sporočil: 11.127
Da ti ministrstvo citira mednarodno studijo o nsvezavi investicije
in nova delovna mesta namesto da konkretno razlozi in pojasni oceno
cez palec v konkretnem prostoru, v konkretni investiciji, je dokaz,
da je treba ministrstva prevetriti. Kaj zaboga dela nekajsto
zaposlenih na ministrstvih? Delajo se izobrazene in pametne in
delajo neumnosti za davkoplacevalski denar. Naj povedo v katerih
sektorjih se bo povecala zaposlitev. Ce je glavni namen umik
tovornjakov s cest, se bodo soferji morali prekvalificirati, ce
nocejo izgubiti delovnih mest. Je tako?
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: anon-182066 07.09.2017 10:09
Stvar je enostavna, če ne bo 2. tira, bodo slovenske AC še večje
ozko grlo kot so trenutno. Tu ima Vlada prav, potrebno bo spraviti
več tovora na tire. Kar se pa tiče novih delovnih mest je pa stvar
takšna, da delovne sile na Obali itak ni dovolj, tako da mi ni
jasno, kdo sploh navija, naj se število delovnih mest tam poveča za
9000. Seveda pa bo investicija prispevla k rasti zaposlenosti
širše, nekaj seveda v Luki, nekaj na železnici, nekaj v ostalih
logističnih storitvah, ne nazadnje pa infrastuktura privlači več
investitorjev, ki bodo zgradili nove podjetja ali razširili
obstoječe zmogljivosti in s tem ustvarili nova delovna mesta v celi
Sloveniji, ne samo na Obali, ker bo železniška povezava sodobnejša
in s tem hitrejša. Če jih bo teh delovni mest 9.000, morda več ali
manj od te številke pa nihče ne more točno določiti.
sporočil: 11.127
reverja se samo zagotovilo, da bo nastalo 9000 novih delovnih mest.
Lahko se seveda razpravlja o potrebnosti drugega tira, pa o
stroskih in marsicem. Novinar je izpostavil delovna mesta o katerih
je ministrstvo govorilo. Na pamet. Na blef.
sporočil: 2.569
[denac]Kam se pa mudi?
Nova delovna mesta bodo tudi v vseh medijih, ki že zdaj toliko pišejo in govorijo o 2. tiru, kasneje bodo pa še več, saj bo gradnja (po vladno) trajala kar 20 let.
Mega projekt najetičnejše vlade bo največji uspeh delovnih ljudi Slovenije, zato bodo novinarji šilili svinčnike še nekaj desetletij za pisanje o tem veleprojektu.
Morda bodo dobili delo tudi umetniki, ki bodo obešali svoja dela na stene dolgih tunelov, da redkim vlakom ne bo dolgčas.
Na koncu lahko tudi pričakujemo celovečerne filme o 2. tiru v stilu Neretve.
Slovenija ima bodočnost. Hvala Cerar.
PS
Vseeno pa bom na referendumu glasoval PROTI.
Naj projekt stoji.
Leto za letom gre,
menjajo vlade se.
Glavca siva bo,
cesarjeva prav tako,
na državljanov račun
služil ne bo kak tajkun.
(Ni financ še za plače za štiri kovače) Press
Strani: 1