Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kaj se dogaja z našim ljubim dizlom?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-195807 sporočil: 48
[Avto] Tema: Kaj se dogaja z našim ljubim dizlom?
[#2670211] 31.08.17 08:51 · odgovor na: Froc (#2670209)
Odgovori   +    9
[Froc]
Najprej, dizel ni vsem ljub. Sam stalno vozim bencinarje, so mnogo bolj speljani, večji razpon obratov, brez problemov pozimi tudi po 10 letih, ne ropotajo ko se pripeljejo mimo tebe, cenejši ob nakupu, na bencinski postaji pa je rezervoar goriva dražji samo za 3 do 5 €. To mi je pač pomembno. Tudi mi je v redu hibridna bližnja prihodnost.

"Ecotest nemškega ADAC, ki je 188 vozil preizkusil v realnih razmerah, torej v prometu, je razkril, da dizelski motorji vsi po vrsti presegajo mejne vrednosti."
Torej le ni neka posebna znanost meriti dejanske izpuste, čeprav nam nasprotno skupaj z novinarji trobite že 15 + let. Sem prepričan, da je tako na primer tudi s porabo in ostalim. Samo stvar volje in "politike".
...tank že(to se da preprosto korigirat s trošarino).. samo z njim prevozite vsaj 200 km (20-30%) manj.
To je pa pri 40-50k km letno že lep kupček € ki jih bencinska tehnologija danes še ne zna prihraniti.

Moj bivši sodelavec je pred leti naredil podrobno kalkulacijo za golfa in je prišel do rezultata, da se bencin splača, če letno ne prevoziš več kot 18.000 km in imaš avto 7 let.
Upošteval je realno porabo, servise, nabavno, prodajno ceno, kasko zavarovanje prva 4 leta, (zaradi kredita).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2670211

Strani: 1

najobj sporočil: 31.922
[Avto] Tema: Kaj se dogaja z našim ljubim dizlom?
[#2670219] 31.08.17 09:50 · odgovor na: anon-195807 (#2670211)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 31.08.2017 09:56
[Brain100]
> [Froc]
> Najprej, dizel ni vsem ljub. Sam stalno vozim bencinarje, so mnogo bolj speljani, večji razpon obratov, brez problemov pozimi tudi po 10 letih, ne ropotajo ko se pripeljejo mimo tebe, cenejši ob nakupu, na bencinski postaji pa je rezervoar goriva dražji samo za 3 do 5 €. To mi je pač pomembno. Tudi mi je v redu hibridna bližnja prihodnost.
>
> "Ecotest nemškega ADAC, ki je 188 vozil preizkusil v realnih razmerah, torej v prometu, je razkril, da dizelski motorji vsi po vrsti presegajo mejne vrednosti."
> Torej le ni neka posebna znanost meriti dejanske izpuste, čeprav nam nasprotno skupaj z novinarji trobite že 15 + let. Sem prepričan, da je tako na primer tudi s porabo in ostalim. Samo stvar volje in "politike".
...tank že(to se da preprosto korigirat s trošarino).. samo z njim prevozite vsaj 200 km (20-30%) manj.
To je pa pri 40-50k km letno že lep kupček € ki jih bencinska tehnologija danes še ne zna prihraniti.

Moj bivši sodelavec je pred leti naredil podrobno kalkulacijo za golfa in je prišel do rezultata, da se bencin splača, če letno ne prevoziš več kot 18.000 km in imaš avto 7 let.
Upošteval je realno porabo, servise, nabavno, prodajno ceno, kasko zavarovanje prva 4 leta, (zaradi kredita).
... OK, in koliko je v Sloveniji "navadnih" ljudi, ki letno ne prevozijo več kot 18.000 km in imajo avto več kot 7 let, pa se kljub temu, da se ne splača, vozijo z dizlom ...

P.S.: 18.000 / 365 = 49,31 ...
FIN-379669 sporočil: 7.968
[Avto] Tema: Kaj se dogaja z našim ljubim dizlom?
[#2670221] 31.08.17 09:59 · odgovor na: anon-195807 (#2670211)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: FIN-379669 31.08.2017 10:07
Še hujša je "matematika" pri tovornih vozilih. No, pardon, fizika. Tu še lep cajt bomo imeli dizlaše.

Zato je ta debata o škodljivosti dizla precej politične narave, ker so proizvajalci naredili lepe korake naprej tudi pri dizlih.

Je pa bližnja prihodnost za osebna vozila hibridna in deloma električna (v mestih), le za proizvajalce tovornih vozil bo dizelski hibrid en lep izziv. Predpogoj je povečanje kapacitete baterij, vključno ali predvsem s hitrostjo polnjenja.

Sicer pa se bo treba navaditi na avtomobilske hibridne mlinčke z dejansko skupno močjo (v vožnji) 150 KM in začeti obdavčevati še bolj tiste z več kot 2.000 cm3 prostornine motorja. Le ti hibridni mlinčki lahko dosežejo z normalno vožnjo, upoštevši zmanjšanje mase vozil vsaj še za 10% glede na današnje stanje, 3 l / 100 km, kar je optimum za vse - voznike, okoljevarstvenike, davkarijo, naftaše, proizvajalce...

Sploh pa v mestih dobro urediti javni promet (mrežo) z ekološko sprejemljivimi vozili. Ljudje se bomo počasi vsega navadili.
Tudi e-kolesa oz. mini e-štirikolesniki (mali smarti) za dnevno uporabo v mestih niso slaba zamisel v mestih - v kombinaciji s hitrim, real time, spletnim rentanjem - vendar spet rabimo parking mesta. Z menjavo generacij bodo spremembe same prišle.

Strani: 1