Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.318
Pri delovnih mestih sem jaz malce skeptičen.

Namreč NIČ na svetu Magni ne bani, da svoje Slovenske zaposlene, ne prestavi iz Gradca v MB.

Za Magno je to win win. Ljudi nekako že ima, obenem pa je strošek dela po glavi za njih v SLO še vedno nižji.

Jaz bi z napovedmi o NOVIH delovnih mestih, še malce počakal. Upam seveda, da bodo, ne moreva pa zdaj niti ugibat koliko bo res novih.

Za zdaj se ve le, kolikšna je kapaciteta Zaposlenih, ki bi jih tovarna naj imela (Lakirnica menda 500 vse skup pa 3000 al koliko)

Koliko tega dejansko bo, pa živ bog ne more vedet. Tudi če izničiva vse lokalne dejavnike (Politična, kadrovski bazen izučenega folka, želje po "donacijah" etc..) nama še vedno ostane spremenljivka poslovnega okolja, v avtomobilski industriji.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2669738

Strani: 1

najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 28.08.2017 10:15
[Endimion]
Pri delovnih mestih sem jaz malce skeptičen.

Namreč NIČ na svetu Magni ne bani, da svoje Slovenske zaposlene, ne prestavi iz Gradca v MB.

Za Magno je to win win. Ljudi nekako že ima, obenem pa je strošek dela po glavi za njih v SLO še vedno nižji.

Jaz bi z napovedmi o NOVIH delovnih mestih, še malce počakal. Upam seveda, da bodo, ne moreva pa zdaj niti ugibat koliko bo res novih.

Za zdaj se ve le, kolikšna je kapaciteta Zaposlenih, ki bi jih tovarna naj imela (Lakirnica menda 500 vse skup pa 3000 al koliko)

Koliko tega dejansko bo, pa živ bog ne more vedet. Tudi če izničiva vse lokalne dejavnike (Politična, kadrovski bazen izučenega folka, želje po "donacijah" etc..) nama še vedno ostane spremenljivka poslovnega okolja, v avtomobilski industriji.
... OK, koliko bo zaposlenih in kje jih bo dobila, niti Magna ne ve, vsekakor pa Magna ni neki ISIS, pa da bo postavila tovarno v Sloveniji samo zato, da bo uničila okolje in ubila čimveč ljudi, ker so pač mesta v Sloveniji premajhna, da bi se splačalo s tovornjaki voziti po peš conah ...

P.S.: Umanotera se ne bo pritožila, ker bi se pritožila zadnjič, njihovi "okoljevarstveniki" pa bi se brez državnih subvencij iz svojih pisarn preselili na Zavod za zaposlovanje in bi skupaj s preštevilnimi Mariborčani lahko začeli pisat prošnje ...
Vinci sporočil: 5.933
Zadnja sprememba: Vinci 28.08.2017 13:55
[Endimion]
Pri delovnih mestih sem jaz malce skeptičen.

Namreč NIČ na svetu Magni ne bani, da svoje Slovenske zaposlene, ne prestavi iz Gradca v MB.

Za Magno je to win win. Ljudi nekako že ima, obenem pa je strošek dela po glavi za njih v SLO še vedno nižji.

Jaz bi z napovedmi o NOVIH delovnih mestih, še malce počakal. Upam seveda, da bodo, ne moreva pa zdaj niti ugibat koliko bo res novih.
Magna Steyr gradi nove linije za proizvodnjo avtov zato, ker so dobili nove posle z Jaguarjem, BMW in podaljšali pogodbo z Daimlerjem in iz naslova teh novih poslov bi naj zaposlili 3.000 ljudi. Po njihovih napovedi bi se naj prihodki iz proizvodnje avtov v naslednjih dveh letih povečali za 200 do 250 %.

Po moje Hoče ne bodo čist brezvezen obrat in bodo tam v bližnji prihodnosti sestavljali tudi avte. Kaj se bo pa zgodilo v Sloveniji, pa bomo videli.

Strani: 1