Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 31.07.2017 08:12
Na Telekomu imajo neverjetno okostenelo poslovno politiko in...vodjo reklamacij. Bili smo naročniki telekomovih storitev z nekaj telefonskih mobilnih številk z mesečno naročnino po številki cc. 25 evrov. Nekaj številk smo prenesli na drugega operaterja, med njimi tudi številko na katero je bil vezan nakup mobilnega aparata in obdobje vezave, ki še ni poteklo. Seveda, Telekom je takoj izstavil račun za dokončno poplačilo aparata ter nekaj deset evrov za odškodnino...Vse v redu in prav, nič spornega, vse piše v pogodbi. Napisal sem Telekomu pismo in predlagal, ker je plačnik računa podjetje in ne fizična oseba, da se obveznost iz »številke«, ki je prenesena na drugega operaterja prenese na eno številko, ki je ostala na Telekomu. Tudi račun sem reklamiral. Čez nekaj časa sem dobil odgovor, da to ni možno...Ves presenečen sem poklical žensko, ki je zavrnila reklamacijo in v prijaznem pogovoru razložil, da je podjetje še vedno Telekomov naročnik in naj se obveznosti prenesejo na drugo številko ter, če to ne bo možno, bom račun seveda plačal in prekinil vsako poslovno sodelovanje s Telekomom...Imel sem vtis, da je razumela položaj, dejala je, da bo vprašala svojega vodjo...Kmalu je poklicala nazaj in sporočila, da je »veliki« vodja reklamacij rekel ne. Nisem mogel verjeti, da se je Telekom za nekaj deset evrov odškodnine ali pogodbene kazni odpovedal dolgoletnem poslovnem partnerju z najboljšo boniteto pa še huje je, da veliki »bos« vodja reklamacij ne razume npr. da je podjetje živi organizem, delavci prihajajo, eni tudi gredo, uporabljajo mobitele, nekateri tudi svoje telefonske številke...naročnik storitve in plačnik računa je vedno podjetje in ne fizična oseba...Epilog zgodbe. Mi smo račun plačali, Telekom je takoj dobil nekaj deset evrov odškodnine in nikoli več ne bo dobil niti evra iz naročnine, ker smo prekinili sodelovanje z državnim socialističnim podjetjem, ki se mu reče Telekom.