Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Gustl]
Pri Contentexchange gre za izmenjavo traffica med založniki. Če recimo 100 tvojih userjev klikne na te članke in jih pošlješ v "pool", ti je "pool" potem dolžan 100 userjev iz drugih strani in prikazuje tvojo vsebino drugod toliko časa, dokler ti jih ne zagotovi teh 100.
Torej izmenjava traffica prek vsebine.
Biznis za pool je oglasni prostor, ki se ob tem zgradi (tule so bannerji si.contentexchange.m...cat/novice ), kakšen native se verejtno pusha med članki, predstavljam si pa (vem pa ne), da je več denarja v podatkih, ki jih naberejo.
Hm, kako je pa ta solidarnostna zadružniška shema davčno urejena? Lahko si prdstavljam, da je denarni tok majhen, če se plačuje samo vmesniku nekakšno provizijo za ta barter, dejanska vrednost "oglasnega prostora" je pa v resnici večja. Razumem, da se v doglednem roku DDV na prihodkovni in odhodkovni strani zgliha. Pa vendar, ga je treba sproti obračunavati in nakazovati in poračunavati, ali pač ne?
V Sloveniji še nisem videl, da bi kdo uporabljal Outbrain ali Taboola.
Če prav razumem, so na zunaj vsi trije isto sranje, le tujci kasirajo čisti keš, pri nas se pa dela kompenzacije + (domnevam) posredniška šticunga. Kar me spomni na dobre stare čase nekonvertibilnega izvoza in vaje okrog tega, po zaslugi česar naj bi, če sem prav razumel, mi od Rusov pred leti kupili nujno potrebno in že dolgo načrtovano vojaško ladjo. :-)
Problem je, da te stvari zaživijo, če je v sistemu veliko igralcev in to praktično od začetka.
In zadeva deluje, če ti je cilj imeti čim več različnih uporabnikov na sajtu. Mi smo umaknili, ker nimamo tega cilja.
Ključen je tudi jezik, oz. kot ste ugotovili pri vas, v tej mali deželici ni nobenega pravega razloga, da bi pri sebi oglaševali svoje konkurente in sebe oglaševali pri njih. Ne glede na vsebino gre za isto, kot če bi si izmenjevali tiskane oglase. Je že bolje investirati v vsebine, da morajo konkurentje potem poročati "po pisanju Financ...", bralci so pa bolj zadovoljni.

Bolj od Jurenca gotovo pomagajo prijateljski odnosi s hišami posebnega pomena, ki omogočajo gostovanje glavne furije ali prve poslovne poročevalke v pogovornih oddajah. Bog in batina se je očitno umaknil bolj v salonsko življenje okroglih miz, konferenc ipd. :-)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2665166

Strani: 1

Gustl sporočil: 13.629
Zadnja sprememba: Gustl 27.07.2017 16:18
[pobalin]
> [Gustl]
> Pri Contentexchange gre za izmenjavo traffica med založniki. Če recimo 100 tvojih userjev klikne na te članke in jih pošlješ v "pool", ti je "pool" potem dolžan 100 userjev iz drugih strani in prikazuje tvojo vsebino drugod toliko časa, dokler ti jih ne zagotovi teh 100.
> Torej izmenjava traffica prek vsebine.
> Biznis za pool je oglasni prostor, ki se ob tem zgradi (tule so bannerji si.contentexchange.m...cat/novice ), kakšen native se verejtno pusha med članki, predstavljam si pa (vem pa ne), da je več denarja v podatkih, ki jih naberejo.

Hm, kako je pa ta solidarnostna zadružniška shema davčno urejena? Lahko si prdstavljam, da je denarni tok majhen, če se plačuje samo vmesniku nekakšno provizijo za ta barter, dejanska vrednost "oglasnega prostora" je pa v resnici večja. Razumem, da se v doglednem roku DDV na prihodkovni in odhodkovni strani zgliha. Pa vendar, ga je treba sproti obračunavati in nakazovati in poračunavati, ali pač ne?
Ni denarnega toka. Sodelovanje v shemi je brezplačno. Podobna logika, kot bi si od nekoga RSS namontiral na stran, on pa pri sebi tvojega. Ali pa kot dovoliš Googlu indeksirati stran, on ti vozi obisk, ki ga vmes s tvojo vsebino monetizira.

> V Sloveniji še nisem videl, da bi kdo uporabljal Outbrain ali Taboola.

Če prav razumem, so na zunaj vsi trije isto sranje, le tujci kasirajo čisti keš, pri nas se pa dela kompenzacije + (domnevam) posredniška šticunga.
Pri Contentexchange ni posredniške šticunge. kompenzacija obiska je.

Outbrain in Taboola pa ne kompenzirata obiska, ampak ga zakasirata - tu je res najboljša primerjava z oglasnimi mrežami, pooli. Založnik da nek prostor, kamor Outbrain našraufa oglase in z založnikom si denar razdelita. Da je vse skupaj bolj native, se zapakira v "Preberite tudi", kjer je povsem možno, da je večji del priporočil pravih (to je kot dodaan vrednost za založnika, ker sam ne zmore narediti tako dobrega algoritma), torej članki založnika, manjši del pa oglasov. S tem dosežejo, da folk sploh gleda tja in tega ne tretirajo kot bannerje.
> Problem je, da te stvari zaživijo, če je v sistemu veliko igralcev in to praktično od začetka.
> In zadeva deluje, če ti je cilj imeti čim več različnih uporabnikov na sajtu. Mi smo umaknili, ker nimamo tega cilja.

Ključen je tudi jezik,
...načeloma ni, ker priporočilnim algoritmom je vsaj na osnovni ravni precej vseeno glede tega. Jezik je pomemben le pri velikosti trga in to je pri nas problem. Rabiš cel ekosistem - medije v slovenščini in oglase v slovenščini in pri obeh kritično maso. Česar pa zlepa ne dobiš.
oz. kot ste ugotovili pri vas, v tej mali deželici ni nobenega pravega razloga, da bi pri sebi oglaševali svoje konkurente in sebe oglaševali pri njih. Ne glede na vsebino gre za isto, kot če bi si izmenjevali tiskane oglase. Je že bolje investirati v vsebine, da morajo konkurentje potem poročati "po pisanju Financ...", bralci so pa bolj zadovoljni.
V bistvu gre za to, da imamo večjo korist od tega, da obstoječi user prebere še en članek na strani, kot da ga pošljemo stran in pripeljemo novega, da prebere prvega. Zato smo šli ven.

Cela medijsko oglasna industrija pa je naštelana na metrike "različni uporabniki " in "število prikazov" (to sta tudi dve glavni postavki uradne meritve MOSS: www.moss-soz.si/si/r...fault.html ).

Če si izmenjaš userja, se ti obe postavki povečati - imaš dva userja in dva prikaza. Če obstoječi user prebere še en tekst, se poveča samo druga - imaš enega userja in dva prikaza. Kar je po logiki večjega dela industrije slabše, obisk različnih uporabnikov je manjši.

Mi imamo pa drugo logiko.

Strani: 1