5 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
6 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
10 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
12 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
12 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
13 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
14 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
14 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
15 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
15 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
15 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
15 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
16 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
17 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
18 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
18 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
21 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-182066 sporočil: 11.068
[rename]
Saj smo ze veckrat in se ponavljamo; vsak na svojem bregu.
Posodobitev zeleznic? 27km res ne bo bistveno vplivalo na hitrost vlaka Ljubljana-Koper.
Tovornjaki tudi ne bodo sli na zeleznico zaradi teh 27km.
Tretjina tovora iz Kopra gre na cesto. Tudi zato, ker ima proga premajhno pretočnost. Vsekakor je obstoječ tir ozko grlo. Zmogljivosti prog naprej niso več problem, da ne bi mogle sprejeti povečanega pretovora. Bolj je problem hitrost, vendar ta pri tovornem prometu niti ni tako bistvena kot si večina predstavlja. Hitrost prevoza je veliko bolj pomembna pri potniškem prometu. Seveda pa je ta investicija uvod v projekt posodobitve omrežja po celotni Sloveniji, ki na nekaterih sektorjih že poteka.
Turizem? Buahahahaha.
Infrastruktura za zanamce? Predvsem krediti jim bodo ostali....cez 50 let bo pa pipistrel vlake delal ...ce Scotty se ne bo dosegljiv worldwide :-)
Jaz ne vifim načina prevoza, ki bi odvzel pomembnosti železnic. Njena pomembnost celo narašlča. Če malo spremljaš, Alitalia je propadla ravno zaradi izgradnej hitrih železniških povezav v Italiji.
Predvsem pa- polovico bodo pokradli in prekanalizirali v F21.
Ze zato je treba biti proti.
Takšnega nihilizma pa ne prenesem, če sem čisto pošten. Torej, ker obstaja nevarnost, da bodo iz Foruma 21 polovico pokradli, ostanimo kar v kameni dobi! Kot tisti debilizmi, ki jih trosi večina kvazi desničarjev tule na forumu: šenkajmo vse slovenske firme in banke tujemu kapitalu, da slučajno ne bodo imeli od njih korist komunisti. Kje so tisti komunisti sicer ne vedo, vedo pa da bodo vse pokradli. LOL.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2664719

Strani: 1

mimoidoci sporočil: 6.002
[vrac]
> [rename]

> Predvsem pa- polovico bodo pokradli in prekanalizirali v F21.
> Ze zato je treba biti proti.

Takšnega nihilizma pa ne prenesem, če sem čisto pošten. Torej, ker obstaja nevarnost, da bodo iz Foruma 21 polovico pokradli, ostanimo kar v kameni dobi! Kot tisti debilizmi, ki jih trosi večina kvazi desničarjev tule na forumu: šenkajmo vse slovenske firme in banke tujemu kapitalu, da slučajno ne bodo imeli od njih korist komunisti. Kje so tisti komunisti sicer ne vedo, vedo pa da bodo vse pokradli. LOL.

E moj vrač, pri tebi je človeka upravičeno strah, da če ti prične razlagati Pitagorov izrek, da bo snov prezahtevna.

Strani: 1