51 min
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
1 ura
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
1 ura
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
1 ura
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
1 ura
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
7 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
8 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
12 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
14 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
14 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
15 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
16 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
16 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
17 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
17 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
17 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
17 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1357 sporočil: 7.095
Če bi bili lastniki avtoprevozniških podjetij biznismeni in ne lokalni jebivetri, ki jim je v nekem trenutku življena skera padla v med bi se že zdavnaj medsebojno povezali in bi kamioni vozili samo na omejeni relaciji prikolice z blagom bi se pa prepenjale. To je rešitev da kamioni skoz laufako šoferji pa vsak dan doma spijo. Samo v tem primeru odpadejo vsa mučkanja s tahografi s strani šoferjev in nategovanja pri obračunih trošarin za gorivo in plačilih ddv-ja na opravljeno storitev kar pa seveda lokalnim transportnim"gazdam" ne diši ker bi ostali brez glavnine dobička, ki ga ustvarijo na prej omenjene načine. Žalostno je le to da to velja takorekoč za vse avtoprevoznike ne samo slovenske.