Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.046
[pobalin]
> Pred krizo smo šli v salon s 15 tisoč evri in kupili avto za 18 tisočakov, v mislih smo imeli trivratni avto, odpeljali smo karavana. Danes pa kupci po večini kupijo takšen avto, kot so si ga zamislili, redko zelo dražjega.

Na kratko: bili ste moroni, zdaj ste pa prišli vsaj k osnovni pameti. Človeka prime, da bi izbrskal deset let stare izjave teh trgovcev o "dobro obveščenih, preudarnih, modernih in zahtevnih slovenskih kupcih", pri čemer imajo "pomembno vlogo tudi strokovni novinarji in mediji, ki ljudstvo izčrpno obveščajo in osveščajo".

> Tržni deleži so skoraj identični (Citroën 5,5 odstotka, Peugeot 6,15 odstotka), so pa zelo različni kanali prodaje.
> Kaj vas je na hrvaškem trgu najbolj presenetilo?

Mogoče to, da bi kakšen hrvaški novinar prepoznal iztočnico "zelo različni kanali prodaje", jo zgrabil in obdelal naprej. Če pa tega ne bi naredil, bi pripombo vsaj vrgel ven pri pisanju članka. Ker je morda toliko brihten, da razume, kakšna vsebinska luknja v intervjuju je to.
O različnih kanalih prodaje zelo jasno govori, rent a car, podjetja, fizične osebe, izvoz, tu ni misterija.

> Kje pa so centri kupne moči?
> Največji je vsekakor Zagreb, nato Reka. Vsi drugi so manjši.

Hm, Reka, ki od leta 1971 očitno stalno izgublja prebivalce? Reka pred Splitom, ki ima še vedno cca 40-50 kiloljudi več, razlika med županijama pa je skoraj 150 kiloduš v prid Splitsko-dalmatinske? Pardon, pozabil sem, da je to rubrika o avtomobilih. :-)