Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Drugi tir in strah pred močno Luko
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2659896] 21.06.17 09:19 · odgovor na: (# 2659874)
[MarijanMacek]Ne bomo prodali Luke, železnico, avtoceste? Kdo bi pred nekaj let mislil, da bodo Grki prodali Luko Pirej Kitajcem, da bo »naš« nemški Fraport kupil več letališč v Grčiji, da so Grki prodali avtoceste, železnice, vodovod, zemeljski plin, banke, telekomunikacije, marine, menda tudi otoke...Zakaj so Grki kaput? Največji krivec je njihov javni sektor, ki je zapravljal podobno kot danes zapravlja naš slovenski in tako kot je grški javni sektor požrl Grčijo tudi naš javni sektor že dodobra nažira Slovenijo. Grške javnosektorske družine so pred krizo postajale družbeno neodgovorne, podobno kot postajajo slovenske vezane na štrukljaste sindikate javnega sektorja, ki bodo glavni krivci za slovensko grško dramo. Kdo danes največ trpi v Grčiji? Država? Ne se hecat, največ trpijo javnosektorske družine, ki so odvisne od socialne pomoči.
> [FIN-311684]
> Luka Koper še vedno ima za zlato rezervo progo do Trsta, ki bo prej ali potlej zgrajena ne glede na drugi ali tretji tir. Problem je, da bomo ob takšnem zapravljanju v javnem sektorju, visokem javnem dolgo, spremembi obrestnih mer in novi finančni krizi, ki bo prišla čez lužo, kmalu na grški poti in bomo morali prodati vse tudi Luko in novi lastnik bo v hipu ugotovil, da je zanj proga do Trsta daleč najboljša rešitev.
1) Stokrat sem že napisal, da trenutno na italijanski strani ni zmogljivosti za koperski tovor. Idi si kupit kapsule bilobil forte .
2) Ideja je nekaj takega ko lastnik parcele zahteval služnost dostopa do svoje parcele po sosedovi, ker mu je recimo obstoječa pot na njegovi postala preozka, in mu je ceneje priklopiti se na sosedovo, ki je dovolj široka. Seveda bi jo uporabljal brezplačno, le dostop bi uredil na svojem koncu....
3) Multiplikativni faktorji bi nikakor ne bili več enaki, če bi tovor preusmerili preko Trsta, vsaj železniškega prometa ne bi bilo več. Kot "podjetnik" bi to verjetno moral razumeti.
Končno se pa postavlja vprašanje, zakaj potrebujemo sploh Luko KP (Magna,...). Z njo so sami problemi, zbirališče UDBO-mafije, finančnih malverzacij in konec koncev po mnenju prenekaterega slovenceljna daje kruh le kakim 1000 zaposlenim. In pomilsite, na koncu pa hoče še boljšo železnico!
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2659896
Strani: 1
[#2659967] 21.06.17 14:16 · odgovor na: (# 2659896)
[FIN-311684]No z Grčijo na svseeno ni smisleno primerjati. Mafije immao mogoče celo več, ampak gospodarstvo pa je neprimerno bolj razvito in ljudje precej bolj pripravljeni delati.
> [MarijanMacek]
> > [FIN-311684]
> > Luka Koper še vedno ima za zlato rezervo progo do Trsta, ki bo prej ali potlej zgrajena ne glede na drugi ali tretji tir. Problem je, da bomo ob takšnem zapravljanju v javnem sektorju, visokem javnem dolgo, spremembi obrestnih mer in novi finančni krizi, ki bo prišla čez lužo, kmalu na grški poti in bomo morali prodati vse tudi Luko in novi lastnik bo v hipu ugotovil, da je zanj proga do Trsta daleč najboljša rešitev.
>
> 1) Stokrat sem že napisal, da trenutno na italijanski strani ni zmogljivosti za koperski tovor. Idi si kupit kapsule bilobil forte .
>
> 2) Ideja je nekaj takega ko lastnik parcele zahteval služnost dostopa do svoje parcele po sosedovi, ker mu je recimo obstoječa pot na njegovi postala preozka, in mu je ceneje priklopiti se na sosedovo, ki je dovolj široka. Seveda bi jo uporabljal brezplačno, le dostop bi uredil na svojem koncu....
>
> 3) Multiplikativni faktorji bi nikakor ne bili več enaki, če bi tovor preusmerili preko Trsta, vsaj železniškega prometa ne bi bilo več. Kot "podjetnik" bi to verjetno moral razumeti.
>
> Končno se pa postavlja vprašanje, zakaj potrebujemo sploh Luko KP (Magna,...). Z njo so sami problemi, zbirališče UDBO-mafije, finančnih malverzacij in konec koncev po mnenju prenekaterega slovenceljna daje kruh le kakim 1000 zaposlenim. In pomilsite, na koncu pa hoče še boljšo železnico!
Ne bomo prodali Luke, železnico, avtoceste? Kdo bi pred nekaj let mislil, da bodo Grki prodali Luko Pirej Kitajcem, da bo »naš« nemški Fraport kupil več letališč v Grčiji, da so Grki prodali avtoceste, železnice, vodovod, zemeljski plin, banke, telekomunikacije, marine, menda tudi otoke...Zakaj so Grki kaput? Največji krivec je njihov javni sektor, ki je zapravljal podobno kot danes zapravlja naš slovenski in tako kot je grški javni sektor požrl Grčijo tudi naš javni sektor že dodobra nažira Slovenijo. Grške javnosektorske družine so pred krizo postajale družbeno neodgovorne, podobno kot postajajo slovenske vezane na štrukljaste sindikate javnega sektorja, ki bodo glavni krivci za slovensko grško dramo. Kdo danes največ trpi v Grčiji? Država? Ne se hecat, največ trpijo javnosektorske družine, ki so odvisne od socialne pomoči.
Strani: 1