Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 07.06.2017 10:29
[MarijanMacek]
Pobalin, hvališ se lahko samo, če se imaš s čim hvalit.
Oprosti, če generalna ali vsaj temeljita obnova 20-30 garnitur po vzoru tistih dveh, ki sem ju našel, ni vredna (samo)hvale tehnične službe in potniškega prometa (znamo, skrbimo za vas, obrnemo vsak cent...) pa res ne vem no. Se je res za hvalit samo takrat, ko spiskaš šenkanih XX-XXX MEUR za nove vlake ali pa ko s parnim hlaponom voziš turiste po "najlepši progi (na svetu)"? Menim, da si to zasluži razlago kakšnega polit-marketinškega psihologa, če že ne kar psihiatra.
Glede na stanje na SŽ ni kaj dosti možnosti za hvalo. No mogoče bo malo bolše. Ampak ne pozabi, v Švici so železnice status, pri nas pa nebodigatreba.
In zakaj imajo tam tak status? Ker se kopajo v denarju in ker so Švicarji tako fejst folk? Džizs! Status si vsak ustvari sam, s svojim vedênjem in svojim védenjem. SŽ so bile v SFRJ najbrž boljše, kot so danes. Mogoče zato, ker so bile takrat pač "švicarske" v okviru Juge, čeprav se je ta "švicarskost" manifestirala tudi v bizarnem početju na Dobovi.
Lep primer 2TDK, ki bi ga nekateri modeli radi spremenili v vlečnico (funicular railway), pri čemer me čudi le to, da se skupina Doppelmayer/Garaventa nič ne oglasi, ko se jo po nemarnem navaja. Sama v programu nima nič primerljivega z idejami.
Da se oni nič ne oglasijo mi je jasno, kaj jih pa briga. Sploh če ne prodajajo nič takšnega in tudi poslovno ne bi mogli imeti nič zraven. Ni mi jasno, da se pri nas nihče ne oglasi in pokaže, kako naga in bosa je tista čudežna rešitev nekih deželnih korifej. Ko se bo pri nas začelo sproti razkrinkavati prazna gobezdanja, bomo lahko naredili korak naprej. Ampak to ne gre, ker je v samih vrhovih toliko vaških bleferjev in gobezdačev, da se človeku kar stemni.

Neverjetna je lahkotnost, s kakršno pri nas interesne klike ignorirajo ali povozijo strokovna vprašanja in pripombe, mediji pa piarovščino prepisujejo kot nekdaj socialistične traktate ali pa hujskajo in natolcujejo. Znanje ne velja nič, oziroma malo samo v primerih, ko je vpeto v oportune vprege. Zato se s projekti Magna in drugi tir, mogoče pa tudi z državnimi gozdovi dogaja to in tako.

P.S.: Tista diplomska je pa kar luštna, hvala. Jaz bi ji sicer pripisal nivo zaključnega izpita na srednji železničarski šoli. Inventura voznega parka, ki niti ni prav dosledno narejena, se mi ne zdi ravno višješolski (bolonjski?) nivo znanja. Ampak nekaj ljudi v tisti šoli B&B najbrž zasluži za kruh, kar je bolje, kot da bi bili lačni...