Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-343346 sporočil: 396
Sem prebral tvoj odgovor in priznam, da se strinjam v celoti. Sam izhajam iz natančne analize in podatkov, kateri so podlagal za plačilo storitev in sočasno upoštevam izjave vodstva. Vodstvo trdi, da so vlaki stari več kot 30 let in je razumljeno, da se takšna vozila niso nikoli genralno obnovila. Če pa gledamo nova vozila, katera so popisana in zgledajo kot kašen svinjak pa je milo rečeno malomarna skrb za vozila. To ni nobena umetnost, če ti namažeš vsepovprek z barvo.

Žal se opaža, da je napačni odnos potnikov in to se kaže na vsakem koraku. ORganizacija dela je očitni problem, saj se ne skrbi primerno za čistočo vlakov in zananji izgled teh vlakov. Tudi, če bi nabavili 100 novih garnitur stanje nebi bilo nič boljše ampak se slabše.

Drugi problem pa je neusklajeni vozni redi med glavnimi progami in stranskimi progami. Zato se veliko potnikov raje odloča, da gre z svojim prevoznim sredstvom, da se izogne prej navedenim nezanesljivim zvezam.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2657235

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[tone45]
Drugi problem pa je neusklajeni vozni redi med glavnimi progami in stranskimi progami.
In zamude! Ko dvakrat zapored prideš v Koper z vlakom, ki ima ravno toliko zamude, da ti je za las ušel lokalen avtobus in naslednjega čakaš dobre pol ure (ali več), boš šel naslednjič z avtobusom. Velja za vse relacije, kjer so zamude empirično ugotovljeno kronične, česar pri avtobusih ni več. Naj si tako retro ajzenpon romantiko nekam vtaknejo!

Strani: 1