Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[bc123a]
> [darko32]
> Ko berem te izjave in ko pogledam malo okrog sebe vidim, da ta član živi v oblakih. Namreč govor kako bodo lahko prišli v 90 minutah iz Ljubljane do Maribora. Kdaj????????
Pravzaprav ne vem kaj te moti. Po železnici je 157 km in to pomeni potovalno hitrost prek 100 km/h. Pustimo ob strani, zakaj je med Lj in Ce toliko več km kot po cesti. In rezulat ni neka fikcija, še preden se je začelo zared obnavljati progo Ce-Mb je bil na vlakih ICS potovalni čas 1:42. Ampak takrat je bil še en direktor z jasno vizijo, potem pa.... ja kje pa so vlaki ICS, bojda bi morali 11.6.2017 ponovno obratovati po svoji parametrih?
>
saj to na progi LJ-KP delajo ze nekaj casa. Kupis karto za vlak, potem pa hajd na avtobus, ki dela ovinke zato da se ustavlja pred zelezniskimi postajami. Za popizdit.
Vsekakor za popizdit, ampak če na progi ni prostora za potniške vlake, se pač vozi z avtobusi. Eden od forumašev v debati o 2TDK stalno predlaga isti ukrep tudi za tovor. In sedaj, ko bi se naj ideja 2TDK začela uresničevati imamo možnost referenduma proti progi. Raja vozite se z avti po zabiti (od kamionv, ker vlaki ne zmorejo večjega prometa) AC je vsa filozofija slovenceljnov tipa državljan K in umotvornih inovatorjev tipa dr. D. (njegova inovacija namreč ne podpira potniškega prometa).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2657224

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[MarijanMacek]
Ampak takrat je bil še en direktor z jasno vizijo, potem pa.... ja kje pa so vlaki ICS, bojda bi morali 11.6.2017 ponovno obratovati po svoji parametrih?
Mene zanima, kdaj bodo vozili tudi naprej do MS in hodosa? Ali je bila elektrifikacija samo zato, da se je lahko vlada z ICS pripeljala na obisk?

Strani: 1