Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[MarijanMacek]
Konkretno se v sobotainfo.com/novic...aje/122495 omenja postaja MS, toda ni mi jasno, zakaj bi ta bila kritična, ker ni v loku, verjetno to ni jasno niti novinarjem.
Hja, mogoče zato, ker SŽ tudi po dveh tednih niso dale jasnega odgovora. Težko je reči, kdo je šlampast, saj pišejo, da "lahko vozijo vsi vlaki, razen Siemensovega motornega vlaka EMV 312," ta pa je elektromotoren. Razlika se mi zdi pomembna.
To je vsa resnica o peronih projektiranih v skladu s smernicami EU v realnosti slovenske JŽI z radiji manjšimi od predvidenih 500m. Ne gre za nikakršno šlamastiko gradbincev, gre le za manjši tehnični problem, rešljiv z dokaj majhnimi sredstvi na seriji 312, serijo 813 je pa itak potrebno upokojiti zaradi straosti.
Če prav razumem, gre za manjši problem, kakršni se pač pojavijo ob tranziciji pri standardih. Samo da ne gre za sistemski problem bolj splošne anarhije in šlamparije. Sum za slednje mi vzbujajo zunanji znaki, ki sem jih zadnja leta opažal na SŽ.

Poskusil sem najti slike navedenih Fiatovih serij, pa sem našel samo 813, med drugim novico o generalni prenovi ene kompozicije iz leta 2011. Po takratni (samo)hvali SŽ ne bi rekel, da je taka kompozicija že zrela za upokojitev, ampak bi jih dal vsaj še 10 let življenja. Pri novih kompozicijah tega najbrž ne bomo več videli: "proizvajalec Fiat Torino – TVT Maribor, leto izdelave 1974".

Je pa v tem PR spisu kar nekaj zanimivih iztočnic, ki bi si zaslužile posodobitve v smislu, kaj se je zadnjih šest let dogajalo s temi načrti in obeti. Ker med referencami ne najdem napovedane množice temeljitih obnov.
... temeljita prenova skoraj štirideset let starega vlaka pomeni popolnoma nov produkt, ki je plod lastnega znanja in dela zaposlenih v družbi... nadaljevanje obnov pa bo potniškemu prometu zagotavljalo ponujanje konkurenčnih storitev.
Celoten projekt pomeni za Centralne delavnice tudi veliko tržno priložnost pri drugih kupcih zunaj Slovenije. Podobni, vendar neobnovljeni vlaki iste serije namreč še vedno vozijo po številnih železnicah v državah EU in Balkana.
... da lahko potnikom ponudijo višjo kakovost potovanja in tako rekoč »nov« potniški vlak z okrog 80 odstotkov manjšo investicijo, kot bi jo pomenil nakup novega vlaka. Povedal je tudi, da gre le za začetek obnove starih potniških garnitur. »Za letos načrtujemo celovito obnovo še treh starejših dizelmotornih vlakov, ki jim bodo v prihodnjih letih sledili še dodatni prenovljeni potniški vlaki,« je še povedal.
www.sz-vit.si/celovi...t-na-tirih

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2657104

Strani: 1

anon-343346 sporočil: 396
Zelo lepo si povzel vsa natolcevanja iz strani Slovenskih železnic. Človek dobi občutek, da zato tako slabo čisitjo in ne organizirajo nekega tehnološkega procesa, kjer bi upoštevali tudi čas porabljen za čiščenje garnitur tako kot se spodobi za civilizarano družbo.

Kdor je gledal izjave potnikov je lepo videl, da so se vsi pritoževali nad čistočo vlakov in urejenostjo. Če ti zanemariš nek predmet in ga ne čistiš dobro in tudi dobro bo ta predmet prej ko slej kot svinjak. Žal se opaža tudi v tej zgodbi. Kaj ti pomaga nova vozila, če pa nimaš pravega odnosa do lastnine in se ti fučka za vse.
Glede zgrešenih gradenj na Železnicah smo razčitili in sedaj še razjasnimo zakaj se malomarno čisti in kdo je odgovoren. Jaz si upam trditi, da gre za malomarno organizacijo dela in neurejeno komunikacijo med zapolsenimi in prometom.
anon-178149 sporočil: 4.311
[pobalin]
> [MarijanMacek]

Hja, mogoče zato, ker SŽ tudi po dveh tednih niso dale jasnega odgovora. Težko je reči, kdo je šlampast, saj pišejo, da "lahko vozijo vsi vlaki, razen Siemensovega motornega vlaka EMV 312," ta pa je elektromotoren. Razlika se mi zdi pomembna.
Sploh ni tako pomembna razlika. Kruto dejstvo je, da garnitur sploh ni na voljo, saj jih ni še za proge z večjim prometom.
Če prav razumem, gre za manjši problem, kakršni se pač pojavijo ob tranziciji pri standardih. Samo da ne gre za sistemski problem bolj splošne anarhije in šlamparije. Sum za slednje mi vzbujajo zunanji znaki, ki sem jih zadnja leta opažal na SŽ.
Ti za razliko Toneta45 vsaj razumeš napisano. Problem na Siemensih je minoren, vgardnja izvlečne stopnice, kar se zahteva za nova vozila v razpisuna. (v novih vozilih v razpisu se zahteva nizkopodnost kompatibilno s peroni višine 550 mm in ustrezna izvlečna stopnica, ki je dandanes že standard na vseh novejših vlakih v tujini ravno zaradi takih problemov. O anarhiji in šlampariji imaš pa verjetno kar precej prav.

Poskusil sem najti slike navedenih Fiatovih serij, pa sem našel samo 813, med drugim novico o generalni prenovi ene kompozicije iz leta 2011. Po takratni (samo)hvali SŽ ne bi rekel, da je taka kompozicija že zrela za upokojitev, ampak bi jih dal vsaj še 10 let življenja. Pri novih kompozicijah tega najbrž ne bomo več videli: "proizvajalec Fiat Torino – TVT Maribor, leto izdelave 1974".
Obstajata dve predelavi starih Fiatovih garnitur, originalno podserija 813-000. Teh je le še nekaj in vozijo v glavnem na Štajerskem. Nekje ob prelomu tisočletja se je še v TVT maribor predelalo določeno šetvilo, to je podserija 813-100. Po zunanjosti so bolj podobni vlakom serije 713, ki recimo vozijo na Dolenjski in kamniški progi in imajo podoben sistem vrat. Obstaja pa še predelava 2(?) garnitur, podserija 813-130 z vgradnjo klime etc, katero si zasledil. Problem višine vrat se je pojavil na podseriji 813-100, ki obratujejo na progi proti MS, predelani pred kakšnimi 15 leti. Za 813-130 mi ni znano, če je kakšen problem. Sicer pa roko na srce, nikakor mi ni jasno, zakja so šli najbolj temeljito obnavljat najstarejše garniture, ki s kozmetičnim liftingom nikakor ne morejo dseči sodobnih standardov, tako glede preslabih motorjev, kakor mehanskega menjalnika in posledično speljujejo občutno počasneje kot ostali, sicer tudi stari, motorni vlaki 711 in 713.

> ... temeljita prenova skoraj štirideset let starega vlaka pomeni popolnoma nov produkt, ki je plod lastnega znanja in dela zaposlenih v družbi... nadaljevanje obnov pa bo potniškemu prometu zagotavljalo ponujanje konkurenčnih storitev.
Produkt je že skoraj nov, vozne lastnosti so pa stare. Veliko bolje in smiselneje bi bilo predelati (vgradnja klime) serijo 713. Pa kaj ko je tako dobra, da ne potrebuje predelave, razen klime.

Strani: 1