Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[pobalin]
> [MarijanMacek]
>
> Kaj pomeni "problemi z določenimi vozili"? Da je problem z določenimi tujimi vlaki/vagoni? ali pač, da je ena lovka SŽ kupila "določena vozila", ki ne ustrezajo slovenskim peronom? Ali pa je druga lovka SŽ poskrbela za perone, ki so drugačni od ostalih peronov v Sloveniji in ne ustrezajo delu voznega parka SŽ?

EDIT: Zdaj sem prebral naslednji tvoj komentar in mi je malo bolj jasno. Škoda samo, da nisi bil bolj specifičen, saj očitno ne gre za smrtne grehe. :-)
Problem se pojavlja na dveh postajah n JŽI, ena je Košana in še ena na progi PR-Hodoš. Konkretno se v sobotainfo.com/novic...aje/122495 omenja postaja MS, toda ni mi jasno, zakaj bi ta bila kritična, ker ni v loku, verjetno to ni jasno niti novinarjem. Je pa problematična postaja Osluševci, razlog razviden iz spodaj citirane diplomske naloge. Vse nove (obnovljene) postaje zgrajene s sofinanciranjem EU, so zgrajene v skladu z direktivami EU s peroni srednje višine 550 mm, namesto dosedanjih nizke višine 350 mm. S tem se omogoči lažje vstopanje. Tehnične podrobnosti recimo v diplomski nalogi Analiza kinematičnega profila s posebnim ozirom na potniške perone. Dipl. nal. – UNI. Ljubljana, UL, FGG, in pravilnik www.uradni-list.si/g...bina/93733
Na kratko povedano:
1) Preko 40 let stari motorni vlaki FIAT, serija 813, z moderniziranimi vrati imajo na postaji Osluševci problem z zatikanjem vrat. Prevoznik mora skrajšati vrata za 50 mm, da se odpravi neusklajenost z novimi tehničnimi specifikacijami.
2) Na obnovljeni postaji Košana v močnem loku 302m) prihaja do prevelike reže v primeru vlakov serije 312 z vrati na sredini. Rešitev je poznana in sem jo že sam videl v tujini. V vrata je potrebno vgraditi pomično rampo ki premosti prevelik razmik.

To je vsa resnica o peronih projektiranih v skladu s smernicami EU v realnosti slovenske JŽI z radiji manjšimi od predvidenih 500m. Ne gre za nikakršno šlamastiko gradbincev, gre le za manjši tehnični problem, rešljiv z dokaj majhnimi sredstvi na seriji 312, serijo 813 je pa itak potrebno upokojiti zaradi straosti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2656716

Strani: 1

anon-343346 sporočil: 396
Glede peronov, katere navajaš je zame čisto šalabajzerstvo. Peroni se nikoli ne gradijo v lokih in tukaj se vidi, da se ni spoštovalo zatečeno stanje. Sedaj pa mislijo posamezniki, da bodo ljudje plačali še novih 50 garnitur, da se bo pokrilo to šalabajzerstvo. Prav tukaj je dokaz, da ljudje vedno manj zaupajo vsem, ki se gredo neke strokovnjake in posledično imamo tudi primer z Kopersko progo, kjer se dela razpon kar za 700 mio € in očitno se misli pokrivati z tem to šalabajzerstvo, kot ga rorektno navajaš v svojem pisanju. POzapreti projektante in jih odsloviti, saj je nedopustno, da vsak dela po svojem in potem se poziva poštene davkoplačevalce, da naj pokrivajo sredstva za popravilo teh šalabajzerskih del. Neverjetno in šokantno.
pobalin sporočil: 14.456
[MarijanMacek]
Konkretno se v sobotainfo.com/novic...aje/122495 omenja postaja MS, toda ni mi jasno, zakaj bi ta bila kritična, ker ni v loku, verjetno to ni jasno niti novinarjem.
Hja, mogoče zato, ker SŽ tudi po dveh tednih niso dale jasnega odgovora. Težko je reči, kdo je šlampast, saj pišejo, da "lahko vozijo vsi vlaki, razen Siemensovega motornega vlaka EMV 312," ta pa je elektromotoren. Razlika se mi zdi pomembna.
To je vsa resnica o peronih projektiranih v skladu s smernicami EU v realnosti slovenske JŽI z radiji manjšimi od predvidenih 500m. Ne gre za nikakršno šlamastiko gradbincev, gre le za manjši tehnični problem, rešljiv z dokaj majhnimi sredstvi na seriji 312, serijo 813 je pa itak potrebno upokojiti zaradi straosti.
Če prav razumem, gre za manjši problem, kakršni se pač pojavijo ob tranziciji pri standardih. Samo da ne gre za sistemski problem bolj splošne anarhije in šlamparije. Sum za slednje mi vzbujajo zunanji znaki, ki sem jih zadnja leta opažal na SŽ.

Poskusil sem najti slike navedenih Fiatovih serij, pa sem našel samo 813, med drugim novico o generalni prenovi ene kompozicije iz leta 2011. Po takratni (samo)hvali SŽ ne bi rekel, da je taka kompozicija že zrela za upokojitev, ampak bi jih dal vsaj še 10 let življenja. Pri novih kompozicijah tega najbrž ne bomo več videli: "proizvajalec Fiat Torino – TVT Maribor, leto izdelave 1974".

Je pa v tem PR spisu kar nekaj zanimivih iztočnic, ki bi si zaslužile posodobitve v smislu, kaj se je zadnjih šest let dogajalo s temi načrti in obeti. Ker med referencami ne najdem napovedane množice temeljitih obnov.
... temeljita prenova skoraj štirideset let starega vlaka pomeni popolnoma nov produkt, ki je plod lastnega znanja in dela zaposlenih v družbi... nadaljevanje obnov pa bo potniškemu prometu zagotavljalo ponujanje konkurenčnih storitev.
Celoten projekt pomeni za Centralne delavnice tudi veliko tržno priložnost pri drugih kupcih zunaj Slovenije. Podobni, vendar neobnovljeni vlaki iste serije namreč še vedno vozijo po številnih železnicah v državah EU in Balkana.
... da lahko potnikom ponudijo višjo kakovost potovanja in tako rekoč »nov« potniški vlak z okrog 80 odstotkov manjšo investicijo, kot bi jo pomenil nakup novega vlaka. Povedal je tudi, da gre le za začetek obnove starih potniških garnitur. »Za letos načrtujemo celovito obnovo še treh starejših dizelmotornih vlakov, ki jim bodo v prihodnjih letih sledili še dodatni prenovljeni potniški vlaki,« je še povedal.
www.sz-vit.si/celovi...t-na-tirih

Strani: 1