Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Znanstvena fantastika? Na Slovenske železnice prihajajo dvonadstropni vlaki
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2656716] 04.06.17 09:20 · odgovor na: (# 2656656)
[pobalin]Problem se pojavlja na dveh postajah n JŽI, ena je Košana in še ena na progi PR-Hodoš. Konkretno se v sobotainfo.com/novic...aje/122495 omenja postaja MS, toda ni mi jasno, zakaj bi ta bila kritična, ker ni v loku, verjetno to ni jasno niti novinarjem. Je pa problematična postaja Osluševci, razlog razviden iz spodaj citirane diplomske naloge. Vse nove (obnovljene) postaje zgrajene s sofinanciranjem EU, so zgrajene v skladu z direktivami EU s peroni srednje višine 550 mm, namesto dosedanjih nizke višine 350 mm. S tem se omogoči lažje vstopanje. Tehnične podrobnosti recimo v diplomski nalogi Analiza kinematičnega profila s posebnim ozirom na potniške perone. Dipl. nal. – UNI. Ljubljana, UL, FGG, in pravilnik www.uradni-list.si/g...bina/93733
> [MarijanMacek]
>
> Kaj pomeni "problemi z določenimi vozili"? Da je problem z določenimi tujimi vlaki/vagoni? ali pač, da je ena lovka SŽ kupila "določena vozila", ki ne ustrezajo slovenskim peronom? Ali pa je druga lovka SŽ poskrbela za perone, ki so drugačni od ostalih peronov v Sloveniji in ne ustrezajo delu voznega parka SŽ?
EDIT: Zdaj sem prebral naslednji tvoj komentar in mi je malo bolj jasno. Škoda samo, da nisi bil bolj specifičen, saj očitno ne gre za smrtne grehe. :-)
Na kratko povedano:
1) Preko 40 let stari motorni vlaki FIAT, serija 813, z moderniziranimi vrati imajo na postaji Osluševci problem z zatikanjem vrat. Prevoznik mora skrajšati vrata za 50 mm, da se odpravi neusklajenost z novimi tehničnimi specifikacijami.
2) Na obnovljeni postaji Košana v močnem loku 302m) prihaja do prevelike reže v primeru vlakov serije 312 z vrati na sredini. Rešitev je poznana in sem jo že sam videl v tujini. V vrata je potrebno vgraditi pomično rampo ki premosti prevelik razmik.
To je vsa resnica o peronih projektiranih v skladu s smernicami EU v realnosti slovenske JŽI z radiji manjšimi od predvidenih 500m. Ne gre za nikakršno šlamastiko gradbincev, gre le za manjši tehnični problem, rešljiv z dokaj majhnimi sredstvi na seriji 312, serijo 813 je pa itak potrebno upokojiti zaradi straosti.