Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Znanstvena fantastika? Na Slovenske železnice prihajajo dvonadstropni vlaki
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2656696] 03.06.17 21:06 · odgovor na: (# 2656612)
Zato je res pokvarjeno, da se nabavlja garniture, katere je spet potrebno predelati celotno postajna območja, ker je nekdo zamočil na celi črti. ČE gledamo globalno je to početje res metanje denarja z lopato skozi okno.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2656696
Strani: 1
[#2656721] 04.06.17 09:31 · odgovor na: (# 2656696)
[tone45]Tehnične podrobnosti o foliranih peronih, zamočitvi na celi črti in predelavi celotnih postajnih območij si poglej v prejšnem odgovoru. Če si polpismen, boš ugotovil, da so novi peroni zgrajeni v skladu s smernicami EU. Če pa ne bi bili zgrajeni v skladu s smernicami, pa nikoli ne bi bili zgrajeni.
Spet ni korektno od tebe, da ne poveš kje sem udaril mimo. Sočasno pa priznavaš, da so določeni peroni folirani, saj vlaki ploh ne morejo varno vstopati ali izstopati potniki. Potem imamo to kar imamo, da je tudi 10 miljard € premalo za delovanje železniškega sistema. Zato ni moralno prevaliti za malomarno delo kar na ljudi. Glede WC-jih pa je res pokvarjenost brez priera, da imamo stanje staro 80 let.
Zato je res pokvarjeno, da se nabavlja garniture, katere je spet potrebno predelati celotno postajna območja, ker je nekdo zamočil na celi črti. ČE gledamo globalno je to početje res metanje denarja z lopato skozi okno.
Ves problem se zreducira na napačno predelavo serije 813 in konstrukcijsko pomanjklivost vseh obstoječih garnitur z vrati v sredini, pri nas serija 312. Problem se ni pojavil samo v Sloveniji temveč širše z gradnjo višjih peronov v lokih in je sorazmerno lahko rešlij, oziroma je večinoma že rešen. Zakaj ne pri nas ne vem, nove garniture bodo pa takšno malenkost imele verjetno že rešeno. Sem namreč optimist in pričakujem, da je na SŽ nekaj tozadevnega znanja.
Strani: 1