Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 03.06.2017 15:04
[MarijanMacek]
Ker si gradbeni strokovnjak povej kaj bi naj bilo narobe s peroni. Če kaj vem, so zgrajeno po ustreznih standardih. So pa problemi z določenimi vozili, toda to ni stvar gradnje peronov.
Kaj pomeni "problemi z določenimi vozili"? Da je problem z določenimi tujimi vlaki/vagoni? ali pač, da je ena lovka SŽ kupila "določena vozila", ki ne ustrezajo slovenskim peronom? Ali pa je druga lovka SŽ poskrbela za perone, ki so drugačni od ostalih peronov v Sloveniji in ne ustrezajo delu voznega parka SŽ?

EDIT: Zdaj sem prebral naslednji tvoj komentar in mi je malo bolj jasno. Škoda samo, da nisi bil bolj specifičen, saj očitno ne gre za smrtne grehe. :-)
-infrastrukturo, imel boš sranje kot v VB
Glej, če je bil problem v VB, da privatni lastniki niso dovolj vlagali v infrastrukturo, je to čudno podoben problem kot pri nas. Mar lahko rečem, da se je pri nas država kot lastnik SŽ z zanemarjanjem investicij v železniško infrastrukturo obnašala enako kot neoliberalni, grdi, pohlepni, privatni lastniki v post-Thatcherjevski VB?
-potniški promet ti ne bo kupil nihče, dela izgubo
Za VB malo dvomim, saj so vozovnice za potniške vlake tam drage kot žafran, še zlasti v primerjavi z avtobusi.
-tovorni promet pa lahko prodaš kadarkoli hočeš. To so storili Madžari, sedaj jim je pa žal in ustanavljajo nove firme! Zakaj bi pa sicer prodaja firmo, ki dela dobiček vedo samo pametnjakoviči tvoje baže.
Hm, ker ji ne moreš zagotoviti dolgoročnega razvoja in konkurenčnosti (majhnost firme, trga, pomanjkanje kapitala tpd.)? Za Fotono npr. kar verjamem, da je rabila tuja krila za rast v tujini. Doma nima kaj početi. Nisem se pa strinjal z nekaterimi perifernimi zadevami okrog Fotone.

Meni se zdi najbolj perverzno razmišljanje, da je slovensko državno lastništvo v podjetjih smrtni greh, prodaji te lastnine nemškim državnim podjetjem ali norveškemu skladu itn. se pa reče "privatizacija". In o tem fenomenu debatiramo samo neki forumaški ali ideološki marginalci?!
No kaj hočeš prodati?
Vse! Takoj! Za 1 evro! No ja, po napetih pogajanjih in nasvetu iz Bruslja... za 10 centov!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2656656

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[pobalin]
> [MarijanMacek]
>
> Kaj pomeni "problemi z določenimi vozili"? Da je problem z določenimi tujimi vlaki/vagoni? ali pač, da je ena lovka SŽ kupila "določena vozila", ki ne ustrezajo slovenskim peronom? Ali pa je druga lovka SŽ poskrbela za perone, ki so drugačni od ostalih peronov v Sloveniji in ne ustrezajo delu voznega parka SŽ?

EDIT: Zdaj sem prebral naslednji tvoj komentar in mi je malo bolj jasno. Škoda samo, da nisi bil bolj specifičen, saj očitno ne gre za smrtne grehe. :-)
Problem se pojavlja na dveh postajah n JŽI, ena je Košana in še ena na progi PR-Hodoš. Konkretno se v sobotainfo.com/novic...aje/122495 omenja postaja MS, toda ni mi jasno, zakaj bi ta bila kritična, ker ni v loku, verjetno to ni jasno niti novinarjem. Je pa problematična postaja Osluševci, razlog razviden iz spodaj citirane diplomske naloge. Vse nove (obnovljene) postaje zgrajene s sofinanciranjem EU, so zgrajene v skladu z direktivami EU s peroni srednje višine 550 mm, namesto dosedanjih nizke višine 350 mm. S tem se omogoči lažje vstopanje. Tehnične podrobnosti recimo v diplomski nalogi Analiza kinematičnega profila s posebnim ozirom na potniške perone. Dipl. nal. – UNI. Ljubljana, UL, FGG, in pravilnik www.uradni-list.si/g...bina/93733
Na kratko povedano:
1) Preko 40 let stari motorni vlaki FIAT, serija 813, z moderniziranimi vrati imajo na postaji Osluševci problem z zatikanjem vrat. Prevoznik mora skrajšati vrata za 50 mm, da se odpravi neusklajenost z novimi tehničnimi specifikacijami.
2) Na obnovljeni postaji Košana v močnem loku 302m) prihaja do prevelike reže v primeru vlakov serije 312 z vrati na sredini. Rešitev je poznana in sem jo že sam videl v tujini. V vrata je potrebno vgraditi pomično rampo ki premosti prevelik razmik.

To je vsa resnica o peronih projektiranih v skladu s smernicami EU v realnosti slovenske JŽI z radiji manjšimi od predvidenih 500m. Ne gre za nikakršno šlamastiko gradbincev, gre le za manjši tehnični problem, rešljiv z dokaj majhnimi sredstvi na seriji 312, serijo 813 je pa itak potrebno upokojiti zaradi straosti.

Strani: 1