Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[tone45]
> [MarijanMacek]
> > [tone45]
> > > [MarijanMacek]
> > >
Prvo kot prvo vidim, da si prebral moje komentarje pavšalno. Sam vidiš, da gredo trenutni javni podatki v navzkriž za okrog 800miljonov€. NAj se še naprej javno blamirajo in dokazujejo, da gre za kriminal. Ljudje jih morajo kaznovati in jih bodo.
Kakšna bo cena 2. tira ne ve niti ciganka. kdor podaja točno številko zavaja in to namerno. lep primer je gradnja izvlečnega tira. Izlicitirana cena je bila bistveno nižja od projektnih ocen. In ne pozabi, eno so cene z DDV, drugo so cene brez DDV, eno so zgodovinske cene iz obdobja gradbenega buma, drugo so cene ki so jo nekoč izlicitirale družbe ob pomanjkanju naročil in so kasneje propadle, pa ne ena sama, pa tudi ne samo slovenske.
Drugo kot drugo vidimo, da se pogovarjamo o visoki tehnologijo, kot nedvomno je WI-FI. Sočasno pa se ne more urediti en WC ali pa ustrezna klima v vagonih,
Vsi vagoni in garniture imajo vsaj 1 delujoč WC, za to so ustrezni predpisi lastnika VIT. In Wi-Fi nima nobene zveze s skretom. Klime so v vozilih kjer pač so. V stare vagone pred odpisom se jih ne vgrajuje. So bili neki poskusi pa je škoda denarja. Ogrevanje ima pa vsak vagon že stoletje.
Sočasno pa imamo anarhijo v čiščenju vlakov, kjer sem videl, da se vlaki čistijo kar sredi peronov in se praznijo WC-ji. Pri tem vidmo, da povzročajo hrup in niso sposobni zmanjšati hrupa na vozilih.
Glede peronov pa naslednje: Nemorem verjeti, da nek strokovnjak gradi perone za vozila, katera bodo čez recimo 15 let pričla v deželo to. Sočasno pa imamo obstoječi vozni park, kateremu ne ustrezajo ta vozila za višino perona in je nevarna gradnja. Pa dobro kdo se dela norca iz ljudi.
Problem perona se je javil na dveh postajah v loku, ker vozna sredstva enega od prevoznikov, no med brati edinega, ne ustrezajo predpisom. Kaj hočemo, 40 let starega vlaka se ne splača prilagajat novim predpisom. Za drugega pa obstajajo tehnične rešitve, zakaj pa jih prevoznik ne uresniči, pa ni moj problem. In ti bi kakor sklepam najraje videl, da postaje sploh ne bi imele peronov, potem tudi takšnih problemov ne bi bilo.

Če gledamo zadnje navedeno iz moje strani vidimo jasno sporočilo potnikom, d aniso zaželjeni na vlakih in zato raje gredo na Avtobuse.
Seveda, saj recimo v Koper skorajda ne moreš drugače kot z avtobusom, še vlak vozi z avtobusom.....

Glede dvonastropnih vlakov menim, da je to še en dokaz, da se bo to prevalilo na pleče davkoplačevlcav, kateri naj bi plačali to kupčijo. Drugi pa bi pobirali denar.
Vidiš, kako blebetaš, kupilo se bo 25 garnitur, od tega samo 10 dvonadstropnih. In ti se ven in ven zapikuješ v teh 10. V vsakem primeru bodo davkoplačevalci morali dati garancije za nakup, potniški promet bo dobival še v naprej subvencije, nič novega ne pri nas ne v okolici. Druag možnost pa je zelo preprosta, ukiniti javni promet. Samo ta je bolj za Butale, jaz pa še vedno mislim, d RS niso butale, kljub občasnim dvomom.
No vidiš tako daleč smo prišli v poštenju. Ker pa zahtevaš opravičilo opravičila neboš dobil, ker si obrnil besede, saj nisi mogel odgovoriti na moje razmišljanje, saj je podprto z dejstvi in ne blefiranjem.
Res ne vem kam smo prišli v poštenju. jaz si v svoji morali predpostavljam, da če nekoga žalim, kakor ti, da se mu opravičim. Tvoje morala je pač nekoliko drugačna, no 180°obrnjena. pa nič hudega, takih modelov se srečal v skoraj 7 desetletjih bivanja v tej deželici na tone.
Če ti nekdo javno govori o številkah in sočasno vzameš v roke kalkulator in narediš finančni izračun ti pokaže kriminal in korupcijo. O teh številkah so ti veliko že povedali v FINANCAH in prečitaj še ostale prispevke. TONE
Pa daj za boga milega že enkrat številke na dan, da vidim kje se motim. Jih pa skrivaš kot kača noge..... in trobiš strankarsko propagando.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2656612

Strani: 1

anon-343346 sporočil: 396
Spet ni korektno od tebe, da ne poveš kje sem udaril mimo. Sočasno pa priznavaš, da so določeni peroni folirani, saj vlaki ploh ne morejo varno vstopati ali izstopati potniki. Potem imamo to kar imamo, da je tudi 10 miljard € premalo za delovanje železniškega sistema. Zato ni moralno prevaliti za malomarno delo kar na ljudi. Glede WC-jih pa je res pokvarjenost brez priera, da imamo stanje staro 80 let.

Zato je res pokvarjeno, da se nabavlja garniture, katere je spet potrebno predelati celotno postajna območja, ker je nekdo zamočil na celi črti. ČE gledamo globalno je to početje res metanje denarja z lopato skozi okno.

Strani: 1