Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-343346 sporočil: 396
[MarijanMacek]
> [tone45]
> > [MarijanMacek]
> > Prmejduš, da ne vem o čem blebetaš. Ko bo razpis na svetlem in ko bodo sprejete ponudbe se bo videlo kdo je najugodnejši, in če boš podvomil o "čistosti" posla se pa javi, do takrat pa molči!
>
>
> Z tvojimi izjavami me malo skrbi o poštenosti in smotrnosti del. Namreč ko gledamo malo okrog vidimo, da je že anarhija v peronih, katere so gradili in so zavoženi projekti do konca.

Ker si gradbeni strokovnjak povej kaj bi naj bilo narobe s peroni. Če kaj vem, so zgrajeno po ustreznih standardih. So pa problemi z določenimi vozili, toda to ni stvar gradnje peronov.

>Sedaj pa se isti ljudje hvalijo kako bodo rešili z novimi vlaki. A bejž no. Ste pa res patroni na kvadrat. Sočasno pa se pišejo hvale kako naj bi stare garniture opremljali z WI-FI jem. TOrej ali se kdo dela norca iz koga ali pa spet handlajo z poročili in jih frizirajo za konec leta. Zato dajem popolnoma prav tvojemu predhodniku, saj samo početje in delo pokaže, da se goljufa na veliko. Papir preese vse.

Papir prenese vse, tudi tvoje blebetanje in še kakšnega sralca na forumih, ki govore brez dokazov. Najprej se mi pa opraviči, ker me tlačiš med "lopove". Sam nima z železnico ničesar skupnega razen plačevanja davkov. Torej lepo z opravičilom na dan.
Res ne vidim, zakaj vozna sredstav v prometu ne bi smela biti opremljena z Wi-Fi. Če so lahko opremljena z GSM-R za službeno uporabo, zakaj pa ne še nekaj za potnike. Če imaš dkaze o friziranju poročil z njimi na dan, če na umolkni!

>ŽAl pa ljudje tudi znajo malo povezati številke in potem dobimo pravo sliko. Slovenske Železnice prodati in toje edina rešitev. Sedaj pa bi radi skrili denar v drugem tiru, saj cena teh garnitur znese ravno toliko, kot je sporni denar pri drugem tiru.

Ljudje tvoje baže ne vedo koliko je 1+1, kaj šele da bi lahko logično sklepali! Sedaj pa ti razloži, kaj bi prodal od železnice:
-infrastrukturo, imel boš sranje kot v VB
-potniški promet ti ne bo kupil nihče, dela izgubo
-tovorni promet pa lahko prodaš kadarkoli hočeš. To so storili Madžari, sedaj jim je pa žal in ustanavljajo nove firme! Zakaj bi pa sicer prodaja firmo, ki dela dobiček vedo samo pametnjakoviči tvoje baže.
-ostane še gradbeno podjetje, ni nič odvisno od države
-ostane ti še en VIT, kjer je skrit/skoncetriran skoraj ves prevozni kapital

No kaj hočeš prodati?

Prvo kot prvo vidim, da si prebral moje komentarje pavšalno. Sam vidiš, da gredo trenutni javni podatki v navzkriž za okrog 800miljonov€. NAj se še naprej javno blamirajo in dokazujejo, da gre za kriminal. Ljudje jih morajo kaznovati in jih bodo.

Drugo kot drugo vidimo, da se pogovarjamo o visoki tehnologijo, kot nedvomno je WI-FI. Sočasno pa se ne more urediti en WC ali pa ustrezna klima v vagonih, Ogrevanje. Sočasno pa imamo anarhijo v čiščenju vlakov, kjer sem videl, da se vlaki čistijo kar sredi peronov in se praznijo WC-ji. Pri tem vidmo, da povzročajo hrup in niso sposobni zmanjšati hrupa na vozilih.

Glede peronov pa naslednje: Nemorem verjeti, da nek strokovnjak gradi perone za vozila, katera bodo čez recimo 15 let pričla v deželo to. Sočasno pa imamo obstoječi vozni park, kateremu ne ustrezajo ta vozila za višino perona in je nevarna gradnja. Pa dobro kdo se dela norca iz ljudi.

Če gledamo zadnje navedeno iz moje strani vidimo jasno sporočilo potnikom, d aniso zaželjeni na vlakih in zato raje gredo na Avtobuse.

Glede dvonastropnih vlakov menim, da je to še en dokaz, da se bo to prevalilo na pleče davkoplačevlcav, kateri naj bi plačali to kupčijo. Drugi pa bi pobirali denar. No vidiš tako daleč smo prišli v poštenju. Ker pa zahtevaš opravičilo opravičila neboš dobil, ker si obrnil besede, saj nisi mogel odgovoriti na moje razmišljanje, saj je podprto z dejstvi in ne blefiranjem. Če ti nekdo javno govori o številkah in sočasno vzameš v roke kalkulator in narediš finančni izračun ti pokaže kriminal in korupcijo. O teh številkah so ti veliko že povedali v FINANCAH in prečitaj še ostale prispevke. TONE

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2656602

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[tone45]
> [MarijanMacek]
> > [tone45]
> > > [MarijanMacek]
> > >
Prvo kot prvo vidim, da si prebral moje komentarje pavšalno. Sam vidiš, da gredo trenutni javni podatki v navzkriž za okrog 800miljonov€. NAj se še naprej javno blamirajo in dokazujejo, da gre za kriminal. Ljudje jih morajo kaznovati in jih bodo.
Kakšna bo cena 2. tira ne ve niti ciganka. kdor podaja točno številko zavaja in to namerno. lep primer je gradnja izvlečnega tira. Izlicitirana cena je bila bistveno nižja od projektnih ocen. In ne pozabi, eno so cene z DDV, drugo so cene brez DDV, eno so zgodovinske cene iz obdobja gradbenega buma, drugo so cene ki so jo nekoč izlicitirale družbe ob pomanjkanju naročil in so kasneje propadle, pa ne ena sama, pa tudi ne samo slovenske.
Drugo kot drugo vidimo, da se pogovarjamo o visoki tehnologijo, kot nedvomno je WI-FI. Sočasno pa se ne more urediti en WC ali pa ustrezna klima v vagonih,
Vsi vagoni in garniture imajo vsaj 1 delujoč WC, za to so ustrezni predpisi lastnika VIT. In Wi-Fi nima nobene zveze s skretom. Klime so v vozilih kjer pač so. V stare vagone pred odpisom se jih ne vgrajuje. So bili neki poskusi pa je škoda denarja. Ogrevanje ima pa vsak vagon že stoletje.
Sočasno pa imamo anarhijo v čiščenju vlakov, kjer sem videl, da se vlaki čistijo kar sredi peronov in se praznijo WC-ji. Pri tem vidmo, da povzročajo hrup in niso sposobni zmanjšati hrupa na vozilih.
Glede peronov pa naslednje: Nemorem verjeti, da nek strokovnjak gradi perone za vozila, katera bodo čez recimo 15 let pričla v deželo to. Sočasno pa imamo obstoječi vozni park, kateremu ne ustrezajo ta vozila za višino perona in je nevarna gradnja. Pa dobro kdo se dela norca iz ljudi.
Problem perona se je javil na dveh postajah v loku, ker vozna sredstva enega od prevoznikov, no med brati edinega, ne ustrezajo predpisom. Kaj hočemo, 40 let starega vlaka se ne splača prilagajat novim predpisom. Za drugega pa obstajajo tehnične rešitve, zakaj pa jih prevoznik ne uresniči, pa ni moj problem. In ti bi kakor sklepam najraje videl, da postaje sploh ne bi imele peronov, potem tudi takšnih problemov ne bi bilo.

Če gledamo zadnje navedeno iz moje strani vidimo jasno sporočilo potnikom, d aniso zaželjeni na vlakih in zato raje gredo na Avtobuse.
Seveda, saj recimo v Koper skorajda ne moreš drugače kot z avtobusom, še vlak vozi z avtobusom.....

Glede dvonastropnih vlakov menim, da je to še en dokaz, da se bo to prevalilo na pleče davkoplačevlcav, kateri naj bi plačali to kupčijo. Drugi pa bi pobirali denar.
Vidiš, kako blebetaš, kupilo se bo 25 garnitur, od tega samo 10 dvonadstropnih. In ti se ven in ven zapikuješ v teh 10. V vsakem primeru bodo davkoplačevalci morali dati garancije za nakup, potniški promet bo dobival še v naprej subvencije, nič novega ne pri nas ne v okolici. Druag možnost pa je zelo preprosta, ukiniti javni promet. Samo ta je bolj za Butale, jaz pa še vedno mislim, d RS niso butale, kljub občasnim dvomom.
No vidiš tako daleč smo prišli v poštenju. Ker pa zahtevaš opravičilo opravičila neboš dobil, ker si obrnil besede, saj nisi mogel odgovoriti na moje razmišljanje, saj je podprto z dejstvi in ne blefiranjem.
Res ne vem kam smo prišli v poštenju. jaz si v svoji morali predpostavljam, da če nekoga žalim, kakor ti, da se mu opravičim. Tvoje morala je pač nekoliko drugačna, no 180°obrnjena. pa nič hudega, takih modelov se srečal v skoraj 7 desetletjih bivanja v tej deželici na tone.
Če ti nekdo javno govori o številkah in sočasno vzameš v roke kalkulator in narediš finančni izračun ti pokaže kriminal in korupcijo. O teh številkah so ti veliko že povedali v FINANCAH in prečitaj še ostale prispevke. TONE
Pa daj za boga milega že enkrat številke na dan, da vidim kje se motim. Jih pa skrivaš kot kača noge..... in trobiš strankarsko propagando.
pobalin sporočil: 14.456
[tone45]
Glede dvonastropnih vlakov menim, da je to še en dokaz, da se bo to prevalilo na pleče davkoplačevlcav, kateri naj bi plačali to kupčijo. Drugi pa bi pobirali denar. No vidiš tako daleč smo prišli v poštenju.
Tone45, a če bi bili enonadstropni bi bil pa to dokaz, da bo vse drugače?! A enonadstropne bi pa sam bog poplačal? Te moti, da drugo nadstropje štrli iz povprečja v blatnem dolu? Ko bi vsaj izrazil mnenje, da so dvonadstropniki dražji glede na število sedežev, bi vsaj imeli kaj debatirati...

Strani: 1