Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-343346 sporočil: 396
[MarijanMacek]
Prmejduš, da ne vem o čem blebetaš. Ko bo razpis na svetlem in ko bodo sprejete ponudbe se bo videlo kdo je najugodnejši, in če boš podvomil o "čistosti" posla se pa javi, do takrat pa molči!

Z tvojimi izjavami me malo skrbi o poštenosti in smotrnosti del. Namreč ko gledamo malo okrog vidimo, da je že anarhija v peronih, katere so gradili in so zavoženi projekti do konca. Sedaj pa se isti ljudje hvalijo kako bodo rešili z novimi vlaki. A bejž no. Ste pa res patroni na kvadrat. Sočasno pa se pišejo hvale kako naj bi stare garniture opremljali z WI-FI jem. TOrej ali se kdo dela norca iz koga ali pa spet handlajo z poročili in jih frizirajo za konec leta. Zato dajem popolnoma prav tvojemu predhodniku, saj samo početje in delo pokaže, da se goljufa na veliko. Papir preese vse. ŽAl pa ljudje tudi znajo malo povezati številke in potem dobimo pravo sliko. Slovenske Železnice prodati in toje edina rešitev. Sedaj pa bi radi skrili denar v drugem tiru, saj cena teh garnitur znese ravno toliko, kot je sporni denar pri drugem tiru.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2656520

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
OK, pa recimo da jih prodamo... in jih kupijo Nemci, tako kot je večino naših avtobusarjev kupil DB oz. njihova Arriva. Je opazen kak napredek na področju javnih avtobusnih prevozov?
anon-178149 sporočil: 4.311
[tone45]
> [MarijanMacek]
> Prmejduš, da ne vem o čem blebetaš. Ko bo razpis na svetlem in ko bodo sprejete ponudbe se bo videlo kdo je najugodnejši, in če boš podvomil o "čistosti" posla se pa javi, do takrat pa molči!


Z tvojimi izjavami me malo skrbi o poštenosti in smotrnosti del. Namreč ko gledamo malo okrog vidimo, da je že anarhija v peronih, katere so gradili in so zavoženi projekti do konca.
Ker si gradbeni strokovnjak povej kaj bi naj bilo narobe s peroni. Če kaj vem, so zgrajeno po ustreznih standardih. So pa problemi z določenimi vozili, toda to ni stvar gradnje peronov.
Sedaj pa se isti ljudje hvalijo kako bodo rešili z novimi vlaki. A bejž no. Ste pa res patroni na kvadrat. Sočasno pa se pišejo hvale kako naj bi stare garniture opremljali z WI-FI jem. TOrej ali se kdo dela norca iz koga ali pa spet handlajo z poročili in jih frizirajo za konec leta. Zato dajem popolnoma prav tvojemu predhodniku, saj samo početje in delo pokaže, da se goljufa na veliko. Papir preese vse.
Papir prenese vse, tudi tvoje blebetanje in še kakšnega sralca na forumih, ki govore brez dokazov. Najprej se mi pa opraviči, ker me tlačiš med "lopove". Sam nima z železnico ničesar skupnega razen plačevanja davkov. Torej lepo z opravičilom na dan.
Res ne vidim, zakaj vozna sredstav v prometu ne bi smela biti opremljena z Wi-Fi. Če so lahko opremljena z GSM-R za službeno uporabo, zakaj pa ne še nekaj za potnike. Če imaš dkaze o friziranju poročil z njimi na dan, če na umolkni!
ŽAl pa ljudje tudi znajo malo povezati številke in potem dobimo pravo sliko. Slovenske Železnice prodati in toje edina rešitev. Sedaj pa bi radi skrili denar v drugem tiru, saj cena teh garnitur znese ravno toliko, kot je sporni denar pri drugem tiru.
Ljudje tvoje baže ne vedo koliko je 1+1, kaj šele da bi lahko logično sklepali! Sedaj pa ti razloži, kaj bi prodal od železnice:
-infrastrukturo, imel boš sranje kot v VB
-potniški promet ti ne bo kupil nihče, dela izgubo
-tovorni promet pa lahko prodaš kadarkoli hočeš. To so storili Madžari, sedaj jim je pa žal in ustanavljajo nove firme! Zakaj bi pa sicer prodaja firmo, ki dela dobiček vedo samo pametnjakoviči tvoje baže.
-ostane še gradbeno podjetje, ni nič odvisno od države
-ostane ti še en VIT, kjer je skrit/skoncetriran skoraj ves prevozni kapital

No kaj hočeš prodati?

Strani: 1