Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-202165 sporočil: 970

400 km je en tak minimum od minimuma. Da bi lahko govorili, da so EV postali resna konkurenca in ne zgolj modna muha, potem bo treba imeti doseg med 500-600 km. Pa na vsakih 50 km priključek za polnjenje.
Zakaj? Od Kopra do Murske Sobote je manj kot 300 km, povprečni voznik pa tako razdaljo prevozi ravno v enem tednu (15.000 km/letno).

Kot drugi avto je tole lahko čisto OK, bolj je problem, da je bencinska konkurenca vsaj tretjino cenejša. Polnjenje doma načeloma ni problem, če imaš hišo, v blokovskih naseljih pa praktično nemogoče. Sploh pa si ne predstavljam javnih polnilnic v primeru, da bi električni avtomobili dejansko postali popularni. Zaenkrat se tega sicer ni bati, saj je večina električnih avtov, vključno s to Kio, tudi grozljivo grdih.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2655111

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[bacco979]
>
> 400 km je en tak minimum od minimuma. Da bi lahko govorili, da so EV postali resna konkurenca in ne zgolj modna muha, potem bo treba imeti doseg med 500-600 km. Pa na vsakih 50 km priključek za polnjenje.

Zakaj? Od Kopra do Murske Sobote je manj kot 300 km, povprečni voznik pa tako razdaljo prevozi ravno v enem tednu (15.000 km/letno).

Kot drugi avto je tole lahko čisto OK, bolj je problem, da je bencinska konkurenca vsaj tretjino cenejša. Polnjenje doma načeloma ni problem, če imaš hišo, v blokovskih naseljih pa praktično nemogoče. Sploh pa si ne predstavljam javnih polnilnic v primeru, da bi električni avtomobili dejansko postali popularni. Zaenkrat se tega sicer ni bati, saj je večina električnih avtov, vključno s to Kio, tudi grozljivo grdih.
Za drugi avto kupiš električni avto. Da se malo šminkiraš okoli, da igraš ekološko osveščenega človeka. Za resne vožnje imaš pa športnega terenca. :)

Če greš iz Murske Sobote v Koper te je pri takem avtu že lahko strah tiste zadnje kilometre. Potem moraš pa še nazaj priti. A pa se avto napolni v toliko časa, kot si ti recimo v Kopru?

Saj jaz podpiram razvoj električnih vozil. Pa tisti, ki sedaj po teh cenah kupujejo te avtomobile pomagajo razvoju. A po drugi strani sem tudi Gorenjec in imam rad praktično. In električna vozila trenutno niso ne praktnična in ne cenovno konkurenčna.

Strani: 1