Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[0313EKINX]
> [brane]
> Slovenija si glede na ravnotežje lahko privošči nivo storitev javnega sektorja v zdravstu, šolstvu, varnosti in sociali, ker to pomeni kvaliteto življenja prebivalcev.
> Ne menjaj ekipe, ki zmaguje, je pravilo v športu in velja tudi v vodenju države.

++++++++++++++++
brane, kje najdes smisel za pisanje nebuloz???

Ti trdis, da bomo dobili boljse storitve, ce bomo v JS zmetali vec denarja?? In da bi imeli boljso in lepso termoelektrarno T&, ce bi jo paraziti podrazili se za 1 milijardico?...
Tega ni nikjer nihče trdil. In TEŠ 6 nima blage zveze z javnim sektorjem. To bi pa že lahko vedel.

Ne me hecat. JS je brezno brez dna. Vec kot v JS zaposlis parazitov, visje place kot bodo imeli....vecja stala bo. Haska od parazitov ni nobenega. Zato so potrebne reforme, ki pa se jih JS boji kot hudic kriza.
Približno toliko, kot ti psihiatra.
In ne mi plozat nebuloz o infrastrukturi in.....
Malo se ozri naokoli. Iz Maribora do Kopra se vozis z vlakom cel dan. Ce ne bi bilo Marije Terezije, bi ti vlake hodil v Celovec ali Trst gledat.
Nakladaš in nakladaš, pa še tega ne veš, da je MT živela pred izumom parnega stroja. Pa ne da misliš, da med lokomotivo/železnico in parnim strojem ni povezave. Ampak za tako oslarijo boš sigurno pridelal ne vem koliko plusov. Pač stanje duha forumašev.
Vlak res vozi (oziroma je vozil, ker sedaj ne vozijo, ker je proga prezasedena s tovornim prometom) precej časa, ampak mislim da je ICS vozil reda 4 ure, kar je precej različno od celega dne. In seveda si odločno proti vlaganju v JŽI. Upam da ti um razvozla kratico.


JS bi moral biti servis realnemu sektorju. Vendar na zalost ni.
Kam si pa ti v šolo hodil, če ne v javno? Če se na delu polomiš greš tudi v javno bolnišnico. Ali je to servis ali ne?

In ne tulit, da je normalno, da ima osnovnosolski ucitelj visjo placo od inzenirja, ki se tepe na tregu z Nemci, Italijani, Spanci, Kitajci... in ko panoga pade v krizo, inzenir izgubi sluzbo.

Od kdaj pa ima OŠ učitelj višjo plačo od inženirja, učiteljske plače so malenkost nad povprečjem v državi. Če pa katera firma plačuje izdelanemu inženirju povprečno palčo sta pa samo dve možnosti:
-Ali je inženir končal šolo za male možgane, posledično dela bolj škodo kot kaj drugega, firma pa sodi pod naslednjo kategorijo:
-Ali je pa firma totalno neperspektivna in dobi samo inženirje iz gorne trditve.
Ko pa je v osnovnih solah manj otrok, ucitelji zvisajo "normative". V razredu ne sme biti vec 25 otrok. Spremenijo na 18 otrok.... in je zopet dovolj delovnih mest...
Spet nakladaš, normativ za ustanovitev novega razreda pri "normalni" sestavi učencev. Poglej javno dostopen normativ, seveda če razumeš prebrano v kar pa dvomim. In povprečna zasedenost razredov je v osrednji Sloveniji okoli 20, v Ljubljani še več, toda kaj ko imamo tudi šole z samo nekaj učenci in se je ne sme zapret.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2652492

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[MarijanMacek]
Tega ni nikjer nihče trdil. In TEŠ 6 nima blage zveze z javnim sektorjem. To bi pa že lahko vedel.
TEŠ6 ima prekleto veliko zveze z javnim sektorjem. Prav tako večina ostalega dreka v državi. Kdo pa skrbi za razne kriterije, odobrava dokumentacijo raznih projektov? Kdo je zadolžen za preprečevanje lumparij (npr. "nenaklepno" neplačevanje socialnih prispevkov), pa za prepoznavo in pregon kazenskih dejanj, če ne javni sektor?!

Ta država NI država, ker ima namesto trdnega ogrodja strokovnih in učinkovitih državnih uslužbencev, ki iz podivjanega plemena naredi državo (ne pa prepevanje domoljubnih pesmi ali čaščenje simbolov), en kup zmenetov in zmuznetov, horde ljudi, ki bi radi držali silno oblastno moč, a nobene odgovornosti. Ki so zlizani s politiko iz oportunizma in/ali strahu. Katerih privzgojeni modus vivendi je hlepenje po dodatkih, dvoživkarstvo in (marsikje) čisti klientelizem.
> Malo se ozri naokoli. Iz Maribora do Kopra se vozis z vlakom cel dan. Ce ne bi bilo Marije Terezije, bi ti vlake hodil v Celovec ali Trst gledat.

Nakladaš in nakladaš, pa še tega ne veš, da je MT živela pred izumom parnega stroja.
Prav je, da popraviš nebulozo gostilniškega ljudskega izročila. Po drugi strani ti zaupam mojo najnovejšo izkušnjo s SŽ. Popoldanski vlak iz Maribora je imel dobrih 40 minut zamude, ker so menda nekaj delali na progi IN prepustili prednost vsaj enemu drugemu (tovornemu) vlaku. Ampak o teh drugih ozkih grlih na strateških koridorjih se bo smelo javno govoriti šele PO dobri milijardi, ki bo pognana za "drugi tir".

Le malo pred prihodom zamujenega vlaka iz Maribora je motorka iz Metlike pripeljala na drugi tir, čeprav je na tabli pisalo, da bo pripeljala na prvega. Najbrž je za razkorak med kretnicami in obvestili SŽ kriv predhodnica horde WannaCry. Sicer pa, koga na Balkanu kaj briga - en tirček gor ali dol. Nekje sredi kolodvora je stal nagravžno sivkasto-belo popacan vlak iz tiste Siemensove serije, ki je bila pred še ne tako davnimi leti nova pridobitev, dika in ponos SŽ. Potnikov vtis o SŽ v tem delu Evrope danes je enak kot je bil o srbskem delu JŽ v SFRJ. Takrat so bili slovenski vagoni v Beogradu to, kar so danes avstrijski v Ljubljani.
Če pa katera firma plačuje izdelanemu inženirju povprečno palčo sta pa samo dve možnosti:
-Ali je inženir končal šolo za male možgane, posledično dela bolj škodo kot kaj drugega, firma pa sodi pod naslednjo kategorijo:
-Ali je pa firma totalno neperspektivna in dobi samo inženirje iz gorne trditve.
Mora biti točno povprečna plača, ali dopuščaš kakšne tolerance (10-20%)? Oh, kako mi je žal, da nimam dostopa do podatkov o plačah, ker so te zdaj tako tajne, da ni razpisa delovnega mesta, v katerem bi bil naveden vsaj orientacijski znesek. Redke izjeme so praviloma tuje firme.

Strani: 1