Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-163499 sporočil: 950
Zadnja sprememba: anon-163499 18.04.2017 16:38
Sej pravim, ne rabite niti radia, kaj šele kamere in varnostnih sistemov. Samo volan pa še ta ne servo, ker lahko zaspite zraven. Bognedaj pa touch screen, ker če bi ga imeli bi lahko črke tipkali, ko bi nastavljali navigacijo. Al pa bognedaj preko telefona, ki že razume slovenščino, tam še tipkat ni treba...
Treba je imet samo gumbe pa še to samo 3. Za vžgat, za žmigavc pa brisalce. Tempomat je že moteč, lahko zaspiš... radio sploh ne, pa klima bognedaj, da je. Kaj šele za vsako stran posebej, to je cel kup nevarnosti. Kamera za nazaj te čisto zbega... ne vem koga farbate. Tele premium znamke so nekoliko zaostale na infotainmentu. Novi modeli bodo morali to nadoknadit in to čim prej. MB baje že nekaj miga. BMW je v čisti temi, zanika svoj tehnološki deficit, namesto da bi reagiral. Audi pa pač te stvari ima.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2649517

Strani: 1

najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 18.04.2017 17:21
[janko8]
Sej pravim, ne rabite niti radia, kaj šele kamere in varnostnih sistemov. Samo volan pa še ta ne servo, ker lahko zaspite zraven. Bognedaj pa touch screen, ker če bi ga imeli bi lahko črke tipkali, ko bi nastavljali navigacijo. Al pa bognedaj preko telefona, ki že razume slovenščino, tam še tipkat ni treba...
Treba je imet samo gumbe pa še to samo 3. Za vžgat, za žmigavc pa brisalce. Tempomat je že moteč, lahko zaspiš... radio sploh ne, pa klima bognedaj, da je. Kaj šele za vsako stran posebej, to je cel kup nevarnosti. Kamera za nazaj te čisto zbega... ne vem koga farbate. Tele premium znamke so nekoliko zaostale na infotainmentu. Novi modeli bodo morali to nadoknadit in to čim prej. MB baje že nekaj miga. BMW je v čisti temi, zanika svoj tehnološki deficit, namesto da bi reagiral. Audi pa pač te stvari ima.
... evo, toti www.youtube.com/watc...VEYsl0D368 majster je takrat za volanom svojega šleperja pisal SMS, kar so ugotovili v posebni preiskavi njegovega mobija, ki so jo naredili, ker so bile posledice nesreče tako grozovite, medtem ko pri neštetih blažjih nesrečah zaradi ajfona, tega ne dela noben ...

P.S.: zaradi mene med vožnjo ti brskaj po svojem ajfonu kolikor hočeš, ampak na zadnjem sedežu avtomobila, ne pa za volanom ...
anon-202165 sporočil: 970
[janko8]
Tele premium znamke so nekoliko zaostale na infotainmentu. Novi modeli bodo morali to nadoknadit in to čim prej. MB baje že nekaj miga. BMW je v čisti temi, zanika svoj tehnološki deficit, namesto da bi reagiral. Audi pa pač te stvari ima.
Pri premium znamkah je pač zdaj tako, da imaš "veliko možnosti individualizacije" avta in je osnova oskubljena, vse bonbončke pa doplačaš. Izjema so razni "business" paketi, kjer par bonbončkov dajo noter, da postanejo avtomobili za kolikor toliko spodobno ceno primerni za službene flote. Pri bolj običajnih avtomobilih pa pač precej te šare morajo dati noter, da jih sploh kdo kupi. Cajti, ko je folk kupoval razne Volkswagne in Ople samo zaradi znamke, od opreme pa imel centralno zaklepanje in ročno klimo so pač mimo.
drugmirko sporočil: 1.301
[janko8]
Sej pravim, ne rabite niti radia, kaj šele kamere in varnostnih sistemov. Samo volan pa še ta ne servo, ker lahko zaspite zraven. Bognedaj pa touch screen, ker če bi ga imeli bi lahko črke tipkali, ko bi nastavljali navigacijo. Al pa bognedaj preko telefona, ki že razume slovenščino, tam še tipkat ni treba...
Treba je imet samo gumbe pa še to samo 3. Za vžgat, za žmigavc pa brisalce. Tempomat je že moteč, lahko zaspiš... radio sploh ne, pa klima bognedaj, da je. Kaj šele za vsako stran posebej, to je cel kup nevarnosti. Kamera za nazaj te čisto zbega... ne vem koga farbate. Tele premium znamke so nekoliko zaostale na infotainmentu. Novi modeli bodo morali to nadoknadit in to čim prej. MB baje že nekaj miga. BMW je v čisti temi, zanika svoj tehnološki deficit, namesto da bi reagiral. Audi pa pač te stvari ima.
khm... če "preskočim" sarkazem zaradi katerega si napisal 3/4 stvari v tem postu, je moj odgovor DA, za samo vožnjo definitivno ne rabiš nič drugega, kot tiste tri knofe, ki jih omenjaš... to, ter znanje in (po možnosti) izkušnje! VOZNIK avtomobila (čitaj; tono in več težkega stroja, ki ima sposobnost doseganja relativno velikih hitrosti in pospeškov), bi po preprosti kmečki pameti MORAL bit sposoben in usposobljen za njegovo upravljanje!
zato se morajo, recimo finski vozniki v avtošoli naučit "driftat"! pa ne zato, da bodo ponoči z gumami "žgali krofe" po praznih parkiriščih supermarketov ampak zato, da se (kljub vsej sodobni elektroniki) naučijo obvladat avto, ko v težkih zimskih razmerah "vrag vzame šalo" tudi brez kakšnega objestnega divjanja!
pot te "neizmerne lahkosti bivanja", po kateri smo jo tako veselo "ubrali" tudi v svetu avtomobilov in zaradi katere v svojem postu "zlivaš" sarkazem čez nas "stare prdce" tud ti, pa generalno vodi v to, da se za volan lahko vsede vsak neusposobljen bedak, ki -na primer- hladno zapelje v reko ali morje, ker mu je tako rekla "teta iz farbovitega ekrana" navigacije (v katerega je destinacijo najbrž samo izgovoril, kenede, saj mu niti tipkati ni več treba):

auto.blog.rs/blog/au...e-poslusao

star kitajski pregovor pravi: "kadar vlečeš vodo iz vodnjaka, počni samo to..."
a ni stvar zdrave pameti, da kadar voziš tono in več težek stroj, ki zaradi svoje mase in hitrosti zlahka ubije tebe ali koga drugega na svoji poti, tudi počneš samo to - voziš?!

Strani: 1