Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
lejte... kot sem že večkrat zapisal, sovražim kontrole "svega i svačega" preko farbovitih zaslonov "infotainment" sistemov, vse od kar sem se skoraj zapeljal v jarek, ko sem se med poskusom naštelavanja zvoka radia v (takrat) novem A4, s tistim okroglim MMI k*rcem, zgubljal po menjih in podmenijih sistema...
pritisk na fizično prisotne in vedno na ISTO mesto pribite knofe je pač hitrejši in predvsem varnejši, saj ti fiksna pozicija in feedback z otipom omogočata njihovo uporabo "na slepo"... LCD zaslone in informacije/kontrole na njih, je pač zmeraj treba gledat in brat! je pa res, da je hitreje če jih upravljaš z dotikom, kot pa s kakšimi "gumbod*kali" nekje "pod koleni"!
v vsakem primeru pa je ta novodobna "touchscreenovsko-bigscreenovska-informacijsko-zab avna" navlaka distrakcija za vožnjo! in kar je še huje, za voznika v veliki meri povsem nepotrebna/neuporabna! še najbolj koristna je navigacija, za katero pa bi bilo bolje, če bi jo projicirali nekam v vizuro voznika ne pa prikazovali nekje "pod volanom"... no, hvala bogu so v zadnjih par letih vsaj zaslone začeli montirat dovolj visoko. pa še to bi se znalo kmalu "obrnit", ker se ljudje vsajajo, da so jim te "tablice", štrleče zmontirane na sred armature, grde!

seveda, obstajajo vožnje, kjer je pomemben cilj in vožnje, kjer je pomembna pot... pri tistih prvih so mirrorlinkane brezštevilne cingljajoče smartfonovske aplikacije, interneti, gugli, fejsbuki, informacije o bližnjih zanmenitostih, "zvezdicah" gostiln in "stvareh o katerih si danes niti misliti ne moremo" - moteča in nevarna stvar! še sploh, če je v avtu samo voznik!
pri tistih drugih, ko se s sopotni-co/kom ali familijo ležerno pelješ na izlet -kjer gospa na sovozniškem zicu googla za čim zanimivim v okolici, froci pa bingljajo na facebooku- pa je fajn, da so...
problem pa je, da je teh drugih voženj neprimerljivo manj, avto pa mora imet "povezljivost" in "aplikacije" in "farbovite ekrane" ves čas! in če so "fensi-šmensi-komotne" stvari "na voljo" jih bo človek uporabljal med tem ko vozi, tudi če se zaradi tega ubije (tako, kot v bistvu vsi med vožnjo telefonarimo in smsamo)! huh, glihkar mi je "kapnilo"...smartphone med vožnjo lahko preimenujemo v smrtphone :))

hja... vse to definitivno je prihodnost... in pospešen razvoj avtonomnih vozil se vrjetno dogaja ravno zaradi tega, da ljudje med tem, ko vozijo, ne bi "šarili po internetu" in sprejemali obvestil "o stvareh, o katerih si danes niti misliti ne moremo"! ali, še bolje, obratno... razvijajo jih ravno zaradi tega, da bi lahko!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2649293

Strani: 1

najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 18.04.2017 10:37
[drugmirko]
lejte... kot sem že večkrat zapisal, sovražim kontrole "svega i svačega" preko farbovitih zaslonov "infotainment" sistemov, vse od kar sem se skoraj zapeljal v jarek, ko sem se med poskusom naštelavanja zvoka radia v (takrat) novem A4, s tistim okroglim MMI k*rcem, zgubljal po menjih in podmenijih sistema...
pritisk na fizično prisotne in vedno na ISTO mesto pribite knofe je pač hitrejši in predvsem varnejši, saj ti fiksna pozicija in feedback z otipom omogočata njihovo uporabo "na slepo"... LCD zaslone in informacije/kontrole na njih, je pač zmeraj treba gledat in brat! je pa res, da je hitreje če jih upravljaš z dotikom, kot pa s kakšimi "gumbod*kali" nekje "pod koleni"!
v vsakem primeru pa je ta novodobna "touchscreenovsko-bigscreenovska-informacijsko-zab avna" navlaka distrakcija za vožnjo! in kar je še huje, za voznika v veliki meri povsem nepotrebna/neuporabna! še najbolj koristna je navigacija, za katero pa bi bilo bolje, če bi jo projicirali nekam v vizuro voznika ne pa prikazovali nekje "pod volanom"... no, hvala bogu so v zadnjih par letih vsaj zaslone začeli montirat dovolj visoko. pa še to bi se znalo kmalu "obrnit", ker se ljudje vsajajo, da so jim te "tablice", štrleče zmontirane na sred armature, grde!

seveda, obstajajo vožnje, kjer je pomemben cilj in vožnje, kjer je pomembna pot... pri tistih prvih so mirrorlinkane brezštevilne cingljajoče smartfonovske aplikacije, interneti, gugli, fejsbuki, informacije o bližnjih zanmenitostih, "zvezdicah" gostiln in "stvareh o katerih si danes niti misliti ne moremo" - moteča in nevarna stvar! še sploh, če je v avtu samo voznik!
pri tistih drugih, ko se s sopotni-co/kom ali familijo ležerno pelješ na izlet -kjer gospa na sovozniškem zicu googla za čim zanimivim v okolici, froci pa bingljajo na facebooku- pa je fajn, da so...
problem pa je, da je teh drugih voženj neprimerljivo manj, avto pa mora imet "povezljivost" in "aplikacije" in "farbovite ekrane" ves čas! in če so "fensi-šmensi-komotne" stvari "na voljo" jih bo človek uporabljal med tem ko vozi, tudi če se zaradi tega ubije (tako, kot v bistvu vsi med vožnjo telefonarimo in smsamo)! huh, glihkar mi je "kapnilo"...smartphone med vožnjo lahko preimenujemo v smrtphone :))

hja... vse to definitivno je prihodnost... in pospešen razvoj avtonomnih vozil se vrjetno dogaja ravno zaradi tega, da ljudje med tem, ko vozijo, ne bi "šarili po internetu" in sprejemali obvestil "o stvareh, o katerih si danes niti misliti ne moremo"! ali, še bolje, obratno... razvijajo jih ravno zaradi tega, da bi lahko!
... čuj, jaz si sicer avtonomnih vozil in avtonomnih voznikov istočasno na istih cestah ne znam predstavljati, ker eni in drugi na cesti razmišljamo preveč različno, da ob nujnem trku obeh razmišljanj ne bi bilo še več nesreč ali da bi promet lahko tekel bolj tekoče, kot zadnje cajte teče (= stoji) promet na Obrežju ... no, ampak če pozabim na prihodnost, je pri celi stvari najbolj zajebano, da se avtonomna vozila šele razvijajo, ljudje pa za volanom po internetu šarijo že zdaj ...

P.S.: ker si ne more več nič novega izmislit, je avtomobilska industrija zaradi nore tekme za kupci začela s totimi fensi elektronskimi pripomočki, ki pa varnost vožnje izrazito poslabšuje, čeprav vsi proizvajalci reklamirajo, da fensi elektronski pripomočki varnost izboljšujejo, ker pač - pravzaprav niti ne more - noben ne meri, koliko nesreč se je zgodilo zaradi ukvarjanja voznikov s fensi elektronskimi pripomočki, namesto da bi med vožnjo gledali na cesto in spremljali promet ... jebiga, je pač v cajtnge lažje napisat standardno sranje, češ da je vzrok za nesrečo prehitra vožnja, vožnja po napačni strani ceste ali pa vožnja pod vplivom alkohola ...

Strani: 1