Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-304487 sporočil: 967
čas vnosa: 15.04.17 00:22
Ufff, si se razkuril...

No, jaz se recimo tele tačskrin navlake v vozekih ne dotaknem niti s palico, kaj šele, da bi drajsal po njej.

Da ne govorim, da hočem imet tudi rezervno gumo v prtljažniku. Tisto, ta pravo, ne taozkega ništrca z napison 80km/h, he he...

Pa gretje tud želim še vedno nastavljati z okroglim knofom, ne pa drajsat po plastiki...

Oh, da ne pozabim - prezračevalne reže se morajo tudi še vedno zapirati ročno, ne na drajs :)

Za ajfon (žblj)generacijo morda še tole pojasnilo: avto je za vozit, telefon pa za telefonirat :)

Igrce pa se rajši igrajte doma. Tud z ajfonom, če vam tko bolj paše.

Svašta, kaj vse danes lazi naokrog po cestah!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2649164

Strani: 1

anon-417896 sporočil: 42
Zadnja sprememba: anon-417896 15.04.2017 12:10
To je zaostalo razmišljanje oz. opravičevanje velikega deficita brez razloga. Razkuril sem se, ker vsi o tem molčijo je pa to hud primanjkljaj kao premium razreda. Ko sem šel testirat bmw prodajalec ni vedel koliko ločljivosti ima ekran. Čez 5 let bodo aplikacije avtomobilistov povsem zastarele. To so avtomobilisti in ne morejo slediti googlu in drugim softverašem. Pika. Če ne boš povezal telefona s touchscreenom boš imel predpotopne karte, medtem ko boš na telefonu dobival ažurne informacije o prometu, gostilnah, o stvareh, ki si jih niti ne predstavljaš. Če ekran ni pomemben, naj ga potem ukinejo in imajo gumbe in dot screen. To pa ne kajneda. Kako boš pisal črke brez toucha? Levo desno gore dole, ma daj. Google že razume slovensko. Uporabnost screena je sedaj že stvar poceni avtomobilov. BMW brca v temo, MB bo menda letos dal zrcaljenje, trenutno pa računa tako pizdarijo 3 ali 4 jurje lol

Strani: 1