Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-187668 sporočil: 5.835
[republican]
Kako bo pa spletni trgovec vedel, koliko kupcev mu je zrihtala ogledovalnica?
Seveda bo vedel, saj mu bo ogledovalnica sporočila ime in naslov kupca, kamor bo spletni trgovec poslal robo.
A ni lažje, da ogledovalnica sama proda slušalke in pač kupcu zaračuna svojo maržo?
Ni lažje, ker bi v tem primeru ogledovalnica potrebovala skladišče.
Da ne omenjam nižjih transportnih stroškov, ker bo "ogledovalnica" oziroma trgovina s slušalkami naenkrat naročila več slušalk ...
Ogledovalnica bo seveda naročila več različnih modelov slušalk poleg druge audio robe, transportnih stroškov pa bodo imele ogledovalnice precej nižje od klasičnih trgovin.
Ne bodo imele skladišč, ampak bodo morale biti na udarnih lokacijah, kjer se zbira veliko potencialnih kupcev... recimo v trgovskih centrih.
Ni nujno.
A se sploh zavedaš, kakšne so najemnine v trgovskih centrih?
So visoke, zato bodo v trgovskih centrih le tiste ogledovalnice, ki se jim bo takšno poslovanje splačalo. Za audio robo ne rabiš velike ogledovalnice, 2m x 5m bi verjetno zadostovalo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2647927

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[menim]
> [republican]
> Kako bo pa spletni trgovec vedel, koliko kupcev mu je zrihtala ogledovalnica?

Seveda bo vedel, saj mu bo ogledovalnica sporočila ime in naslov kupca, kamor bo spletni trgovec poslal robo.
:))))

Kupec bo sel domov in tocno enak izdelek kupil na Amazonu brez provizije (davka na ogledovanje).

Strani: 1