Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bo Luka Koper plačevala 10 ali 18 milijonov evrov takse za drugi tir?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 3.129
[Glavni forum]
Tema: Bo Luka Koper plačevala 10 ali 18 milijonov evrov takse za drugi tir?
[#2646484] 30.03.17 09:04
[#2646484] 30.03.17 09:04
Če odmislimo ekonomsko neupravičenost tega projekta in izjemno
visoko korupcijsko tveganje, se je v tekst prikradlo še nekaj
napak:
1. DARS ni tisti, ki bo plačal 11,4 mio evrov (v obrazložitvi osnutka oz.predloga zakona brez kakršnihkoli izračunov, tprej fantazija) pribitka. Pribitek, ki je birokratska latovščina za novi davek, bodo plačali prevozniki blaga s težkimi tovornimi vozili.
2. Z januarjem letos se je cestnina za težka tovorna vozila, ki so najpogostejša v prometu, to je razred R4, kvalitete EURO III,IV in V dvignila za 50% in ne za 30% kot pravi Sever.
3. Direktiva 2011/76/EU govori o cestnih pristojbinah za uporabo določene cestne infrastrukture posebej še v zvezi s trajnostno (sic!) politiko in opredeljuje cestnino, infrastrukturno pristojbino in ne "pribitke". Hočem reči, da bo država težko vsebinsko argumentirala evropski komisiji (EK) ta "pribitek". Seveda bo lahko EK dala politično soglasje k takemu "pribitku".
Še to: Slovenija po obsegu, raznovrstnosti in domišljiji po izumljanju davkov, sodi v sam svetovni vrh. V EU npr. je po višini davka na gorivo (73,5%) na četrtem mestu, za Švedsko, Italijo in GB.
1. DARS ni tisti, ki bo plačal 11,4 mio evrov (v obrazložitvi osnutka oz.predloga zakona brez kakršnihkoli izračunov, tprej fantazija) pribitka. Pribitek, ki je birokratska latovščina za novi davek, bodo plačali prevozniki blaga s težkimi tovornimi vozili.
2. Z januarjem letos se je cestnina za težka tovorna vozila, ki so najpogostejša v prometu, to je razred R4, kvalitete EURO III,IV in V dvignila za 50% in ne za 30% kot pravi Sever.
3. Direktiva 2011/76/EU govori o cestnih pristojbinah za uporabo določene cestne infrastrukture posebej še v zvezi s trajnostno (sic!) politiko in opredeljuje cestnino, infrastrukturno pristojbino in ne "pribitke". Hočem reči, da bo država težko vsebinsko argumentirala evropski komisiji (EK) ta "pribitek". Seveda bo lahko EK dala politično soglasje k takemu "pribitku".
Še to: Slovenija po obsegu, raznovrstnosti in domišljiji po izumljanju davkov, sodi v sam svetovni vrh. V EU npr. je po višini davka na gorivo (73,5%) na četrtem mestu, za Švedsko, Italijo in GB.