3 min
Audi zaradi težav z dobavo delov za motorje krepko zmanjšal prihodke in dobiček
40 min
Vaša priložnost za investicijo v rezidence na edinstveni jadranski lokaciji! (Oglas)
2 uri
Dobrote Dolenjske: Tujcem so naši izdelki všeč, zato gremo še letos na Amazon
3 ure
Prihaja taksa za vstop turističnih avtobusov v Ljubljano. Kako visoka bo?
3 ure
Hacker Found Guilty of Leaking Finnish Therapy Records
5 ur
Ta stanovanja lahko do sredine junija kupite na dražbah
5 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
11 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
12 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
15 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
16 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero
17 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme
17 ur
Zakaj minister Bojan Kumer nima moči, da bi prestavil zaračunavanje omrežnine po novem 4
18 ur
Misterij donosnosti pokojninskih skladov 3
19 ur
NASVET Kaj morate storiti do 1. julija, da bo Googlova analitika še naprej delala brez težav
19 ur
Four Magical Places in Italy That Few Tourists Know About
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
20 ur
Vlaki SŽ vozijo iz Ljubljane v Gradec in iz Ljubljane v Beljak
20 ur
Dobre novice o finančni stabilnosti: kaj pa lahko skrbi banke, njihove delničarje, politike in ljudi?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Endimion]
Nehoteni strel amaterskega kaj?

Slovensko železniško elektro omrežje laufa na enosmerni tok. 3000V DC. Tudi obstoječe proge so narejene na to omrežje. Če želiš vračat nazaj potrebuješ izmenični tok jebentiš.
Človek božji, pa si ti sposoben razumeti kar nekdo napiše. Lepo sem napisal da je v primeru enosmernega napajnja potrebna konverzija za vračanje viška energije. Taka pobuda je bila že dana na nivoju EU, žal je niso sprejeli. Tudi pri tvojih 15 kV SE NE DA vračati v javno omrežje, ki deluje na 50 Hz, 15kV sistem namreč deluje na 16 2/3 Hz.
Konverzija AC-DC ali obratno je danes povsem normalna zadeva. Sodobne lokomotive imajo danes 3-fazne frekvenčno krmiljene motorje. In ne gle na to, ali se napajajo iz 3kV DC ali iz 15kv AC 16 2/3 Hz ali 25 kV AC 50 Hz se tok najprej usmeri in nato konvertira v 3 faznega z ustrezno frekvenco z IGBT konverterji.
Podobni konverterji bi se po neuspeli direktivi morali vgraditi tudi na napajlnih postajah za 3 kVDC, v primeru 15kV 16 2/3 Hz to načelno ni potrebno, ker imajo države s takšnim napajanjem ločeno omrežje s svojimi elektrarnami in frekvenčnimi pretvorniki. In v velikem omrežju je velika verjetnost, da se lahko energija vrača.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2645098

Strani: 1

anon-333107 sporočil: 8.271
[MarijanMacek]
> [Endimion]
> Nehoteni strel amaterskega kaj?
>
> Slovensko železniško elektro omrežje laufa na enosmerni tok. 3000V DC. Tudi obstoječe proge so narejene na to omrežje. Če želiš vračat nazaj potrebuješ izmenični tok jebentiš.

Človek božji, pa si ti sposoben razumeti kar nekdo napiše. Lepo sem napisal da je v primeru enosmernega napajnja potrebna konverzija za vračanje viška energije. Taka pobuda je bila že dana na nivoju EU, žal je niso sprejeli. Tudi pri tvojih 15 kV SE NE DA vračati v javno omrežje, ki deluje na 50 Hz, 15kV sistem namreč deluje na 16 2/3 Hz.
Konverzija AC-DC ali obratno je danes povsem normalna zadeva. Sodobne lokomotive imajo danes 3-fazne frekvenčno krmiljene motorje. In ne gle na to, ali se napajajo iz 3kV DC ali iz 15kv AC 16 2/3 Hz ali 25 kV AC 50 Hz se tok najprej usmeri in nato konvertira v 3 faznega z ustrezno frekvenco z IGBT konverterji.
Podobni konverterji bi se po neuspeli direktivi morali vgraditi tudi na napajlnih postajah za 3 kVDC, v primeru 15kV 16 2/3 Hz to načelno ni potrebno, ker imajo države s takšnim napajanjem ločeno omrežje s svojimi elektrarnami in frekvenčnimi pretvorniki. In v velikem omrežju je velika verjetnost, da se lahko energija vrača.
Vse lepo in prav Maček, saj lahko tudi malo bolj nežno, z občutkom in smislom za razumevanje, da na tem forumu niso v osnovi podkovani za pogon vlakov in SŽ omrežja, predvsem pa ne konvertiranja enosmernega toka v klasično elektro omrežje, kakor tudi ne z velikostjo kapacitivnosti najnovejših kondenzatorjev. :)

Saj se to meri v TESLIH!? (MEGA TESLIH:))

Strani: 1