2 uri
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
3 ure
Najbolj brani članki danes
6 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
7 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
9 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
9 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
10 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
11 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 3
11 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
12 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
12 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
12 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
12 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
13 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
14 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
15 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
15 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
18 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-454644 sporočil: 10.900
Vazno je biti proti?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2644237

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.405
[FIN-454644]
Vazno je biti proti?
Nisem proti samo zato, da sem proti. Kako pa lahko Hopin zakonito dela, Uber pa kao ne more? Zakaj je recimo, Lyft zaposlil nekatere voznike, Uber pa tega noče? Zakaj taksist potrebuje licenco, Uber pa ne?

Si videl video kako se šef Uberja krega s svojim voznikom? Kjer mu voznik očita, kako ga je Uber zajebal, ker stalno niža ceno vožnje za voznike? Do te mere, da ne morejo več odplačevati kredita za avto.

Pa kako kradejo tehnologijo drugim firmam? Pa kakšna obupna in seksistična kultura vlada v podjetju? Kako ne spoštujejo zasebnosti svojih strank?

Uber zato po mojem mnenju ni nek poseben prispevek k napredku človeštva. Ne glede na to kako se to trudijo prikazati. Edino kar bo dobro je to, da bi lahko prišlo do splošne spremembe pravil na področju taxi prevozov. A kot že rečeno, to Uberju ni v interesu, ker potem izgine vsa njegova prednost. Njegova prednost je to, da se požvižga na zakonodajo in deluje mimo nje. Če se enkrat obstoječa zakonodaja začne uveljavljati ali če se zakonodaja spremeni za vse, je zgodbe Uberja konec. In to oni dobro vedo. Zato pa skušajo hitro rasti in ustvariti globalni monopol. Potem pa bodo preživeli tudi spremembo zakonodaje. In globalni monopol ene taxi službe je nekaj kar si želimo?

Strani: 1