Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

tstih sporočil: 5.199
[MarijanMacek]
Če bi poznal obseg tovornega prometa skozi Chunnel bi pisal malo drugače. Vključno s prevoz kamionov je tovornega prometa približno enako kot v Luki Koper. Toliko o neskončnem biznisu v Angliji.
1) Milijon prepeljanih poslovnežev iz Londona v Pariz ne merite po prepeljanem kilogramu, kot paprike iz Luke Koper.

2) Povezava London - Pariz je ekonomija obsega. Kot je to, denimo, železniško omrežje ZDA. Le ta sploh ne pozna državnih železnic; zasebne železniške korporacije, kot npr. Union Pacific pa so visoko profitabilne, vključno z vsemi tiri.

T.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2633780

Strani: 1

rx170 sporočil: 6.403
[tstih]
> [MarijanMacek]
> Če bi poznal obseg tovornega prometa skozi Chunnel bi pisal malo drugače. Vključno s prevoz kamionov je tovornega prometa približno enako kot v Luki Koper. Toliko o neskončnem biznisu v Angliji.

1) Milijon prepeljanih poslovnežev iz Londona v Pariz ne merite po prepeljanem kilogramu, kot paprike iz Luke Koper.

2) Povezava London - Pariz je ekonomija obsega. Kot je to, denimo, železniško omrežje ZDA. Le ta sploh ne pozna državnih železnic; zasebne železniške korporacije, kot npr. Union Pacific pa so visoko profitabilne, vključno z vsemi tiri.

T.
Ok. Pa dajmo na papir koliko je stala investicija in koliko denarnega toka je prinesla, diskontirajmo, pa bomo videli kaj bomo dobili. Da ne bomo tako poprek in napamet, kar je sicer
navada na tem časopisu.
anon-178149 sporočil: 4.311
[tstih]
> [MarijanMacek]
> Če bi poznal obseg tovornega prometa skozi Chunnel bi pisal malo drugače. Vključno s prevoz kamionov je tovornega prometa približno enako kot v Luki Koper. Toliko o neskončnem biznisu v Angliji.

1) Milijon prepeljanih poslovnežev iz Londona v Pariz ne merite po prepeljanem kilogramu, kot paprike iz Luke Koper.

2) Povezava London - Pariz je ekonomija obsega. Kot je to, denimo, železniško omrežje ZDA. Le ta sploh ne pozna državnih železnic; zasebne železniške korporacije, kot npr. Union Pacific pa so visoko profitabilne, vključno z vsemi tiri.

T.
ZDA krepko poznajo "državne" železnice. V Kaliforniji je takša družba Caltrain, www.google.si/search...wQLZ1peoDg ki jo osebno dobro poznam saj sem se često vozil med SH in SF. V vseh ZDA pa nastopa Amtrak, sl.wikipedia.org/wiki/Amtrak In pravico za vožnjo Amtraka so zasebni operaterji morali ponuditi zaradi svojih finančnih težav.

Res pa je da so družbe kot je UP ali BNSF profitabilne, kakor je tudi res, da Tovorni promet d.o.o. SŽ po stopnji profitabilnosti zadnji dve leti ne zaostaja kaj dosti, kar seveda forumskim pisunom ni znano. Vendar ne pozabi, UP je največji zemljiški posestnik v Californiji. Transameriško progo so res gradili privatniki, toda v last so dobili precejšen pas zemlje ob progi, kot če bi ob južni železnici vso Slovenijo podelil privatniku.

Bom pa kar tu odgovoril BV, res nisem odgovoril na primerjavo potnikov, toda proga v KP je prvenstveno namenjena tovoru. Če pa omogoča posluževanje potniškega prometa s konservativno hitrostjo 160 km/h je pa samo pozitivno. Vsi se radi zgledujemo po severnih sosedi, kaj če bi se zgledovali tudi pri gradnji železnic in še posebej njeni uporabi za osebni transport in kaj storili v smeri revitalizacije železniškega potniškega prometa. Seveda je zato potrebno vložiti velike vsote denarja, dase na obstoječem omrežju doseže vsaj konservativno visoke hitrosti. In spet bo veleum od Blaža trdil, da se to ne splača. Zanimivo, njegovi guruji iz druge strani Atlantika, so že zdavnaj spregledali napako v takšnem razmišljanju.

Strani: 1