Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
[#2630879] 05.12.16 07:35 · odgovor na: 0513ANITO (#2630856)
Odgovori   +    1
[0513ANITO]
> [bc123a]
> > [0513ANITO]
> > Polni se pa (če se hoče racionalno), vsaj v treh različnih stopnjah tlaka. Nizki tlak, srednji in na koncu visoki tlak.
> >
> > Drugače pride do prevelike ekspanzije plina, ko se toči prazen rezervoar, ta pa povzroča močno ohladitev naprav kamor se pretaka medij (če je prisotna voda pa še globogo zaledenitev). Nesmiselno je tudi, da se medij najprej komprimira do najvišjaga tlaka, potem pa se ga ekspandira v prazen rezervoar. To samo povečuje porabo energije na kompresorjih.
>
> Ok, nisem vedel. Zanimivo, in zgleda smiselno (tvoji pomisleki namrec).

Lej. V praksi ni popolnoma nobene potrebe po vodiku. (tudi pri temu kamijonu ne).

Ker fama tega kamijona je to, da ima za gorivo Vodik, ki reagira v gorivni celici. Produkt je pa elektrika in voda.

Ne dosti drugače lahko v gorivnio celici reagirajo tudi ogljikovodili. Naprimer Metanol. Hramba metanola je en keks v primerjavi s hrambo vodika. Tekoči ogljikovodik, ki ne rabi biti hranjem pod tlakom ali pa hlajen.

Metanol polek tega, da ga kot energent uporabiš v gorivni celici komot tankaš tudi v "običajen" bencinski motor z notranjim zgorevanjem (Indy car formula).

Zdaj pa lahko mirno špekulirate še to, kako pogoste so danes v uporabi gorivne celice.

A je zdaj ostalim bolj jasno?
Ja, vse je jasno. Tvoja firma je kandidat za tole:

forum.finance.si/?m=...219&single

:)