Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Glavni forum] Tema: Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
[#2630869] 04.12.16 23:55 · odgovor na: najobj (#2630827)
Odgovori   +    1
[najobj]
... čuj, jaz tudi nimam pojma o ekonomiki avtopevozništva, vsekakor pa se mi zdi za mojo mariborsko kmečko pamet dati za mesečni lizing 5.000 do 7.000 dolarjev za en šleper kar precej in me res zanima, kaj mora takšen šleper tovorit, da za njega plačaš 60 do 84 tisoč dolarjev na leto, pa niti tvoj ni ...
Čuj, lepo je, da si skeptičen, bi bilo pa fino, če bi ob tem še malo računal. Tisto, kar je citiral Menim, lepo razloži, da je v to ceno vključen najem, zavarovanje, servisiranje in gorivo. Če vzameva, da naj bi npr. Mercedes Actros stal vsaj 200 jurjev, najbrž ameriški kolosi niso bistveno cenejši. Pa zavarovanje zanje najbrž ni sitnica, pa da na dan požgejo za najmanj 100 $ goriva (26 jurjev na leto, če mašine ob sobotah in nedeljah počivajo)...
P.S.: enako kot pri onem Tesli je očitno tudi pri totem Nikoli najbolj pomebno, da si je za 1.500 dolarjev danes možno zagotoviti dobavo leta 2019 ali 2020, sploh ko sem prebral, da v sporočilu družbe pišejo, da so ob zgolj v 30 dneh dobili za tri milijarde dolarjev rezervacij, kar pomeni, da v družbi Nikola na veliko lažejo ali pa ne znajo računat, ker 2.000.000 (= 3.000.000.000 deljeno s 1.500) električnih šleperjev družba Nikola ne bo dobavila nikoli, kaj šele da bi jih dobavila v dveh ali treh letih oziroma do leta 2019 ali 2020 ... aja, ubogi Nikola Tesla se v grobu obrača kot propeler, če slučajno gleda, kako mu požrešni nategunski Američani svinjajo po njegovem imenu ...
Do številke "za 3 G$ rezervacij" se da priti tudi takole:
3 G$ / (60000 $ za letni najem * 7 let pogodbene dobe) = 7143 tovornjakov

Sicer se jaz raje kot na navduševanje Financ* nad press releasi obskurnih firm s pravljičnimi projekti zanesem na zdravo skeptično poročanje npr. Business Insiderja. Če ne drugega BI vsaj fotografije pravega tovornjaka s prezentacije, ki izgleda precej drugače kot ta computer rendering v Financah, in tudi precej več poslovnih podatkov o projektu, ki mi izgleda zelo bosanski - nekaj med Agrokomercem in kozmično piramido. J€bi ga, BI je menda nekakšen poslovni portal in to ne samo po imenu. :-)

BI o Nikoli pred tremi meseci:
www.businessinsider....ans-2016-8

BI o Nikoli pred dvema dnevoma:
www.businessinsider....s-2016-12/

* Mogoče je razlaga za to navdušenje čisto banalna - globoka vzajemna naklonjenost globalnih pasjeljubcev. :-)
But Milton isn’t your typical trucking CEO.
He brings his dog to work every day.
www.ccjdigital.com/t...lieve-him/

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2630869

Strani: 1

najobj sporočil: 31.941
[Glavni forum] Tema: Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
[#2630905] 05.12.16 10:07 · odgovor na: pobalin (#2630869)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [najobj]
> ... čuj, jaz tudi nimam pojma o ekonomiki avtopevozništva, vsekakor pa se mi zdi za mojo mariborsko kmečko pamet dati za mesečni lizing 5.000 do 7.000 dolarjev za en šleper kar precej in me res zanima, kaj mora takšen šleper tovorit, da za njega plačaš 60 do 84 tisoč dolarjev na leto, pa niti tvoj ni ...
Čuj, lepo je, da si skeptičen, bi bilo pa fino, če bi ob tem še malo računal. Tisto, kar je citiral Menim, lepo razloži, da je v to ceno vključen najem, zavarovanje, servisiranje in gorivo. Če vzameva, da naj bi npr. Mercedes Actros stal vsaj 200 jurjev, najbrž ameriški kolosi niso bistveno cenejši. Pa zavarovanje zanje najbrž ni sitnica, pa da na dan požgejo za najmanj 100 $ goriva (26 jurjev na leto, če mašine ob sobotah in nedeljah počivajo)...

> P.S.: enako kot pri onem Tesli je očitno tudi pri totem Nikoli najbolj pomebno, da si je za 1.500 dolarjev danes možno zagotoviti dobavo leta 2019 ali 2020, sploh ko sem prebral, da v sporočilu družbe pišejo, da so ob zgolj v 30 dneh dobili za tri milijarde dolarjev rezervacij, kar pomeni, da v družbi Nikola na veliko lažejo ali pa ne znajo računat, ker 2.000.000 (= 3.000.000.000 deljeno s 1.500) električnih šleperjev družba Nikola ne bo dobavila nikoli, kaj šele da bi jih dobavila v dveh ali treh letih oziroma do leta 2019 ali 2020 ... aja, ubogi Nikola Tesla se v grobu obrača kot propeler, če slučajno gleda, kako mu požrešni nategunski Američani svinjajo po njegovem imenu ...

Do številke "za 3 G$ rezervacij" se da priti tudi takole:
3 G$ / (60000 $ za letni najem * 7 let pogodbene dobe) = 7143 tovornjakov


Sicer se jaz raje kot na navduševanje Financ* nad press releasi obskurnih firm s pravljičnimi projekti zanesem na zdravo skeptično poročanje npr. Business Insiderja. Če ne drugega BI vsaj fotografije pravega tovornjaka s prezentacije, ki izgleda precej drugače kot ta computer rendering v Financah, in tudi precej več poslovnih podatkov o projektu, ki mi izgleda zelo bosanski - nekaj med Agrokomercem in kozmično piramido. J€bi ga, BI je menda nekakšen poslovni portal in to ne samo po imenu. :-)

BI o Nikoli pred tremi meseci:
www.businessinsider....ans-2016-8

BI o Nikoli pred dvema dnevoma:
www.businessinsider....s-2016-12/

* Mogoče je razlaga za to navdušenje čisto banalna - globoka vzajemna naklonjenost globalnih pasjeljubcev. :-)

> But Milton isn’t your typical trucking CEO.
> He brings his dog to work every day.
> www.ccjdigital.com/t...lieve-him/
... jebiga, jaz pač berem in komentiram članke na Financah in v članku ni napisano čisto nič od tega, kar si ti tukaj napisal, ampak je v članku samo podatek o posamezni cifri rezervacije in nabranem skupnem znesku rezervacij ... no, in če se Financarjem ni zdelo vredno tega napisat, res ne vem, zakaj bi jaz gruntal, če je algoritem za izračun mogoče bolj kompliciran ...

P.S.: poštevanka je nekaj, življenje tovornjakarjev in z njimi njihovih tovornjakov pa čisto nekaj drugega in to je treba računat ...

Strani: 1