Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2630852] 04.12.16 20:58 · odgovor na: (# 2630847)
Na spodnjem linku je brošura, ki prikazije ventile za CNG. Je tudi shema ene take črpalke. Piše tudi, da se ventili lahko prilagodiju tudi za uporabo H2.
www.ventiltechnik.de...dungen.pdf
Toliko da boste malo videli, kako ta tehika izgleda.
Polni se pa (če se hoče racionalno), vsaj v treh različnih stopnjah tlaka. Nizki tlak, srednji in na koncu visoki tlak.
Drugače pride do prevelike ekspanzije plina, ko se toči prazen rezervoar, ta pa povzroča močno ohladitev naprav kamor se pretaka medij (če je prisotna voda pa še globogo zaledenitev). Nesmiselno je tudi, da se medij najprej komprimira do najvišjaga tlaka, potem pa se ga ekspandira v prazen rezervoar. To samo povečuje porabo energije na kompresorjih.
Kot je s slike razvidno so potrebne kar veliki rezervarji s tremi tlaki plina, da je polnjenje kar se da kratko in energijsko ekonomično.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2630852
Strani: 1
[#2630853] 04.12.16 21:01 · odgovor na: (# 2630852)
[0513ANITO]Ok, nisem vedel. Zanimivo, in zgleda smiselno (tvoji pomisleki namrec).
Polni se pa (če se hoče racionalno), vsaj v treh različnih stopnjah tlaka. Nizki tlak, srednji in na koncu visoki tlak.
Drugače pride do prevelike ekspanzije plina, ko se toči prazen rezervoar, ta pa povzroča močno ohladitev naprav kamor se pretaka medij (če je prisotna voda pa še globogo zaledenitev). Nesmiselno je tudi, da se medij najprej komprimira do najvišjaga tlaka, potem pa se ga ekspandira v prazen rezervoar. To samo povečuje porabo energije na kompresorjih.
[#2630857] 04.12.16 21:23 · odgovor na: (# 2630852)
po drugi strani pa... če že kam pri vozilih, se splača to hibridno električno tehnologijo uvajat prav v linijske šleperje... in na koncu koncev, tudi rezervoarji nafte in bencina na klasičnih pumpah niso nič kaj majhne "flaške"... pa tudi malo jih ni. tako, da se mi velikost, kot tudi kompleksnost polnilnih postaj kot jih prikazuje tvoj link ne zdi spet tako tehnilno neobvladljiva... seveda je neprimerljivo kompleksnejša od tega kar poznamo na bencinskih pumpah danes, pa vendar...
Strani: 1