Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
[#2630835] 04.12.16 19:53 · odgovor na: 0513ANITO (#2630825)
Odgovori   +    2
[0513ANITO]
> []
> Spet si v kritičarskem elementu.
>
> Zelena tehnologija se je mnogokrat vpeljevala na plečih davkoplačevalcev.
>
> Če sledim tvoji logiki, je treba tudi pitno vodo privatizirati.
>
> Sicer pa se roba tovori v Luki in v 95% je namenjena HUN, Višegrajskim deželam, AUT in Nemčiji. Za robo, namenjeno Slo, pa se strinjam da gre večina na tovornjake.
>
> Sicer pa je posodobitev železnica nuja, tovornjaki pa bodo tudi stalnica, in upam, da ne v povečevanju, ker že danes obremenjujejo ceste.

Pa tisti, ki navijate za električne tovornjake sploh veste kako izgleda EN Šiht kamionarja?

Koliko ur sme maksimalno vozit, kako hitro, gre max lahko, upoštevat mora počitek, zapore cesta, zapore zaradi praznikov, nočne prepovedi vožnje...
In vi bi kamionarjem dodali še eno postavko (tankanje elektrike).

Ko boste šli enkrat s kamionarjem na eno mednarodno furo in ko boste na enem parkingu (recimo na meji Francja-Španija) videli 1000+ kamionov naenkrat parkiranih, se boste mal popraskali po čelu. Pa vsakič, ko greste mimo kamiona ki je parkiran v odstavni niši ali enem zabačenem počivališču se vprašajte, kako za vraga naj on tam tanka elektriko, medtem, ko dela pavzo (tisto predpisano). Kamionarji še scat in srat hodijo na kolesa od šleparjev (če še ne veste).

Malo si enkrat poizkušajte izračunati energijske tokove (kaj pomeni tankat nafto s hitrostjo 50 l/min) in kaj pomeni tankat elektriko s 100kW moči.
Tule bodo kao tankali vodik. Sklepam, da tekoci/utekocinjen.

Kakorkoli, ce bodo te tehnologije (vkljucno z avtonomno voznjo) kdaj zazivele, bodo bistveno prej v sleperjih, kot v navadnih avtih.

Ravno zaradi tega kar si rekel: tule je cista ekonomika. Ce se izkaze, da biznis ni ekonomicen, za razliko od tesle ne bodo prodali (skoraj) nic. Za razliko od geekov, ki kupujejo tesle. Precej manj se bo dalo zavajati folk in javnost, cifre na mizo, pa bo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2630835

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.825
[Glavni forum] Tema: Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
[#2630837] 04.12.16 20:04 · odgovor na: bc123a (#2630835)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [0513ANITO]
> > []
> > Spet si v kritičarskem elementu.
> >
> > Zelena tehnologija se je mnogokrat vpeljevala na plečih davkoplačevalcev.
> >
> > Če sledim tvoji logiki, je treba tudi pitno vodo privatizirati.
> >
> > Sicer pa se roba tovori v Luki in v 95% je namenjena HUN, Višegrajskim deželam, AUT in Nemčiji. Za robo, namenjeno Slo, pa se strinjam da gre večina na tovornjake.
> >
> > Sicer pa je posodobitev železnica nuja, tovornjaki pa bodo tudi stalnica, in upam, da ne v povečevanju, ker že danes obremenjujejo ceste.
>
> Pa tisti, ki navijate za električne tovornjake sploh veste kako izgleda EN Šiht kamionarja?
>
> Koliko ur sme maksimalno vozit, kako hitro, gre max lahko, upoštevat mora počitek, zapore cesta, zapore zaradi praznikov, nočne prepovedi vožnje...
> In vi bi kamionarjem dodali še eno postavko (tankanje elektrike).
>
> Ko boste šli enkrat s kamionarjem na eno mednarodno furo in ko boste na enem parkingu (recimo na meji Francja-Španija) videli 1000+ kamionov naenkrat parkiranih, se boste mal popraskali po čelu. Pa vsakič, ko greste mimo kamiona ki je parkiran v odstavni niši ali enem zabačenem počivališču se vprašajte, kako za vraga naj on tam tanka elektriko, medtem, ko dela pavzo (tisto predpisano). Kamionarji še scat in srat hodijo na kolesa od šleparjev (če še ne veste).
>
> Malo si enkrat poizkušajte izračunati energijske tokove (kaj pomeni tankat nafto s hitrostjo 50 l/min) in kaj pomeni tankat elektriko s 100kW moči.

Tule bodo kao tankali vodik. Sklepam, da tekoci/utekocinjen.

Kakorkoli, ce bodo te tehnologije (vkljucno z avtonomno voznjo) kdaj zazivele, bodo bistveno prej v sleperjih, kot v navadnih avtih.

Ravno zaradi tega kar si rekel: tule je cista ekonomika. Ce se izkaze, da biznis ni ekonomicen, za razliko od tesle ne bodo prodali (skoraj) nic. Za razliko od geekov, ki kupujejo tesle. Precej manj se bo dalo zavajati folk in javnost, cifre na mizo, pa bo.
Moja firma živi od pretakanja medijev.

Dobavljamo opremo, praktično smo povsod zraven, kjer kaj teče.

O Vodiku praktično ne duha ne sluha. Razen neke male malenkosti. Pa še to ponavadi ne gre za energetsko izrabo vodika, pač pa se vodik uporablja v druge namene. Čiščenje izpihovanje, zamrzovanje.
drugmirko sporočil: 1.301
[Glavni forum] Tema: Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
[#2630849] 04.12.16 20:50 · odgovor na: bc123a (#2630835)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [0513ANITO]
> Pa tisti, ki navijate za električne tovornjake sploh veste kako izgleda EN Šiht kamionarja?
>
> Koliko ur sme maksimalno vozit, kako hitro, gre max lahko, upoštevat mora počitek, zapore cesta, zapore zaradi praznikov, nočne prepovedi vožnje...
> In vi bi kamionarjem dodali še eno postavko (tankanje elektrike).
>
> Ko boste šli enkrat s kamionarjem na eno mednarodno furo in ko boste na enem parkingu (recimo na meji Francja-Španija) videli 1000+ kamionov naenkrat parkiranih, se boste mal popraskali po čelu. Pa vsakič, ko greste mimo kamiona ki je parkiran v odstavni niši ali enem zabačenem počivališču se vprašajte, kako za vraga naj on tam tanka elektriko, medtem, ko dela pavzo (tisto predpisano). Kamionarji še scat in srat hodijo na kolesa od šleparjev (če še ne veste).
>
> Malo si enkrat poizkušajte izračunati energijske tokove (kaj pomeni tankat nafto s hitrostjo 50 l/min) in kaj pomeni tankat elektriko s 100kW moči.

Tule bodo kao tankali vodik. Sklepam, da tekoci/utekocinjen.

Kakorkoli, ce bodo te tehnologije (vkljucno z avtonomno voznjo) kdaj zazivele, bodo bistveno prej v sleperjih, kot v navadnih avtih.

Ravno zaradi tega kar si rekel: tule je cista ekonomika. Ce se izkaze, da biznis ni ekonomicen, za razliko od tesle ne bodo prodali (skoraj) nic. Za razliko od geekov, ki kupujejo tesle. Precej manj se bo dalo zavajati folk in javnost, cifre na mizo, pa bo.
igzektli! če pogledamo dva že "kupovna" električarja na vodik, Toyoto Mirai in Hondo Clarity, obadva "natankata" tistih 5 kil vodika, ki jima zadostujeta za 500+ kilometrsko avtonomijo - v približno 3 minutah! torej najbrž tudi tankanje vodika v ta kamion ne bi trajalo kej drastično več, kot polnenje rezervoarjev na navadnem šleperju (ki tudi traja kar nekaj minut ;) ). vsekakor pa neprimreljivo krajše od kakšnega polnenja baterij, da o "frekvenci polnenja" niti ne govorimo... tale kamion je resno zanimiv... tako s tehnološkega, z ekološkega, kot tudi z ekonomskega vidika (doseg, moč, vzdrževanje/servis)! še sploh če so vsaj približno rešili problem varnega shranjevanja vodika (hindenburg press).

Strani: 1