Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.825
[Glavni forum] Tema: Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
[#2630812] 04.12.16 16:16 · odgovor na: FIN-379669 (#2630806)
Odgovori   +    7
[]
Ne skrbi, država ima vzvode - investicijske olajšave in trošarine. Na nankup takega kamiona npr. 50% in 0 trošarin ter znižan DDV na vodik.
Potem se matematika obrne v prid nakupa.

Ne takoj, leta 2025 in dalje pa se bodo zadeve začele obračati precej v prid teh kamionov.

Še polnilnice morajo postaviti v EU, pa bo.

Vendar bolj kot ti kamioni mene zanima, kdaj bo pretežni del kopenskega tovornega prometa šel na železnice.
Aja.

Ne gre za ekonomske prednosti, niti za tehnične, ampak za politične direktive.

Davkoplačevalci bodo sponzorirali politične ambicije zablodelih politikov. Kdo pa drug. Vedno je bilo tako.

Železnice v Slo? WTF. Kamijon doseče katerokoli točko kljerkoli v Slovenijiv v max 3-4 urah. V tem času roba običajno na vagon niti naložena ni.

Se vidi, da nekateri nimate pojma, kako in v kakšnem času se roba dobavlja kupcem. Tvoj pristop bi pomenil avtomatično dodatna 2 dni več za dostavo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2630812

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[Glavni forum] Tema: Prihaja Nikola z dramatičnim dosegom
[#2630822] 04.12.16 17:59 · odgovor na: 0513ANITO (#2630812)
Odgovori   +    1
Spet si v kritičarskem elementu.

Zelena tehnologija se je mnogokrat vpeljevala na plečih davkoplačevalcev.

Če sledim tvoji logiki, je treba tudi pitno vodo privatizirati.

Sicer pa se roba tovori v Luki in v 95% je namenjena HUN, Višegrajskim deželam, AUT in Nemčiji. Za robo, namenjeno Slo, pa se strinjam da gre večina na tovornjake.

Sicer pa je posodobitev železnica nuja, tovornjaki pa bodo tudi stalnica, in upam, da ne v povečevanju, ker že danes obremenjujejo ceste.

Strani: 1