4 ure
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
5 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
9 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
11 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
11 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
12 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 6
13 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 3
13 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
14 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1
14 ur
Katere inovacije na področju energije navdušujejo v EU 3
14 ur
Tudi poštarji bodo stavkali 1
14 ur
Dvomesečno rast proizvodnje v nemški predelovalni industriji je marca prekinil nov upad
15 ur
Nasvet: na kateri upravni enoti se najmanj čaka na osebne dokumente 2
16 ur
Stroški oklestili dobiček BMW
16 ur
Poglejte, kako nove tehnologije in digitalizacija znižujejo stroške in zmanjšujejo ogljični odtis kmetij (PRO)
17 ur
Okusi Vipavske – poklon bogati vinarski in kulinarični tradiciji
20 ur
Z orodjem SMT strateško načrtovanje razvoja kmetije ni noben bavbav 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-49383 sporočil: 3.465
[sopranos]
> [londra]
> Čeprav je Slovenija majhen trg, je uveljavitev blagovne znamke, merjena s prepoznavnostjo širokega kroga ljudi, kar velik strošek. V vseh 16 letih delovanja je Simobil vložil velika sredstva v to znamko. Zdaj jo bo opustil in začel uveljavljati A1, za kar bo spet potrebno ogromno denarja. Kdo je tu pameten in kaj je v ozadju...?

Follow the money, a kako že pravijo. Morda so pa avstrijski managerji odkrili, da se da v Sloveniji zelo enostavno počrpati denar preko razni PR agencij. In bodo zadevo za lastnike zapakirali v škatlico racionalizacije in nižanja stroškov.
A ni krasno, ko lahko enkrat rečemo, da to ni problem, ki bi bil v domeni javnosti. Bodo že vedeli zase kako in kaj.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2629646

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.405
[janeztomazic]
> [sopranos]
> > [londra]
> > Čeprav je Slovenija majhen trg, je uveljavitev blagovne znamke, merjena s prepoznavnostjo širokega kroga ljudi, kar velik strošek. V vseh 16 letih delovanja je Simobil vložil velika sredstva v to znamko. Zdaj jo bo opustil in začel uveljavljati A1, za kar bo spet potrebno ogromno denarja. Kdo je tu pameten in kaj je v ozadju...?
>
> Follow the money, a kako že pravijo. Morda so pa avstrijski managerji odkrili, da se da v Sloveniji zelo enostavno počrpati denar preko razni PR agencij. In bodo zadevo za lastnike zapakirali v škatlico racionalizacije in nižanja stroškov.

A ni krasno, ko lahko enkrat rečemo, da to ni problem, ki bi bil v domeni javnosti. Bodo že vedeli zase kako in kaj.
Imaš prav. :) Hudič je samo to, da je še celo morje firm, ki so v državni lasti. Pa raznih zdravnikov in podobnih kriminalnih združb, ki se kar med sabo dogovorijo koliko bodo meni iz žepa vzeli.

Strani: 1