Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

wrop sporočil: 110
Če gledaš avto kot luksus in breme ob enem, potem lahko na vsako stvar gledaš tako.
Avto bo luskus samo, če bo država močno obdavčila vse kar leze in gre, ampak dvomim. Tu je preveč delovnih mest in denarja v igri.

Tisti, ki potrebuje avto sedaj, ga bo verjetno tudi čez 10 let. Samovozeči avtomobil pa bo vozil v Ljubljani sam in samo takrat, ko bo zakonodaja pripravljena in bo zmožen voziti v vseh danih situacijah, brez človeške pomoči, pa še proizvajalci bodo morali vso odgovornost v času avtonomne vožnje prevzeti nase. Tega pa 2019 v Lj ne bo.

Poleg tega bo moralo biti na voljo toliko avtomobilov, da se pokrijejo špice v porabi. Da bodo ljudje skupaj hodili v službo z enim samovozečim avtom? Ha ha. Če bi hoteli to, bi to ljudje delali že sedaj. V Lj se zjutraj zgrinjajo trume avtomobilov, večina z eno osebo v avtu. Deljenje se lahko naredi samo po kakem diktatu, zaradi kakih višjih ciljev, kor npr bogatenje posvečenih.

Čez 10 let bo 300 000 avtov po celi sloveniji zvozilo vse ljudi, ki sedaj uporabljajo lasten avto, v službo? Če se samo pogleda podatke pri štetju prometa, se vidi, da nekdo ne ve kaj govori.

Primerjava pametnih telefonov in samovozečih avtov pa ni ravno primerljiva zaradi več razlogov. Največji razlog je ta, da namen ni primerljiv, drugi pa je, da cena ni primerljiva.

Mladi do 30 ne gledajo na avto kot na prevozno sredstvo. Se tudi najdejo taki seveda, ampak če bi bilo to res, potem bi videli predvsem razne mladce z Dacio na cesti. Pa jih ravno ne vidim pogosto po cestah. Tako kot iPhone predstavlja status, tudi avto predstavlja status. Oziroma bom rekel tako, če študentje in dijaki avto vidijo kot prevozno sredstvo od točke A do točke B, se situacija in pogled spremeni, ko se prihaja proti 30. letom. Izboljša se tudi situacija z denarjem, pa tudi potrebe po avtu so drugačne.

Denar je že sedaj v igri, pa se ljudje precej raje sami vozijo, čeprav bi lahko veliko samo pri prevozu v službo prihranili, kaj šele, da bi se avto sam lahko odpeljal na drugo lokacijo.

Ko bodo avti res bili avtonomni, bo kakšen avto pri družini manj, predvsem v večjih mestih, nikakor pa ne bo samo 300 000 avtov na cesti, od tega samo 5 % lastniških. Daleč bo od tega. Nič se ne bo bistveno spremenilo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2628983

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[wrop]
Lepo si to napisal, ampak predpostavke imaš pa zelo pogumne:
- da ne bodo še bolj obdavčili avtov in bencina, da ne bo težav s cestninami in parkirninami, da ne bodo centri mest zaprti za promet in po naseljih 30 km/h omejitve
- da bodo ljudje še imeli službe
- da se navdušenje nad avtomobilom od nikoder pojavi po petindvajsetem letu

Strani: 1