Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-71539 sporočil: 420
[wrop]
Komaj sem zadrževal urin.
Najbolj smešna je pa tista o 5 odstodkih lasniških avtomobilov leta 2026 in samo o 300 000 vozil v Sloveniji.
Jaz bi bil malo bolj previden pri napovedih. Na koncu bosta odločili dve stvari: enostavnost uporabe in pa cena. Osebno sem prepričan, da bo lastniški osebni avto čez 10 let luksuz in breme.

Ampak dajmo času čas. Še vedno se spomnim, kakšne je folk govoril, ko je prvi iPhone prišel na trg. Pa je to 9 let nazaj. iPhone4, ki je bil prvi res vrhunski produkt, je prišel na trg samo 3 leta kasneje. Android tudi ni veliko zaostajal. Če so novice o samovozečih vozilih točne, to pomeni konkretno revolucijo, ki obrne trg na glavo. Temu dodaj še uporabnike mlajše od 30 let, ki na avto gledajo zgolj kot na prevozno sredstvo in bodo ključni kupci čez 10 let. Pa energetske spremembe in druge tehnološke napredke.

Ko je enkrat denar v igri, ni več heca. Če ves ta razvoj ponudi uporabniku enostavnejšo rešitev za manj denarja, bo zmagovalec hitro znan.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2628918

Strani: 1

najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 24.11.2016 13:42
[Muchacho]
> [wrop]
> Komaj sem zadrževal urin.
> Najbolj smešna je pa tista o 5 odstodkih lasniških avtomobilov leta 2026 in samo o 300 000 vozil v Sloveniji.

Jaz bi bil malo bolj previden pri napovedih. Na koncu bosta odločili dve stvari: enostavnost uporabe in pa cena. Osebno sem prepričan, da bo lastniški osebni avto čez 10 let luksuz in breme.

Ampak dajmo času čas. Še vedno se spomnim, kakšne je folk govoril, ko je prvi iPhone prišel na trg. Pa je to 9 let nazaj. iPhone4, ki je bil prvi res vrhunski produkt, je prišel na trg samo 3 leta kasneje. Android tudi ni veliko zaostajal. Če so novice o samovozečih vozilih točne, to pomeni konkretno revolucijo, ki obrne trg na glavo. Temu dodaj še uporabnike mlajše od 30 let, ki na avto gledajo zgolj kot na prevozno sredstvo in bodo ključni kupci čez 10 let. Pa energetske spremembe in druge tehnološke napredke.

Ko je enkrat denar v igri, ni več heca. Če ves ta razvoj ponudi uporabniku enostavnejšo rešitev za manj denarja, bo zmagovalec hitro znan.
... čuj, novice o samovozečih vozilih so točne, ker ob vseh silnih ajfonih, s katerimi se med vožnjo igrajo njihovi vozniki, vozilo že zdaj enostavno mora vozit samo ... no, če pa to pomeni revolucijo, ki bo obrnila trg na glavo, pa ne morem reči, lahko pa rečem, da se je marsikateri "samovozeči" avto skupaj z voznikom in ajfonom že obrnil na glavo oziroma na streho, če sem bolj natančen ... khmm, in so potem modri policaji povedali, da je bila za nesrečo kriva prehitra vožnja ali alkohol, ker ajfonov v voznikovih rokah pač noben ne preverja ...
wrop sporočil: 110
Če gledaš avto kot luksus in breme ob enem, potem lahko na vsako stvar gledaš tako.
Avto bo luskus samo, če bo država močno obdavčila vse kar leze in gre, ampak dvomim. Tu je preveč delovnih mest in denarja v igri.

Tisti, ki potrebuje avto sedaj, ga bo verjetno tudi čez 10 let. Samovozeči avtomobil pa bo vozil v Ljubljani sam in samo takrat, ko bo zakonodaja pripravljena in bo zmožen voziti v vseh danih situacijah, brez človeške pomoči, pa še proizvajalci bodo morali vso odgovornost v času avtonomne vožnje prevzeti nase. Tega pa 2019 v Lj ne bo.

Poleg tega bo moralo biti na voljo toliko avtomobilov, da se pokrijejo špice v porabi. Da bodo ljudje skupaj hodili v službo z enim samovozečim avtom? Ha ha. Če bi hoteli to, bi to ljudje delali že sedaj. V Lj se zjutraj zgrinjajo trume avtomobilov, večina z eno osebo v avtu. Deljenje se lahko naredi samo po kakem diktatu, zaradi kakih višjih ciljev, kor npr bogatenje posvečenih.

Čez 10 let bo 300 000 avtov po celi sloveniji zvozilo vse ljudi, ki sedaj uporabljajo lasten avto, v službo? Če se samo pogleda podatke pri štetju prometa, se vidi, da nekdo ne ve kaj govori.

Primerjava pametnih telefonov in samovozečih avtov pa ni ravno primerljiva zaradi več razlogov. Največji razlog je ta, da namen ni primerljiv, drugi pa je, da cena ni primerljiva.

Mladi do 30 ne gledajo na avto kot na prevozno sredstvo. Se tudi najdejo taki seveda, ampak če bi bilo to res, potem bi videli predvsem razne mladce z Dacio na cesti. Pa jih ravno ne vidim pogosto po cestah. Tako kot iPhone predstavlja status, tudi avto predstavlja status. Oziroma bom rekel tako, če študentje in dijaki avto vidijo kot prevozno sredstvo od točke A do točke B, se situacija in pogled spremeni, ko se prihaja proti 30. letom. Izboljša se tudi situacija z denarjem, pa tudi potrebe po avtu so drugačne.

Denar je že sedaj v igri, pa se ljudje precej raje sami vozijo, čeprav bi lahko veliko samo pri prevozu v službo prihranili, kaj šele, da bi se avto sam lahko odpeljal na drugo lokacijo.

Ko bodo avti res bili avtonomni, bo kakšen avto pri družini manj, predvsem v večjih mestih, nikakor pa ne bo samo 300 000 avtov na cesti, od tega samo 5 % lastniških. Daleč bo od tega. Nič se ne bo bistveno spremenilo.

Strani: 1