Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Andrej Klobasa: Zrihtajte nam tri tisoč šoferjev, tovornjaki nam stojijo!
Strani: 1
sporočil: 11.405
[rename]Delodajalci lahko dajejo tako plače, kot jih lahko potem vkalkulirajo v ceno.
Boljse place jim ponudite, pa jih bo 1000 prevec.
Poznam kar nekaj primerov, ko se soferji nocejo sploh prijaviti, so raje na zvodu in delajo doma na kmetijah.
Če smo v EU, prevoze pa opravljajo Hrvatje, Madžari, Romuni, Bolgari itd. potem je verjetno delodajalcem težko dvigniti ceno na nivo, da bi se izplačevali visoke plače.
Kakšna bo pa višina pokojnine čez 10 ali 20 let je pa v tem trenutku tako zanesljivo kot napovedi TV vedeževalk.
sporočil: 1.410
G.Klobasa
šoferjev je dovolj samo PLAČO, ja plačati jim treba za POŠTENO delo, ne pa kot je sedaj, več kot polovica vaših stanovskih kolegov plača minimalca, brez dodatkov, nadur, itd. Pa še to z zamudo in ob spremljavi groženj.
Kaj vas g.Klobasa ni nič sram ob takih izjavah?
šoferjev je dovolj samo PLAČO, ja plačati jim treba za POŠTENO delo, ne pa kot je sedaj, več kot polovica vaših stanovskih kolegov plača minimalca, brez dodatkov, nadur, itd. Pa še to z zamudo in ob spremljavi groženj.
Kaj vas g.Klobasa ni nič sram ob takih izjavah?
sporočil: 33
čas vnosa: 19.10.16 19:07
No ce so si strojevodje zagotovile prevelike ugodnosti in pogoje za
delo je tole druga skrajnost. To kar delajo voznikom kamionov je
nenormalno.
sporočil: 10.900
A ni fino. Soferji na zavodu. Zavodi po place. Nujno je treba
povecati davke. Nujno. Delat se ne splaca. Splaca se biti
inspektor, policaj, dacar, lopov.
sporočil: 1.079
Če bi pošteno plačali za pošteno delo ne bi bilo poblema.V EU je
odprt trg delavne sile in glej ga zlomka ,ti šoferji iz EU so
predragi.Naši prevozniki hočejo šoferje iz republik negdanje
Jugoslavije da im delajo za drobiž.
sporočil: 11.405
[rename]Se strinjam. Ampak na strani ponudbe se preko sindikatov in raznih interesnih združb uveljavljajo zakoni, ki omejujejo ponudbo in skrbijo za umetno dvignjene cene.
Ponudba - povprasevanje velja za obe strani, za delojemalce in za delodajalce.
Kdaj nastajajo anomalije tudi na strani povpraševanja, a se hitro izničijo na trgu. Razen seveda tam, kjer se v zadeve meša država, sindikati, politiki itd.
Na splošno pa je tako, da delodajalci se morajo obnašati tržno, medtem ko delajo v pogojih, ko se vsem ni potrebno obnašati tako.
sporočil: 7.095
Zadnja sprememba: 1357 19.10.2016 22:20
Klobasa, nehaj klobasat. Namesto obtoževanja drugih za lastne
napake avtoprevoznikov se raje organizirajte znotraj svojega
prevozniškega ceha. Vrnite se na sistem kot je bil v 90. letih
prejšnjega stoletja ( 15-25 let nazaj)ko je bilo 10% voznine
namenjene plačilu voznika ( plača, prispevki, dnevnice,...). s to
formulo ne boste imeli nobenega problema z iskanjem voznikov in
nihče se ne bo počutil kakorkoli izgran ali ogoljufan, ne vi
prevozniki ne vaši vozniki.Da je problem v vas prevoznikih govorijo podatki iz GZS o stanju sektorja prevozništva. Glede na vrednost ustvarjenega dobička iz dejavnosti vozniki in višine njihovih plač ne bi smeli biti problem.
Strani: 1