Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bigl sporočil: 18.363
Zadnja sprememba: bigl 16.10.2016 16:49
Tudi malo togo razmišljaš o svobodi podjetništva. Nič se ne izplača.....Samo to. Nekaj je naredil in ni porabljal časa za govorenje kar tja v en al pa v par dni. Men je všeč, da je pokazal kar je izdelal. Če kupci kupujejo omenjenga mačka (jaz ga ne, ker se mi zdi bedarija), se bo našel kakšen zbiratelj in mogoče odkupil model. In zbiratelji radi tekmujejo med sabo.In imajo polne garaže tehnično tehnoloških starin in novitet. Lep dan.

P.S. Pa tudi, če ne proda nobenega in tega razstavlja, lahko drugi vidijo koliko tehničnega znanja je potrebno, da se nekaj takega sestavi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2621579

Strani: 1

vrac sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 16.10.2016 18:59
Glej, članek v Financah ne navaja, da je človek izdelal avto zgolj za lastno zabavo. On trdi da vidi ta izdelek kot poslovno priložnost. In šele to njegovo izjavo sem komentirel. Povedal sem svoje mnenje, prilepil link, koliko T-2 letnik 1913 zares stane, opozoril na dejstvo, da replike ne dosegajo cen originala, čeprav je ta izdelan iz drugih materialov in da projekt, ćeprav na videz zanimiv, če ga izvede na način kot si ga je zamislil, ne pije vode. Za tem tudi stojim. Starodobniki se prodajajo zaradi nostalgije, prodajajo zgodbo, replike teh istih avtomobilov tega aduta nimajo, zato tudi ne dosegajo visokih vrednosti na trgu. In ta gospod ponuja repliko, za katero bo dobil pnudbe tam od 10 do 15.000 EUR-ov in nič več. Stavim, da bo tako.

Nisem pa zgolj kritiziral, pač pa sem mu dal, pa mojem mnenju seveda, odlično idejo, naj trgu ponudi svojo izvedbo bara za avtomobile in morda vgradnjo prenosnih hladilnikov v avtomobile. To je lahko biznis za njega, ne pa končni avtomobil, čeprav maloserijsko repliko, ki zahteva veliko znanja, tega pa on niti pod razno nima. Še manj pa kapitala, kar je za njega še sreča, ker bi vsega izgubil, če bi se tega projekta lotil na polno.

Strani: 1