Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

alina sporočil: 150
[najobj]
... Zdaj prihaja v ospredje ključno vprašanje, kako močno lahko ta debakel škoduje blagovni znamki družbe. ...

... OK, ker je zdaj celi svet navalil na proizvodnjo električnih avtomobilov, ki za svoj pogon uporabljajo baterije, se precej bolj od škode blagovni znamki družbe meni zdi ključno vprašanje, iz česa je Samsung delal svoje baterije, ker namreč goreči telefon lahko brez težav vržeš stran od sebe, sebe pa pripetega z varnostnim pasom v gorečem avtomobilu malo težje vržeš stran ... khmm, oziroma se v gorečem avtomobilu lahko vržeš direkt v Večnost ...
Blagovna znamka v smislu skupinskih izkušenj in dojemanja glede inovativnosti, varnosti, dizajna, kredibilnosti ... aka, na kaj ljudje pomislijo ob kaki znamki. Katerikoli odpoklic je v tem smislu izziv.

In res je, Samsung se ukvarja tudi s proizvodnjo baterij za električne avtomobile (najmočnejši tržni položaj ima trenutno Panasonic, predvsem na račun partnerstva s Teslo; Samsungov delež je manj kot petodstoten, je pa po dosegljivih podatkih sedmi največji proizvajalec (po MWh).