Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 862
[drugmirko]
> [hansi]
> Ko se pogovarjamo o kvaliteti uporabljenih materialov moramo biti nevtralni. Tu sploh ni velikih razlik, so pa v dizajnu, ki je pa precej subjektiven. Isti detajl vam bo v audiju všeč, v Renaultu pač ne.
> Ko se pogovarjamo o udobju, legi na cesti, vzdržljivosti, so razlike še manjše. Fordi so znani po odlični legi na cesti in hkrati zelo udobni. Nek z znamkami neobremenjen voznik, bo hitro ugotovil, da mondeo nudi vsaj podobno udobje kot audi. Vse ostalo je v glavah voznikov. Mondeo je že v opremi titanium vsaj primerljiv z A6, za nekoga, z znamkami obremenjenim morda "nafrfuljen" v resnici pa odličen avto, s katerim se lahko pelje tudi direktor in mu zaradi tega mu ne bo ne bo nerodno, ob obisku poslovnega partnerja. Res jih pa največ uporabljajo komercialisti.

seveda je Mondeo odličen avto! in kar se tiče voznih lastnosti definitivno najboljši v "mainstream" sekciji svojega segmenta!
okrog ostalega pa ne bi bil glih tako prepričan (mel Kugo titanium)... zelo korekten avto, vendar ne materiali, ne njihove teksture, ne izdelava, ne dizajn (čeprav je ta res "vprašanje okusa") preprosto niso na nivoju kakšnega BMV-jevega SUV-ja. in podobno je v Mondeu... razliko pa najlažje opaziš, če se presedeš direktno iz enega v drugega.
te stvari "običajnim in neobremenjenim" smrtnikom res niso bistvene oziroma, je takim Mondeo titanium več kot odličen avto! ker je odličen avto in, ker ta "razlika" med njim in "premiumom" niti približno ne pomeni, da je avto "šlampav šrot"! vendar to še ne pomeni, da razlike ni!
za tiste, katerim so te razlike vseeno pomembne, ti je pa že Brevia povedal... Mondea (tudi tega Vignale) ne bodo šli niti pogledat... (čeprav bi jih, vsaj Vignale, vrjetno prijetno presenetil)!

ali. če ti povem drugače... moja je njega dni mela kar poprilično "nakrcan" službeni A4... jaz sem pa Citroen fen in sem, seveda z njenim avtom, takoj tekel na probno vožnjo sedanjega C5, ko je 2009 prišel v prodajo... vozil sem top verzijo, C5 Exclusive szi dvobarvno armaturo, bež usnjem, LCD "televizijo", itd. avto me je naravnost navdušil, še posebej z izjemnim in očitnim, skorajda več generacijskim napredkom v kvaliteti izdelave, uporabljenih materialih, da o dizajnu (še posebej naspram prešnji generaciji) niti ne govorimo!
vendar, ko sem se po slabi uri vsedel nazaj v gospejin A4, je bila vseeno takoj opazna razlika tako v natančnosti izdelave, kot tudi v kvaliteti materialov, pa tudi ergonomiji... z drugimi besedami... C5 (tako zunaj, kot znotraj) mi je osebno bil bolj "všeč" vendar je A4 vseeno deloval "kvalitetneje"... bolj "pusto" a "kvalitetneje"!
Ne želim prepričati prepričanega. Jaz uporabljam avto službeno in mi je manj pomembno, če armaturka deluje nekomu pusto.
To, da je audi boljši (premium) je rezultat nemškega marketinga. Naši novinarji pretežno berejo nemške avtomobilistične revije in jih morda preveč dobesedno povzemajo in poveličujejo.
Meni osebno ni toliko pomembeno ali je avto premium ali ni, šteje predvsem udobje in vzdržljivost. Z mondeom imam zelo dobre izkušnje, vozil sem ga 8 let. Kot nadomestno vozilo sem preizkusil marsikaj, passat je primerljiv pretrd, A4 utesnjen in trd, A6 pa primerljiv a tudi pretrd, lega na cesti pa primerljiva.
Ker letno prevozim 40 - 50000 km mi veliko šteje udobnost (na naših regionalkah) in cena kilometra. Tu se je moj stari mondeo izjemno izkazal.
Vsake oči imajo svojega "malarja", če vam je všeč audi ali BMW, če ste pripravljeni plačati za par detajlov, ki so morda lepši 5 ali 10000 €, vas ne nameravam prepričevati. Nekateri na avto gledamo nekoliko drugače, kot novinarji in smo s VW-Audi grupe presedlali na Forde, Peugeote,...
Ko se vozite, opazujte avtovleke in zaradi okvare ustavljena vozila ob cesti. Prešteli boste zelo zelo malo mondeov.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2618929

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[hansi]
Ne želim prepričati prepričanega.
:)... jaz tudi ne. oziroma, "se'm zdi" da rečeno zelo drži tudi v "obratno smer"... ;) :)
tebi so, zaradi tvojih osebnih prefernc in potreb razlike, ki "premium" ločujejo od ostalih., pač nepomembne. in s tem ni prav nič narobe. jaz samo pravim, da to ni argument za to, da "razlik ni", ker pač so. sicer res "marketinško potencirane" in z vsako generacijo vozil vse manjše, so pa vseeno. koliko so komu pomembne, opazne ali celo "potrebne", pa je stvar vsakega posameznika...

Strani: 1