Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

hansi sporočil: 862
[drugmirko]
> [Breiva]
> > [bacco979]
> > Saj A6 že je lahko tudi direktorski.
> >
> > Mondeo, Passat, A4 ali pa BMW 320 pa so za večino Evrope bolj avtomobili raznih komercialistov.
>
> Po velikosti spada Škoda Superb tudi v vrsto Passata, Mondea Mazde 6 itd.
>
> A4 in predvsem BMW serije 3 pa staprecej manjša (poglej si dolžine teh avtomobilov), sta pa zato dražja od Mondea&Co.

ne se kregat okrog "oslove sence" :)... "velikostnega razred/segmenta" vozila pač ne gre zamenjevat s "klaso" vozila ;).
ali drugače povedano... avtomobili istega velikostnoga razreda (v tem primeru segment D) so lahko "nizkocenovni", "mainstream" ali "premium". "velikostni razred/segment" so do sedaj določali platforma, motorni razpon in dimenzije. "klaso" pa natančnost izdelave, kvaliteta uporabljenih materialov (v celoti, ne samo v kabini), nivo opreme in "presežnost" motorne ponudbe...

evo, "teorijo" smo obdelali, zdej pa k "praksi"... tale Mondeo Vignale ni polnopravni "premium" preprosto zato, ker je -kljub bogatosti opreme in obilici usnja in aluminja v kabini- še zmeraj le "nafrfuljen" standardni Mondeo... dizajn, materiali armature, oblog, zvočne izolacije, mehanika, podvozje itd.. je pač enaka tistim v "navadnem" Mondeu... medtem, ko je na primer v A4 (če ostanemo v istem segmentu) večina tega vseeno boljša/drugačna, kot v Passatu. ne glede na to ali se pogovarjamo o "kvaliteti uporabljenih materialov", "pozornosti do detajla" ali "mapi in odzivnosti" (enakega) motorja...

je pa res, da se danes te stvari vse bolj prekrivajo. od tega, da bi vsi radi "premiumski pribitek" pri ceni (kar je tudi razlog za obstoj tega Mondea), prek tega, da se segmenti dimenzijsko vse bolj prekrivajo -npr. Škodina Octavia (C, velikost pa skoraj D) in Superb (D, velikost pa praktično E)- do tega, da se zaradi nižanja stroškov vse več segmentov in "klas" izdeluje na isti platformi (npr. od C do E na MQB pri VAG koncernu)...
Ko se pogovarjamo o kvaliteti uporabljenih materialov moramo biti nevtralni. Tu sploh ni velikih razlik, so pa v dizajnu, ki je pa precej subjektiven. Isti detajl vam bo v audiju všeč, v Renaultu pač ne.
Ko se pogovarjamo o udobju, legi na cesti, vzdržljivosti, so razlike še manjše. Fordi so znani po odlični legi na cesti in hkrati zelo udobni. Nek z znamkami neobremenjen voznik, bo hitro ugotovil, da mondeo nudi vsaj podobno udobje kot audi. Vse ostalo je v glavah voznikov. Mondeo je že v opremi titanium vsaj primerljiv z A6, za nekoga, z znamkami obremenjenim morda "nafrfuljen" v resnici pa odličen avto, s katerim se lahko pelje tudi direktor in mu zaradi tega mu ne bo ne bo nerodno, ob obisku poslovnega partnerja. Res jih pa največ uporabljajo komercialisti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2618706

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
Sej lepo da ti je Mondeo tako všeč, da ga bi imel še namesto A6. Ampak poglej... v Sloveniji, kjer povprečni prebivalec čisto premalo zasluži, da bi vozil tak avto kot ga vozi, ljudje kupujejo premium avtomobile predvsem zaradi imidža. V zahodni Evropi pa pač zato, ker jih pač lahko in jim to ne pomeni nekega hudega izdatka. In tako je tudi pri drugih stvareh. iPhone stane že skoraj jurja, je zelo dober telefon, ampak dvomim da bodo ljudje drli po Huawei, pa če ta naredi še boljši in lepši telefon, ki stane 200 eur manj.
drugmirko sporočil: 1.301
[hansi]
Ko se pogovarjamo o kvaliteti uporabljenih materialov moramo biti nevtralni. Tu sploh ni velikih razlik, so pa v dizajnu, ki je pa precej subjektiven. Isti detajl vam bo v audiju všeč, v Renaultu pač ne.
Ko se pogovarjamo o udobju, legi na cesti, vzdržljivosti, so razlike še manjše. Fordi so znani po odlični legi na cesti in hkrati zelo udobni. Nek z znamkami neobremenjen voznik, bo hitro ugotovil, da mondeo nudi vsaj podobno udobje kot audi. Vse ostalo je v glavah voznikov. Mondeo je že v opremi titanium vsaj primerljiv z A6, za nekoga, z znamkami obremenjenim morda "nafrfuljen" v resnici pa odličen avto, s katerim se lahko pelje tudi direktor in mu zaradi tega mu ne bo ne bo nerodno, ob obisku poslovnega partnerja. Res jih pa največ uporabljajo komercialisti.
seveda je Mondeo odličen avto! in kar se tiče voznih lastnosti definitivno najboljši v "mainstream" sekciji svojega segmenta!
okrog ostalega pa ne bi bil glih tako prepričan (mel Kugo titanium)... zelo korekten avto, vendar ne materiali, ne njihove teksture, ne izdelava, ne dizajn (čeprav je ta res "vprašanje okusa") preprosto niso na nivoju kakšnega BMV-jevega SUV-ja. in podobno je v Mondeu... razliko pa najlažje opaziš, če se presedeš direktno iz enega v drugega.
te stvari "običajnim in neobremenjenim" smrtnikom res niso bistvene oziroma, je takim Mondeo titanium več kot odličen avto! ker je odličen avto in, ker ta "razlika" med njim in "premiumom" niti približno ne pomeni, da je avto "šlampav šrot"! vendar to še ne pomeni, da razlike ni!
za tiste, katerim so te razlike vseeno pomembne, ti je pa že Brevia povedal... Mondea (tudi tega Vignale) ne bodo šli niti pogledat... (čeprav bi jih, vsaj Vignale, vrjetno prijetno presenetil)!

ali. če ti povem drugače... moja je njega dni mela kar poprilično "nakrcan" službeni A4... jaz sem pa Citroen fen in sem, seveda z njenim avtom, takoj tekel na probno vožnjo sedanjega C5, ko je 2009 prišel v prodajo... vozil sem top verzijo, C5 Exclusive szi dvobarvno armaturo, bež usnjem, LCD "televizijo", itd. avto me je naravnost navdušil, še posebej z izjemnim in očitnim, skorajda več generacijskim napredkom v kvaliteti izdelave, uporabljenih materialih, da o dizajnu (še posebej naspram prešnji generaciji) niti ne govorimo!
vendar, ko sem se po slabi uri vsedel nazaj v gospejin A4, je bila vseeno takoj opazna razlika tako v natančnosti izdelave, kot tudi v kvaliteti materialov, pa tudi ergonomiji... z drugimi besedami... C5 (tako zunaj, kot znotraj) mi je osebno bil bolj "všeč" vendar je A4 vseeno deloval "kvalitetneje"... bolj "pusto" a "kvalitetneje"!

Strani: 1